Domeniul de activitate
Relații clienți / Call centre
Turism / Hotel staff
Vânzări
Despre mine
Angajat foarte motivat cu peste 6 ani experienta în domeniul serviciului clientela. Dețin o cunoaștere cuprinzătoare asupra soluționării cazurilor legate de serviciile privind asistenta clientela, gestionarea corespondentei interne a companiei. Satisfacția clienților prin identificarea necesităților acestora și oferirea soluțiilor personalizate, este mereu o prioritate în desfășurarea activității mele.
Mizez pentru un job într-o companie mare și anume manager oficiu pentru ca este punctul de conexiune între toate departamentele companiei, oferindu-mi posibilitatea de a ma dezvolta profesional și de a-mi creste cariera.
Experiență
"Mobvaro-M" SRL
(Chișinău)
August 2024 -
Prezent
Manager relații clienti
Responsabilități:
Înregistrarea și soluționarea sesizărilor și reclamațiilor primite în companie;
Comunicarea cu clienții pe tot parcursul gestionării cazului prin telefon, e-mail, etc.;
Identificarea factorilor ce au dus la reclamație;
Contribuie îmbunătățirii proceselor de gestionare a reclamațiilor.
John Lewis & Partners, Northampton, UK.
Iulie 2020 -
August 2021
(1 an 1 lună)
Operator tehnic
Responsabilități:
Logistica operațiunilor de circulație a mărfurilor returnate de către clienți la depozit, verificarea parametrilor tehnici ai acestora și retransmiterea către destinațiile ulterioare;
Elaborarea setului de documente necesar operațiunilor de logistica, precum și arhivarea acestora.
"MMA Travel" SRL
(Chișinău)
Iunie 2018 -
Decembrie 2019
(1 an 6 luni)
Agent turism
Responsabilități:
Suport informațional privind regimul de vize și pasapoarte;
Gestionarea bugetului adiacent pachetelor turistice;
Marketingul produselor turistice;
Gestionarea solicitărilor și reclamațiilor clienților.
"Moldasig" SA
(Chișinău)
Februarie 2015 -
Mai 2018
(3 ani 3 luni)
Agent/Consultant vânzări asigurări
Responsabilități:
Identificarea clienților potențiali pentru vânzarea produselor de asigurare;
Ghidarea clienților privind alegerea tipurilor de asigurare în dependenta de necesitățile acestora;
Informarea detaliată privind tipurile de asigurări și tarife.
ICS "Global Reservation" SRL
(Chișinău)
Septembrie 2012 -
Ianuarie 2015
(2 ani 4 luni)
Agent call-centru bilete avia
Responsabilități:
Procesarea solicitărilor de bilete avia de la clienti atit online cât și la oficiu;
Asistenta în rambursari/schimbări de bilete în sistemul Amadeus;
Prelucrarea pachetului de documente necesare pentru emiterea biletelor;
Oferirea ofertelor conform scriptului de vânzări.
Studii (Superioare)
University of Suffolk, Birmingham, UK
Facultatea, specialitatea: Global Business
Oraș:
Universitatea Libera Internațională din RM
Facultatea, specialitatea: Licență în științe umaniste, domeniul de formare profesionala Limbi Moderne și clasice (engleza)
Oraș: Chișinău
Limbi străine
Rusa — Expert
Engleza — Expert
Româna — Nativ
Germana — Începător
Abilități cheie
Analiza datelor
Excel
Adaptabilitate
Comunicare
Empatie
Etica în muncă
Gândire critică
Învățare continuă
Lucru în echipa
Rezistență la frustrare
Soluționarea problemelor
Time Management
Toleranță
Umor
Microsoft Office