Больше информации о резюме и возможность связаться с кандидатом будут доступны после регистрации.
Резюме от 19.02.2024

Sunt gata să accept orice funcție

15 000 лей

Основная информация

Имя, Фамилия:
*доступно в Premium от 3-х месяцев и VIP
Дата рождения:
26 Декабря 1997 (27 лет)
Oпыт:
Вид занятости:
Full-time
Город:
Кишинёв
Телефон:
*доступно в Premium от 3-х месяцев и VIP
Эл. почта:
*доступно в Premium от 3-х месяцев и VIP
Социальные сети:
*доступно в Premium от 3-х месяцев и VIP

Сфера деятельности

Office / Back-office / Secretariat

Обо мне

Doritoare de a ma dezvolta în continuu, responsabila și sociabilă 

Oпыт

Casa de Comerț VITA

(Кишинёв)

Апрель 2019 - Настоящее время
Manager oficiu

Обязанности:

1. Gestionarea activităților administrative:
• Organizarea și gestionarea programelor și a calendarului departamentului de vânzări.
• Asigurarea aprovizionării cu consumabile de birou și alte resurse necesare.
• Gestionarea corespondenței și a comunicării interne și externe (e-mailuri, telefoane, scrisori etc.).
• Pregătirea și actualizarea documentelor, rapoartelor și prezentărilor solicitate de echipa de vânzări.
2. Suport administrativ:
• Asistarea managerului de vânzări și a echipei de vânzări în sarcinile administrative zilnice.
• Întocmirea și gestionarea documentelor și a rapoartelor specifice departamentului de vânzări.
• Monitorizarea și actualizarea bazelor de date, sistemelor de gestionare a clienților și a altor instrumente de lucru specifice.
3. Analiza performanțelor:
• Utilizarea software-urilor specifice, inclusiv Qlik și Visit Basis, pentru analiza datelor și raportarea performanțelor echipei de vânzări și merchandising.
• Colectarea și analiza datelor referitoare la vânzări, acoperirea pieței și alte KPI-uri relevante.
• Elaborarea rapoartelor și prezentărilor cu privire la performanțele echipei și identificarea oportunităților de îmbunătățire.
4. Gestionarea promoțiilor și compensărilor:
• Monitorizarea și gestionarea actelor referitoare la promoții și compensări de reduceri promoționale și disconturi.
• Asigurarea respectării condițiilor promoțiilor și a cerințelor furnizorilor și clienților.
• Colaborarea cu departamentul de marketing pentru implementarea promoțiilor și actualizarea materialelor promoționale.
• Întocmirea rapoartelor și a documentelor de compensare pentru clienți și furnizori, respectând termenele și cerințele contractuale.
5. Coordonarea întâlnirilor și a evenimentelor:
• Organizarea și programarea întâlnirilor, conferințelor și evenimentelor interne și externe ale departamentului de vânzări.
• Asigurarea logistică a acestor întâlniri și evenimente, inclusiv rezervarea spațiilor, pregătirea materialelor și facilitarea participării membrilor echipei.
6. Coordonarea fluxului de informații:
• Asigurarea unui flux eficient de informații și comunicare între membrii echipei de vânzări și alte departamente din companie.
• Gestionarea și distribuirea corespunzătoare a informațiilor și documentelor relevante către membrii echipei de vânzări și alte părți interesate.
7. Raportare și analiză:
• Asistență în întocmirea rapoartelor de vânzări, analiza datelor și elaborarea prezentărilor pentru conducerea superioară.
• Monitorizarea și raportarea performanțelor echipei de vânzări și a altor indicatori relevanți către managerul de vânzări.
8. Gestionarea relațiilor cu clienții și furnizorii:
• Menținerea și dezvoltarea relațiilor cu clienții și furnizorii, asigurându-se că necesitățile și cerințele acestora sunt înțelese și îndeplinite.
• Negocierea și încheierea contractelor cu furnizorii, precum și gestionarea corespunzătoare a documentelor contractuale.
Cic Fidesco SRL

(Кишинёв)

Май 2016 - Март 2019
(2 года 10 месяцев)
Administrator sala

Обязанности:

Recepționarea marfii,funcții de administrare a personalului, lucru cu casele de marcat, încasarea banilor

Образование (Среднее специальное)

09.2014 - 05.2018
Colegiul Național de Comerț al ASEM

Факультет, специальность: Comert

Город: Кишинёв

Знание языков

Румынский — Родной
Русский — Средний
Ключевые навыки
Analiza datelor Excel Managementul proiectelor Abilități interpersonale Adaptabilitate Comunicare Creativitate Empatie Etica în muncă Învățare continuă Lucru în echipa Time Management Toleranță Umor

Похожие резюме

Резюме от 23.12.2023
Возраст:24 лет
Oпыт: 5 лет 7 месяцев
Последнее место работы: Vînzător-consultant
Ecolife , (4 года 5 месяцев) Май 2019 - Октябрь 2023
Калараш Full-time
Резюме от 23.08.2022
Возраст:44 лет
Oпыт: 18 лет 11 месяцев
Последнее место работы: controlor / economist filiala Florești
SRL Florești gaz , (6 лет 4 месяца ) Март 2016 - Июль 2022
Флорешты Full-time
Резюме от 09.09.2024
Возраст:40 лет
Oпыт: 5 лет 6 месяцев
Последнее место работы: Риелтор
Недвижимость , (5 лет 6 месяцев) Июнь 2019 - Настоящее время
Кишинёв Работа посменно
Резюме от 14.11.2024
Возраст:38 лет
Oпыт: 7 лет 11 месяцев
Последнее место работы: Economist
Institutul Patrimoniul Cultural , (7 лет 11 месяцев) Январь 2017 - Настоящее время
Кишинёв Part-time
Резюме от 25.12.2024
Возраст:19 лет
Oпыт: 6 месяцев
Последнее место работы: Ghid turistic
ChristianTour , (6 месяцев) Июнь 2024 - Настоящее время
Кишинёв Part-time 10 000 лей
Резюме от 04.04.2023
Возраст:39 лет
Oпыт: 5 лет 8 месяцев
Последнее место работы: Educator
IET "Albinuța", satul Dănceni , (5 лет 8 месяцев) Август 2017 - Апрель 2023
Кишинёв Full-time
Резюме от 15.03.2023
Возраст:30 лет
Oпыт: 6 лет
Последнее место работы: Data agent
Parkopedia , (2 года 2 месяца ) Июль 2020 - Сентябрь 2022
Кишинёв Full-time 10 500 лей