Больше информации о резюме и возможность связаться с кандидатом будут доступны после регистрации.
Резюме от 16.10.2022

Project Manager, Business Analyst, Director Financiar / Финансовый директор, Economist / Экономист

Основная информация

Имя, Фамилия:
*доступно в Premium от 3-х месяцев и VIP
Дата рождения:
26 Октября 1981 (43 года)
Oпыт:
Вид занятости:
Full-time
Город:
Кишинёв
Телефон:
*доступно в Premium от 3-х месяцев и VIP
Эл. почта:
*доступно в Premium от 3-х месяцев и VIP
Социальные сети:
*доступно в Premium от 3-х месяцев и VIP

Сфера деятельности

Finanțe / Bănci / Creditare / Contabilitate Management / Administrare Project Management

Обо мне

Descriere și caracterizare personală:
Responsabilitate; însușire rapidă; perfecționare continuă; logica acțiunilor; onestitate; respect; disprețul ostilităților și a vicleniei; acceptarea dificultăților și încercărilor ca parte componentă a vieții.

Competențe sociale:
Aptitudini bune de comunicare; autocontrol; egalitatea perceperii persoanelor fără a diferenția după criterii sociale sau de vârstă; înțelegerea de a solicita ajutor dar și de a acorda asistență colegilor; capacitatea de a preda și antrena în tandem cu capacitatea de a asculta și considera altă opinie, chiar și opusă, atât în cadrul unei discuții individuale cât și în cadrul ședințelor.

Competențe organizatorice:
Responsabilitate pentru activitățile în grup; inițiativă; autoorganizare; creativitate și perspicacitate intuitivă, cunoașterea cum trebuie făcut lucrul și acceptarea finală doar când este făcut corect. Utilizarea aptitudinilor umane native pe care mașinile sunt cel mai puțin capabile să le ofere: gândirea logică și soluționarea problemelor, capacități sociale și emoționale, iscusința, instruirea și asistenta acordată altora, precum și creativitatea.

Oпыт

S.A. ”Loteria Națională a Moldovei”

(Кишинёв)

Март 2024 - Настоящее время
Manager proiecte

Обязанности:

- Managementul proiectelor interne și externe [outsourcing], atât ce țin de Tehnologii Informaționale, cât și procesele business [optimizare, ajustare];
- Colaborarea cu diverse departamente, cu toate persoanele interesate [stakeholder] atât cele interne cât și externe Societății pentru analiza, documentarea, îmbunătățirea fluxurilor de lucru existente și viitoare;
- Evaluarea și identificarea soluțiilor de îmbunătățire a proceselor, fluxurilor de lucru, imaginii, potențialului și veniturilor Societății.
INDRIVO

Dezvoltare și mentenanță aplicații Tehnologii Informaționale (Кишинёв)

Ноябрь 2019 - Август 2020
(9 месяцев)
Analist Business

Обязанности:

 Colaborarea cu clienții pentru a înțelege și traduce nevoile afacerii în specificații funcționale, documentație tehnică;
 Stabilirea specificațiilor de dezvoltare programe informatice și asigurarea transmiterii acestora în termenul stabilit;
 Colaborarea cu dezvoltatorii pentru adaptare soluții pe parcursul dezvoltării, pentru a oferi suport în definirea noilor funcții și a scrie documentația pentru clienți și echipa de proiect;
 Evaluare rapidă și rezolvarea problemelor apărute în timpul dezvoltării proiectului;
 Menținerea unei relații strânse cu clienții și oferirea soluțiilor sau ajustarea termenilor sau specificațiilor;
 Participarea la fazele de testare pentru validarea livrărilor pre-producție;
 Menținerea legăturilor strânse cu echipa de dezvoltare pentru a avea o privire de ansamblu permanentă asupra etapelor dezvoltării și redactarea rapoartelor periodice pentru clienți.
Proiecte implicate:
 Elaborarea caietului de sarcini pentru dezvoltarea Aplicației E-InfoBon. Beneficiar: Societatea cu Răspundere Limitată „INFO BON” [www.infobon.md]. Aplicația E-InfoBon este un sistem informațional centralizat conceput pentru gestiunea tuturor proceselor și serviciilor actuale și viitoare posibile prestate de către Societatea cu Răspundere Limitată „INFO BON”. Caietul de sarcini listează toate cerințele funcționale și unele aspecte tehnice față de viitoarea Aplicație E-InfoBon.
BC “EXIMBANK” S.A.

Bancă comercială universală (Кишинёв)

Июль 2018 - Сентябрь 2019
(1 год 2 месяца )
Șef Serviciul Corebanking System Aplicații, Oficiul Central

Обязанности:

VEZI poziţia: Economist, Oficiul Central, Departamentul Organizare [Manager Proiecte, Analist Business]
BC “EXIMBANK” S.A.

