Mai multe informații despre CV și posibilitatea de a contacta candidatul vor fi disponibile după înregistrare.
CV de la 19.03.2023

Manager

Informații de bază

Nume, Prenume:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
Data nașterii:
02 Mai 2001 (23 ani)
Experiență:
3 ani 1 lună
Program de lucru:
Full-time
Oraș:
Chișinău
Număr de contact:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
E-mail:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
Rețele sociale:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP

Domeniul de activitate

Office / Back-office / Secretariat

Despre mine

Sunt o persoană energică și ambițioasă, care atinge scopurile propuse prin intermediul muncii asidue. Experiența acumulată mi-a oferit posibilitatea să mă dezvolt multilateral și m-au marcat ca personalitate. Consider punctele forte: capacitatea de a găsi soluții eficiente si moderne problemelor, automotivarea, perspicacitatea, comunicabilitatea, spiritul de echipă si responsabilitatea.

Experiență (3 ani 1 lună)

“Fahrwest Logistic” SRL

Transport/Logistică (Chișinău)

Aprilie 2022 - Aprilie 2023
(1 an )
Office Manager

Responsabilități:

Gestionarea, înregistrarea şi repartizarea corespondenţei si altor documente;
Recepţionarea şi evidenţa apelurilor telefonice, analiza informaţiei şi redirecționarea apelurilor;
Aprovizionarea tehnico-materială a oficiului;
Gestionarea cutiilor poștale a companiei;
Gestionarea paginii companiei pe rețele de socializare.
“RG-Tech” SRL

Activitate de consultanță în tehnologia informației (Chișinău)

Aprilie 2022 - Aprilie 2023
(1 an )
Customer Support Manager

Responsabilități:

Răspunderea la întrebările clienților într-un mod prompt și precis, prin e-mail, apel telefonic sau chat;
Identificarea nevoilor clienților și ajutarea clienților să utilizeze caracteristici specifice;
Actualizarea bazelor de date interne cu informații despre probleme tehnice și discuții utile cu clienții;
Informarea clienților despre noile caracteristici și funcționalități.
FPC “Codru-ST” SRL

Tip general de activitate agricolă (Chișinău)

Ianuarie 2021 - Februarie 2022
(1 an 1 lună)
Office Manager

Responsabilități:

Executarea lucrărilor de secretariat;
Comunicarea cu clienții într-o manieră politicoasă si profesionistă, receptivitate si acționare imediată la necesitățile si solicitările clientilor;
Informarea promptă a administratorului referitor la schimbările necesare, actualizările și situațiile întâmpinate cu clienții;
Preluarea apelurilor de la clienți și efectuarea apelurilor de ieșire;
Organizarea, planificarea si coordonarea activității individuale;
Îndeplinirea altor sarcini stabilite de conducător/manager.

Studii (Superioare în desfășurare)

09.2021 - Prezent
Academia de Studii Exonomice din Moldova

Facultatea, specialitatea: Marketing și Logistică

Oraș: Chișinău

09.2017 - 05.2021
Ce tru de Excelență în Economie și Finanțe

Facultatea, specialitatea: Finanțe și Asigurări

Oraș: Chișinău

Limbi străine

Rusa — Expert
Engleza — Expert
Germana — Începător
Abilități cheie
Abilitatea de a învăța rapid Abilitatea de a soluționa eficient problemele Abilități de ascultare Abilități de comunicare Abilități de documentare / păstrarea evidenței Adaptabilitate Analiza comportamentului consumatorilor Atenție la detalii și simț estetic Comunicare tehnică și non tehnică Convingere Creativitate Cunoașterea programelor de contabilitate Empatie Gândire critică Inteligență emoțională Lucru în echipa Managementul conflictelor Motivație Negocierea și semnarea contractelor Răbdare Social media / comunicare digitală Vorbitul în public

CV-uri similare

CV de la 26.02.2024
Vârsta:23 ani
Ultimul loc de muncă: Recepționistă
Hotel City Park , (1 an 11 luni) Iulie 2021 - Iunie 2023
Chișinău Full-time, În ture
CV de la 04.10.2023
Vârsta:21 ani
Experiență: 2 luni
Ultimul loc de muncă: Recepție piscină
SRL ,,Castel Mimi,, , (2 luni) Iunie 2023 - August 2023
Chișinău Part-time 10 000 lei
CV de la 28.06.2023
Vârsta:21 ani
Ultimul loc de muncă: Recepționistă
Big sport GYM
Chișinău Full-time