Больше информации о резюме и возможность связаться с кандидатом будут доступны после регистрации.
Резюме от 19.02.2024

Sunt gata să accept orice funcție

15 000 лей

Основная информация

Имя, Фамилия:
*доступно в Premium от 3-х месяцев и VIP
Дата рождения:
26 Декабря 1997 (26 лет)
Oпыт:
Вид занятости:
Full-time
Город:
Кишинёв
Телефон:
*доступно в Premium от 3-х месяцев и VIP
Эл. почта:
*доступно в Premium от 3-х месяцев и VIP
Социальные сети:
*доступно в Premium от 3-х месяцев и VIP

Сфера деятельности

Office / Back-office / Secretariat

Обо мне

Dorinta de dezvolare si implicare in diferite proiecte, sociabila si responabila.  

Oпыт

Casa de Comert VITA SRL

(Кишинёв)

Апрель 2019 - Настоящее время
Manager de oficiu

Обязанности:

Gestionarea activităților administrative:
 Organizarea și gestionarea programelor și a calendarului departamentului de vânzări.
 Asigurarea aprovizionării cu consumabile de birou și alte resurse necesare.
 Gestionarea corespondenței și a comunicării interne și externe (e-mailuri, telefoane, scrisori etc.).
 Pregătirea și actualizarea documentelor, rapoartelor și prezentărilor solicitate de echipa de
vânzări.
2. Suport administrativ:
 Asistarea managerului de vânzări și a echipei de vânzări în sarcinile administrative zilnice.
 Întocmirea și gestionarea documentelor și a rapoartelor specifice departamentului de vânzări.
 Monitorizarea și actualizarea bazelor de date, sistemelor de gestionare a clienților și a altor
instrumente de lucru specifice.

3. Analiza performanțelor:
 Utilizarea software-urilor specifice, inclusiv Qlik și Visit Basis, pentru analiza datelor și raportarea
performanțelor echipei de vânzări și merchandising.
 Colectarea și analiza datelor referitoare la vânzări, acoperirea pieței și alte KPI-uri relevante.
 Elaborarea rapoartelor și prezentărilor cu privire la performanțele echipei și identificarea
oportunităților de îmbunătățire.
4. Gestionarea promoțiilor și compensărilor:
 Monitorizarea și gestionarea actelor referitoare la promoții și compensări de reduceri
promoționale și disconturi.
 Asigurarea respectării condițiilor promoțiilor și a cerințelor furnizorilor și clienților.
 Colaborarea cu departamentul de marketing pentru implementarea promoțiilor și actualizarea
materialelor promoționale.
 Întocmirea rapoartelor și a documentelor de compensare pentru clienți și furnizori, respectând
termenele și cerințele contractuale.
5. Coordonarea întâlnirilor și a evenimentelor:
 Organizarea și programarea întâlnirilor, conferințelor și evenimentelor interne și externe ale
departamentului de vânzări.
 Asigurarea logistică a acestor întâlniri și evenimente, inclusiv rezervarea spațiilor, pregătirea
materialelor și facilitarea participării membrilor echipei.

6. Coordonarea fluxului de informații:
 Asigurarea unui flux eficient de informații și comunicare între membrii echipei de vânzări și alte
departamente din companie.
 Gestionarea și distribuirea corespunzătoare a informațiilor și documentelor relevante către
membrii echipei de vânzări și alte părți interesate.

7. Raportare și analiză:
 Asistență în întocmirea rapoartelor de vânzări, analiza datelor și elaborarea prezentărilor pentru
conducerea superioară.
 Monitorizarea și raportarea performanțelor echipei de vânzări și a altor indicatori relevanți către
managerul de vânzări.

8. Gestionarea relațiilor cu clienții și furnizorii:
 Menținerea și dezvoltarea relațiilor cu clienții și furnizorii, asigurându-se că necesitățile și
cerințele acestora sunt înțelese și îndeplinite.
 Negocierea și încheierea contractelor cu furnizorii, precum și gestionarea corespunzătoare a
documentelor contractuale.
CIC Fidesco SRL

(Кишинёв)

Май 2016 - Март 2019
(2 года 10 месяцев)
Administrator adjunct sala

Обязанности:

Aranjarea vitrinilor, receptionarea marfii, efectuarea inventarierilor regulate, incasarea banilor, lucru la casa de marcat, responsabilitati de administrare a personalului

Образование (Среднее специальное)

09.2014 - 05.2018
Colegiul National de Comert al ASEM

Факультет, специальность: Comert

Город: Кишинёв

Знание языков

Русский — Средний
Ключевые навыки
Analiza datelor Excel Managementul proiectelor Securitatea datelor Statistică Adaptabilitate Comunicare Creativitate Empatie Etica în muncă Învățare continuă Lucru în echipa Networking Soluționarea problemelor Time Management Toleranță Umor

Курсы / Тренинги

2019,
Cursuri de Excel, Word si PPT

Похожие резюме

Резюме от 10.06.2021
Oпыт: 5 месяцев
Последнее место работы: Asistent social
DGASPC Orheu , (5 месяцев) Январь 2021 - Июнь 2021
Резюме от 21.02.2024
Возраст:19 лет
Oпыт: 1 год 8 месяцев
Последнее место работы: administrator
Lozimpex , restaurantul “La Badis” , (1 год 8 месяцев) Июнь 2022 - Февраль 2024
Кишинёв Full-time 12 000 лей
Резюме от 26.01.2024
Возраст:43 лет
Oпыт: 20 лет 8 месяцев
Последнее место работы: MANAGER
PRIMA CONSULTING , (4 года 6 месяцев) Декабрь 2018 - Июнь 2023
Кишинёв Full-time, Part-time
Резюме от 08.12.2022
Возраст:36 лет
Кишинёв Full-time
Резюме от 21.09.2024
Возраст:41 лет
Oпыт: 5 лет 9 месяцев
Последнее место работы: Profesoara de L.engleza
Gimnaziu "Mihai Viteazu " , (9 месяцев) Сентябрь 2011 - Июнь 2012
Кишинёв Full-time, Part-time, Гибкий график 12 000 лей