Mai multe informații despre CV și posibilitatea de a contacta candidatul vor fi disponibile după înregistrare.
CV de la 02.02.2023

Receptionista, lucru în oficiu, manager vînzări,

12 000 lei

Informații de bază

Nume, Prenume:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
Data nașterii:
05 August 1997 (27 ani)
Experiență:
6 ani
Program de lucru:
Oraș:
Chișinău
Număr de contact:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
E-mail:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
Rețele sociale:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP

Domeniul de activitate

Imobiliare Management / Administrare Relații clienți / Call centre

Despre mine

Doresc să cresc productiv și calitativ intr-o companie unde pot lucra în echipă și controbui alături de colegii mei la îndiplinirea obiectivelor periodice.

Experiență (6 ani )

Tell You SRL

Suport clienti (Chișinău)

Ianuarie 2018 - Decembrie 2022
(4 ani 11 luni)
Specialist in calitate si monitoring

Responsabilități:

Crearea/dezvoltarea și specificarea conceptelor și acțiunilor de calitate pentru asigurarea standardelor de calitate declarate pentru noile dezvoltări, în cooperare cu alte departamentele;
Introducerea și monitorizarea proceselor de calitate;
Luarea de decizii privind calitatea în cazuri limită și speciale;
Cooperare în sprijinirea furnizorilor în ceea ce privește standardele de calitate și asigurarea calității și dezvoltarii conceptelor;
Colegiu de ecologie

Secretar (Chișinău)

Martie 2017 - Iunie 2017
(3 luni)
Laborant-secretar

Responsabilități:

Îndeplinirea activităților zilnice de secretariat;
Preluarea și direcționarea apelurilor telefonice;
Prelucrarea documentelor primare inclusiv introducerea și scanarea facturilor fiscale în baza de date;
Preluarea, înregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, arhivarea corespondenței și a mesajelor primite din partea partenerilor, clienților și celorlalți angajați;
Redactarea corespondenței de afaceri necesară desfășurării activității zilnice;
Asigurarea suportului administrativ;
Actualizarea bazei de date;
Alte sarcini trasate de director/manager.
Supermarket Bomba

Office manager (Chișinău)

Februarie 2017 - Decembrie 2017
(10 luni)
Casier-operator

Responsabilități:

încasarea banilor pentru produsele oferite de magazin clienților prin intermediul aparatului de casă
informarea, promovarea produselor către clienți prin intermediu apelurilor telefonice (intrare /ieșire)
evidența, perfectarea, eliberarea cartelei de reduceri
eliberarea facturilor fiscale

Studii (Superioare)

09.2018 - 07.2021
Universitatea de Stat

Facultatea, specialitatea: Biologie și pedologie

Oraș: Chișinău

Limbi străine

Rusa — Expert
Engleza — Începător
Abilități cheie
Abilitatea de a învăța rapid Abilități de ascultare Creativitate Outlook Photoshop Răbdare Word Excel infinite Outlook terasoft

CV-uri similare

CV de la 07.06.2023
Vârsta:44 ani
Experiență: 1 an 4 luni
Ultimul loc de muncă: Lipirea etichete, stickere stih-cod
Vion-Impex , (1 an 4 luni) Octombrie 2018 - Februarie 2020
Chișinău Full-time 7 000 lei