Bancă comercială universală (Кишинёв)

Май 2016 - Июль 2018
(2 года 2 месяца )
Specialist, Oficiul Central, Departamentul Resurse Tehnice [Economist, Manager Proiecte, Analist Business]

Обязанности:

VEZI poziţia: Economist, Oficiul Central, Departamentul Organizare [Manager Proiecte, Analist Business]
BC “EXIMBANK” S.A.

Bancă comercială universală (Кишинёв)

Июль 2010 - Май 2016
(5 лет 10 месяцев)
Economist, Oficiul Central, Departamentul Organizare [Manager Proiecte, Analist Business]

Обязанности:

 Membru al grupului de lucru creat pentru implementarea instrumentelor și modulelor destinate gestionării prevederilor FATCA în Bancă [Foreign Account Tax Compliance Act, Guvernul SUA, autoritatea fiscală SUA – Internal Revenue Service (IRS), www.irs.gov], dezvoltate de Tonbeller AG, Germania [www.tonbeller.com], interfațate cu aplicația bancară primară [Mai 2013 – Aprilie 2014];
 Manager proiect. Implementarea aplicației multilingvistice “Credit on Web” [gestionarea fluxului de luare a deciziilor de acordare a creditelor, date clienți și rapoarte financiare, conform principiilor Basel 2], dezvoltată de Exprivia SpA, Italia [www.exprivia.it], interfațată cu aplicația bancară primară [inițiat Martie 2011 – Octombrie 2011, continuat Iulie 2013 – Februarie 2014];
 Membru al grupului de lucru creat pentru dezvoltarea de instrumente și module destinate furnizării informațiilor către Biroul Istoriilor de Credit [www.creditbureau.md], interfațate cu aplicația bancară primară [Martie 2011 – Mai 2011];
 Responsabil credite în cadrul grupului de lucru creat pentru implementarea noii aplicații bancare dezvoltată pentru bancă: “ab-Solut corebanking”, platformă Oracle. Dezvoltator – Asseco SEE [South Eastern Europe] S.R.L. [www.asseco.com/see/contact/romania/], România [2009 – Noiembrie 2010].
- Analiza cerințelor de business și a legislației în vigoare, analiza datelor primare existente în aplicațiile bancare curente, verificarea conformării cu cerințele de audit, risc și securitate, în colaborare cu auditorii, cu reprezentanții departamentelor de business implicate și consultanții juridici;
- Perfectarea sarcinilor tehnice și a solicitărilor de implementare pentru dezvoltători, definire criterii și selectare date pentru interfațarea diferitor aplicații [mapare, creare tabele pentru bazele de date, etc.] în conformitate cu practicile logice de business, legale, de risc și securitate existente;
- Definirea fluxurilor de lucru, bugetare;
- Coordonarea grupului de lucru, distribuirea sarcinilor;
- Modelare scenarii de business pentru testele preliminare și pentru testele de acceptanță finală [User Acceptance Testing], testare dezvoltări, acceptare și punere în serviciu;
- Ședințe inițiale și zilnice ale grupului de lucru, identificarea anticipată a problemelor, optimizarea și setarea finală a dezvoltărilor;
- Perfectare instrucțiuni de utilizare, procese verbale de acceptanță, minute ședințe, instruire personal.
 Alte activități:
- Participare la definirea și implementarea conturilor în format IBAN în bancă;
- Responsabil migrare credite și re-parametrizare operațiuni credite în cadrul grupului de lucru creat pentru trecerea la noul plan de conturi al evidenței contabile în băncile licențiate din RM și la Standardele Internaționale de Raportare Financiară [SIRF];
- Monitorizare statut sarcini în lucru [inclusiv dezvoltări noi, îmbunătățiri și erori], îndrumare / consultare solicitanți și dezvoltători aferente business-proceselor din Bancă.
BC “EXIMBANK” S.A.

Bancă comercială universală (Кишинёв)

Октябрь 2007 - Июль 2010
(2 года 9 месяцев)
Specialist al Secției Atragerea și Plasarea Resurselor, Sediul Central

Обязанности:

 Acordarea facilităților de credite persoanelor juridice [credite, garanții bancare], analiza financiară a întreprinderilor [bilanțul contabil, fluxul mijloacelor bănești, contul de profit și pierderi], identificarea punctelor forte și slabe, oportunități și amenințări [analiza SWOT], întocmirea dosarelor pentru Comitetul de Credite;
 Contabilitatea bancară aferentă activității de creditare;
 Evaluarea garanțiilor primite [gaj], verificarea și monitorizarea gajului;
 Perfectarea contractelor de credit; perfectarea contractelor de gaj: ipotecă [imobil], bunuri mobile [utilaj, mijloace de transport, marfă], cesiuni, fidejusiuni, amanet.
BC “Victoriabank” S.A.

