Domeniul de activitate
Office / Back-office / Secretariat
Despre mine
Sunt o persoană energică și ambițioasă, care atinge scopurile propuse prin intermediul muncii asidue. Experiența acumulată mi-a oferit posibilitatea să mă dezvolt multilateral și m-au marcat ca personalitate. Consider punctele forte: capacitatea de a găsi soluții eficiente si moderne problemelor, automotivarea, perspicacitatea, comunicabilitatea, spiritul de echipă si responsabilitatea.
Experiență (3 ani 1 lună)
“Fahrwest Logistic” SRL
Transport/Logistică (Chișinău)
Aprilie 2022 -
Aprilie 2023
(1 an )
Office Manager
Responsabilități:
Gestionarea, înregistrarea şi repartizarea corespondenţei si altor documente;
Recepţionarea şi evidenţa apelurilor telefonice, analiza informaţiei şi redirecționarea apelurilor;
Aprovizionarea tehnico-materială a oficiului;
Gestionarea cutiilor poștale a companiei;
Gestionarea paginii companiei pe rețele de socializare.
“RG-Tech” SRL
Activitate de consultanță în tehnologia informației (Chișinău)
Aprilie 2022 -
Aprilie 2023
(1 an )
Customer Support Manager
Responsabilități:
Răspunderea la întrebările clienților într-un mod prompt și precis, prin e-mail, apel telefonic sau chat;
Identificarea nevoilor clienților și ajutarea clienților să utilizeze caracteristici specifice;
Actualizarea bazelor de date interne cu informații despre probleme tehnice și discuții utile cu clienții;
Informarea clienților despre noile caracteristici și funcționalități.
FPC “Codru-ST” SRL
Tip general de activitate agricolă (Chișinău)
Ianuarie 2021 -
Februarie 2022
(1 an 1 lună)
Office Manager
Responsabilități:
Executarea lucrărilor de secretariat;
Comunicarea cu clienții într-o manieră politicoasă si profesionistă, receptivitate si acționare imediată la necesitățile si solicitările clientilor;
Informarea promptă a administratorului referitor la schimbările necesare, actualizările și situațiile întâmpinate cu clienții;
Preluarea apelurilor de la clienți și efectuarea apelurilor de ieșire;
Organizarea, planificarea si coordonarea activității individuale;
Îndeplinirea altor sarcini stabilite de conducător/manager.
Studii (Superioare în desfășurare)
Academia de Studii Exonomice din Moldova
Facultatea, specialitatea: Marketing și Logistică
Oraș: Chișinău
Ce tru de Excelență în Economie și Finanțe
Facultatea, specialitatea: Finanțe și Asigurări
Oraș: Chișinău
Limbi străine
Rusa — Expert
Engleza — Expert
Germana — Începător
Abilități cheie
Abilitatea de a învăța rapid
Abilitatea de a soluționa eficient problemele
Abilități de ascultare
Abilități de comunicare
Abilități de documentare / păstrarea evidenței
Adaptabilitate
Analiza comportamentului consumatorilor
Atenție la detalii și simț estetic
Comunicare tehnică și non tehnică
Convingere
Creativitate
Cunoașterea programelor de contabilitate
Empatie
Gândire critică
Inteligență emoțională
Lucru în echipa
Managementul conflictelor
Motivație
Negocierea și semnarea contractelor
Răbdare
Social media / comunicare digitală
Vorbitul în public