Mai multe informații despre CV și posibilitatea de a contacta candidatul vor fi disponibile după înregistrare.
CV de la 10.01.2023

English/Spanish Workforce Management Analyst

Informații de bază

Nume, Prenume:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
Data nașterii:
19 Septembrie 1996 (28 ani)
Experiență:
2 ani 3 luni
Program de lucru:
Full-time, Part-time
Oraș:
Chișinău
Număr de contact:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
E-mail:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
Rețele sociale:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP

Domeniul de activitate

Relații clienți / Call centre

Despre mine

Multicultural Workforce Management Analyst with experience helping companies improve interactions of agents and customers as well as building trust between business and customer by using tools such as Salesforce, IEX, NICE, and CF1. I am always willing to learn more every day and consider teamwork, honesty, discipline, and empathy very important values to have among others.

Experiență (2 ani 3 luni)

Webhelp

Call Center (El Salvador)

Februarie 2022 - Ianuarie 2023
(11 luni)
Workforce Management Analyst/RTA

Responsabilități:

Supervising that all processes are carried out in the indicated time for the achievement of goals and objectives of KPI's of the area in charge. Verify compliance with planning, scheduling, use and distribution of tools in real time, in order to achieve the optimization of resources depending on the service agreements stipulated in the different service channels.
Webhelp Onelink

Call Center (El Salvador)

Noiembrie 2021 - Februarie 2022
(3 luni)
Workforce Management Analyst/RTA

Responsabilități:

Verify compliance with planning, scheduling, use and distribution of tools in real time, in order to achieve the optimization of resources depending on the service agreements stipulated in the different service channels.
Webhelp Onelink

Call Center (El Salvador)

Octombrie 2020 - Noiembrie 2021
(1 an 1 lună)
Advocate Success Team

Responsabilități:

Assist agents in the resolution of customer cases effectively, with the aim of ensuring the promotion of good practices, understanding and empowerment of the Knowledge tool, under the "coaching/guidance" methodology.

Studii (Medii)

09.2021 - Prezent
California Coast University

Profil: Business Administration

Țara: United States

08.2014 - 12.2016
Blinn College

Facultatea, specialitatea: Associate of Science

Țara: United States

Limbi străine

Engleza — Expert
Spaniola — Expert
Abilități cheie
Ability to learn quickly Attention to detail and aesthetic sense Clear and efficient communication Empathy Enthusiasm Excel General business knowledge Motivation Powerpoint Teamwork

Hobby-uri

Learning about history

Playing the guitar

Playing games

Recomandări

Webhelp

Fernanda Gabriela Castro Aviles (Workforce Management Coordinator)

CV-uri similare

CV de la 05.09.2024
Vârsta:39 ani
Experiență: 5 ani 2 luni
Ultimul loc de muncă: Supervisor Front Office
Meininger Hotels , (5 ani 2 luni) Septembrie 2018 - Noiembrie 2023
Chișinău Sarcină unică, Program flexibil 11 000 lei
CV de la 24.10.2023
Vârsta:35 ani
Experiență: 13 ani 8 luni
Ultimul loc de muncă: Meneger in Vinzari
Moltrend , (3 luni) Iulie 2023 - Octombrie 2023
Chișinău Full-time, Part-time
CV de la 20.06.2023
Vârsta:20 ani
Experiență: 3 ani 7 luni
Ultimul loc de muncă: Chelner.Hostess
RESTAURANT Asconi , (3 ani 7 luni) Octombrie 2019 - Mai 2023
Chișinău Full-time, Part-time 10 000 lei
CV de la 23.02.2024
Vârsta:22 ani
Experiență: 4 ani 7 luni
Ultimul loc de muncă: Consultant
Metro , (4 ani 7 luni) Februarie 2020 - Prezent
Bălți Part-time