Bancă comercială universală (Кишинёв)

Сентябрь 2005 - Октябрь 2007
(2 года 1 месяц )
Economist Coordonator, Oficiul Central, Direcția Credite, Secția Credite Corporative

Обязанности:

 Responsabil pentru proiectele de creditare destinate creditării întreprinderilor mici, din resurse externe: Asociația Internațională pentru Dezvoltare [IDA – International Development Association – grupul Băncii Mondiale], Fondul Internaţional pentru Dezvoltare Agricolă [IFAD – International Fund for Agricultural Development], Garanția Portofoliului de Împrumuturi oferită de Agenția Statelor Unite pentru Dezvoltare Internațională – USAID;
 Perfectarea procedurilor privind managementul riscului ecologic – riscul posibilei influențe adverse asupra mediului ambiant urmare a activității de creditare a băncii – elaborate în conformitate cu solicitările Băncii Europene pentru Reconstrucție și Dezvoltare [EBRD];
 Analiza dosarelor privind acordarea facilităților de credit, perfectarea concluziilor pentru Comitetul de Credite;
 Monitorizarea portofoliului de credite al băncii, monitorizarea activității creditare a filialelor băncii, raportări privind calitatea portofoliului de credite.
BC “Victoriabank” S.A.

Bancă comercială universală (Кишинёв)

Январь 2005 - Сентябрь 2005
(8 месяцев)
Economist, Oficiul Central, Departamentul Trezorerie

Обязанности:

Lucrul cu acreditive documentare și incasoul documentar.
BC “Victoriabank” S.A.

Bancă comercială universală (Кишинёв)

Июль 2003 - Январь 2005
(1 год 6 месяцев)
Economist, Oficiul Central, Departamentul Relații Economice Internaționale

Обязанности:

 Responsabil pentru sistemele de transfer rapid de bani: MoneyGram, InterExpress [InterCoopBank, Rusia], Smith & Smith [Worldtrans – reprezentanța în România], Bystraia Pocita [ImpexBank, Rusia];
 Operațiuni de decontare reciprocă cu sistemele internaționale de plăți rapide, operațiuni de decontare reciprocă cu filialele băncii;
 Elaborarea procedurilor interne și instrucțiunilor privind lucrul cu sistemele de transfer rapid de bani;
 Membru al grupului de lucru creat pentru implementarea în bancă a noilor sisteme de transfer rapid de bani – InterExpress şi Bystraia Pocita;
 Ofițer de cont – deservirea conturilor în valută străină ale persoanelor fizice rezidente și nerezidente, deservirea ambasadelor străine în Moldova, plăți valutare prin SWIFT.

Образование (Высшее)

09.1998 - 06.2003
Academia de Studii Economice din Moldova

Факультет, специальность: Facultatea Relații Economice Internaționale [cu predare în limba engleză]

Город: Кишинёв

Знание языков

Русский — Эксперт
Румынский — Эксперт
Английский — Эксперт
Немецкий — Начинающий
Ключевые навыки
Planificarea resurselor întreprinderii Photoshop Negocierea și semnarea contractelor Motivație MySQL Modelarea proceselor de afaceri Microsoft Visio Managementul relației cu clienții (CRM) Lucru în echipa Managementul proiectului Introducerea datelor Instrumente Big Data Inteligență emoțională Golang Generarea de Lead-uri Gândire critică Excel Entuziasm Entity Relationship Diagrams Empatie Editare imagini Data Mapping Cunoștințe generale despre afaceri Cunoașterea programelor de contabilitate Creativitate Convingere Comunicare tehnică și non tehnică Compasiune Abilitatea de a învăța rapid Abilitatea de a soluționa eficient problemele Abilități de ascultare Abilități de comunicare Abilități de documentare / păstrarea evidenței Abilități interculturale Access Agile Business Analysis Analiza datelor Anti Money Laundering Big Data Analysis & SQL Cercetare și analiza datelor Powerpoint Redactare texte Scriere tehnică SQL Statistică Swift Jira Scarab Bugzilla InVision Draw Sound Forge DaVinci Resolve VSDC Free Video Editor

Водительские права

Категория — AM, A1, A2, A, B1, B, C1, C, D1, BE, C1E, CE, D1E

Курсы / Тренинги

25 Iunie – 27 Iunie 2019
Bank of Intesa Sanpaolo
26 Mai – 29 Mai 2009
Centrul național pentru pregătirea lucrătorilor bancari din Ucraina

Волонтерство

Сентябрь 2004 - Январь 2005
Misiunea Organizației Internaționale pentru Migrare din Moldova (OIM)

www.iom.md


Consultant pentru proiectul www.migratie.md


Vizează oferirea migranţilor a cunoştinţelor şi informaţiei complete cu scopul, ca toate deciziile acestora, să fie bine gândite şi conştiincioase din punct de vedere ale aspectelor legale, sociale si economice. În particular: consultant privind problemele transferurilor de bani în / din Moldova a imigranţilor moldoveni.

