Mai multe informații despre CV și posibilitatea de a contacta candidatul vor fi disponibile după înregistrare.
CV de la 03.06.2024

I am ready to accept any function

Informații de bază

Nume, Prenume:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
Data nașterii:
23 Iulie 1982 (42 ani)
Experiență:
16 ani 6 luni
Program de lucru:
Full-time
Oraș:
Chișinău, Anenii Noi, Cahul
Număr de contact:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
E-mail:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
Rețele sociale:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP

Domeniul de activitate

IT Hardware Logistică / Depozit / Administrativ Relații clienți / Call centre

Despre mine

Imi exprim interesul puternic față de rolul așa cum este anunțat, după ce am cercetat stimata dumneavoastră organizație, sunt deosebit de încântat de perspectiva de a contribui cu abilitățile și experiența mea echipei dumneavoastră.

Dețin o diplomă în Tehnologia Informației de la Technical Examination Board Gujarat, India, iar experiența mea profesională include 19 ani de experiență în suport tehnic și birou de servicii IT. Experiența mea constă în asistența clienților, munca grea și sunt încrezător că abilitățile mele se aliniază bine cerințelor, de asemenea, sunt interesat și doresc orice abilitate sau necalificat orice loc de muncă potrivit.

Sunt atras de oportunitățile și provocările unice prezentate de munca în Republica Moldova, cunoscută pentru istoria sa bogată, diversitatea culturală și peisajul de afaceri emergent. CV-ul și alte documente sunt mai jos atașate, sunt dornic să contribui la succesul companiei dumneavoastră și să fac parte din mediul de lucru dinamic pe care îl oferă organizația dumneavoastră.

Pe parcursul rolurilor mele actuale la Corporate InfoTech Pvt Ltd, am avut succes ca inginer senior de asistență pentru clienți. Această experiență mi-a perfecționat abilitățile, ceea ce cred că va fi un atu pentru echipa ta.

Sunt entuziasmat de șansa de a discuta despre cum abilitățile și experiențele mele se aliniază cu nevoile companiei și cum pot contribui la succesul continuu al organizației dumneavoastră. 

Experiență (16 ani 6 luni)

CIPL

(India)

Octombrie 2022 - Iunie 2024
(1 an 8 luni)
Senior Customer Support Engineer (IT Service Desk & Technical Support)

Responsabilități:

 Managing and supporting a team.
 Mentoring your team, providing training, and conducting performance evaluations.
 Monitoring team performance and developing feedback reports for management Including MIS, Daily, and Monthly.
 Communicating with clients and providing in-person and phone support, if required.
 Troubleshooting and resolving technical issues.
 Managing escalations and ensuring any issues are resolved in a timely manner Within SLA.
 Making recommendations to improve operational efficiency.
 Ensuring that all processes used by the service desk are thoroughly documented, consistently audited, and regularly improved.
 Conducting and sharing results from service and operation performance reviews.
 Promoting the service desk with senior management and working to ensure that it is properly viewed as a core business asset.
 Coordinating and managing all relevant including the support desk team, customers, and other teams that are involved in service desk operations.
 Performing routine audits of systems and software.
 Recommending and implementing improvements and efficiencies.
CMS IT Services Pvt Ltd

(India)

Octombrie 2016 - Octombrie 2022
(6 ani )
Senior Customer Support Engineer (IT Service Desk & Technical Support)
TCS Limited

(India)

Octombrie 2015 - Octombrie 2016
(1 an )
Contract Assignee Roles: IT-Service Desk & Technical Support
CMC limited

(India)

Iunie 2010 - Septembrie 2015
(5 ani 3 luni)
Contract Assignee Roles: IT-Service Desk & Technical Support
PCS technology Ltd

(Afghanistan)

Noiembrie 2007 - Iunie 2010
(2 ani 7 luni)
Desktop Engineer Roles: IT-Service Desk & Technical Support

Studii (Medii de specialitate)

05.2001 - 05.2004
Technical Examination Board Gujarat

Facultatea, specialitatea: Diploma in Information Technology

Țara: India

Limbi străine

Engleza — Expert
Abilități cheie
IT Support

Permis de conducere

Categorie — AM

Cursuri / traininguri

2015
ITIL Foundation

Certificări

Mai 2015 - Mai 2015
ITIL Foundation

CERTIFICATES
ITIL Foundation (05/2015)
Awarded by AXELOS (APMG international)



Digital Cloud Computing (General) - (06/2016)
Awarded by TCS Limited (Appreciation)

CV-uri similare

CV de la 02.03.2024
Vârsta:20 ani
Experiență: 2 ani 5 luni
Ultimul loc de muncă: Tehnician in suport tehnic
Moldtelecom , (2 ani 5 luni) Ianuarie 2022 - Iunie 2024
Chișinău Part-time
CV de la 03.10.2022
Vârsta:21 ani
Experiență: 11 luni
Ultimul loc de muncă: Costumer Service
US Highway Express , (8 luni) Decembrie 2022 - August 2023
Chișinău Full-time 10 000 lei
CV de la 30.10.2022
Vârsta:26 ani
Experiență: 2 ani 7 luni
Ultimul loc de muncă: Magaziner
InterCars , (2 ani 7 luni) Ianuarie 2019 - August 2021
Chișinău
CV de la 08.09.2022
Vârsta:26 ani
Experiență: 2 ani 4 luni
Ultimul loc de muncă: Administrator
Moldretail group , (2 ani 4 luni) Mai 2017 - Septembrie 2019
Chișinău Full-time, Part-time 10 000 lei