Сертификаты

Сентябрь 2008 - Декабрь 2008
Principiile Contabilității și Impozitării în Republica Moldova

Asociația contabililor și auditorilor profesioniști din Republica Moldova
www.acap.md

Март 2009 - Апрель 2009
Aplicația “1-C Contabilitate 7.7”

Asociația contabililor și auditorilor profesioniști din Republica Moldova
www.acap.md

Декабрь 2019 - Январь 2020
RPA [Robotic Process Automation] Starter Training

UiPath Academy

Декабрь 2019 - Февраль 2020
RPA [Robotic Process Automation] Business Analyst Training

UiPath Academy

Май 2021 - Май 2021
Agile Product Owner Role: Foundations; IIBA, NASBA, PMI

LinkedIn Learning

Май 2021 - Май 2021
Learning ITIL®

LinkedIn Learning

Май 2021 - Май 2021
Studying for the Certified Business Analysis Professional (CBAP)®; IIBA, PMI

LinkedIn Learning

Май 2021 - Май 2021
Cert Prep: Agile Analysis (IIBA®-AAC); PMI

LinkedIn Learning

Апрель 2021 - Апрель 2021
Cert Prep: Scrum Master

LinkedIn Learning

Май 2021 - Май 2021
Cert Prep: Agile Analysis (IIBA®-AAC); PMI

LinkedIn Learning

Сентябрь 2020 - Сентябрь 2020
Cert Prep: Project Management Professional (PMP)®; PMI

LinkedIn Learning

Сентябрь 2020 - Сентябрь 2020
Learning Python [studierea limbajului de programare Python]

LinkedIn Learning

Январь 2020 - Февраль 2020
RPA [Robotic Process Automation] Implementation Methodology Training

UiPath Academy

Декабрь 2019 - Февраль 2020
UiPath Licensing Training

UiPath Academy

Май 2021 - Май 2021
CASP+ Cert Prep: 1 Risk Management

LinkedIn Learning

Май 2021 - Май 2021
IT Service Management: ISO20000

LinkedIn Learning

Май 2021 - Май 2021
Certified Analytics Professional (CAP) Cert Prep: Domains 1–4

LinkedIn Learning

Май 2021 - Май 2021
Certified Analytics Professional (CAP) Cert Prep: Domains 5–7

LinkedIn Learning

Май 2021 - Май 2021
Setting Up a PMO; PMI

LinkedIn Learning

Хобби

Înotul, drumeţie, ciclism

Похожие резюме

Резюме от 17.11.2021
Возраст:28 лет
Oпыт: 4 года 3 месяца
Последнее место работы: Specialist Coordonator Persoane Fizice
BC Moldova-Agroindbank SA , (1 год 8 месяцев) Февраль 2020 - Октябрь 2021
Кишинёв Full-time
Резюме от 24.05.2022
Возраст:25 лет
Oпыт: 5 месяцев
Последнее место работы: Conducatorul caminului cultural
Primaria sat. Plop-Știubei , (5 месяцев) Ноябрь 2020 - Апрель 2021
Каушаны Full-time 7 000 лей
Резюме от 22.05.2023
Возраст:41 лет
Oпыт: 10 лет 10 месяцев
Последнее место работы: Secretar administrativ al Aparatului Președintelui
Consiliul raional Căușeni , (2 года 11 месяцев) Февраль 2020 - Январь 2023
Каушаны Part-time 6 000 лей
Резюме от 25.10.2024
Возраст:21 лет
Oпыт: 2 года 2 месяца
Последнее место работы: Бухгалтер - Оператор
SOLIDUS LDS , (1 год ) Ноябрь 2023 - Ноябрь 2024
Кишинёв Full-time
Резюме от 01.01.1970
Возраст:34 лет
Oпыт: 6 лет 5 месяцев
Последнее место работы: Profesoara, traducatoare limba germana (A1-C1)
Centrul Cultural German Akzente Chisinau , (6 лет 5 месяцев) Сентябрь 2013 - Февраль 2020
Оргеев Part-time
Резюме от 14.07.2022
Возраст:19 лет
Oпыт: 2 месяца
Последнее место работы: Lucrător în fabrică
Compania de producere a hârtiei , (2 месяца ) Апрель 2022 - Июнь 2022
Кишинёв Full-time 12 000 лей