Mai multe informații despre CV și posibilitatea de a contacta candidatul vor fi disponibile după înregistrare.
CV de la 05.07.2022

Jurist, specialist resurse umane

Informații de bază

Nume, Prenume:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
Data nașterii:
07 Noiembrie 1985 (38 ani)
Experiență:
6 ani 3 luni
Program de lucru:
Full-time, Part-time
Oraș:
Chișinău
Număr de contact:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
E-mail:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
Rețele sociale:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP

Domeniul de activitate

Juridic Resurse umane / HR

Experiență (6 ani 3 luni)

Judecatoria Chisinau

drept (Chișinău)

Februarie 2018 - Ianuarie 2023
(4 ani 11 luni)
asistent judiciar

Responsabilități:

I.Colectează actele normative necesare judecătorului şi altă informaţie necesară pentru judecarea dosarului distribuit judecătorului:
- Studiază dosarele care se află pe rol la judecător;
- Studiază actele normative necesare şi asigură consultarea acestora de către judecător;
- Pregăteşteşedinţa de judecată pentru deschidere şile prezintă judecătorului;
-Participă în grupuri de lucru şi în comisii în limitele competenței sale;
- Îndeplinește la indicația președintelui judecătoriei, şef al secretariatului instanţei, judecătorului alte atribuții legale de înfăptuirea justiţieişi buna funcţionare a instanţei.

II.Generalizează problemele de drept în dosarele distribuite judecătorului respectiv şi elaborează recomandări pe marginea problemelor invocate:
- Studiază practica judiciară internaţională, inclusiv practica judiciară a CEDO;
- Generalizează problemele de drept în dosarele distribuite judecătorului respectiv;
- Elaborează recomandări pe marginea problemelor legate de interpretarea şi aplicarea legii;

III. Verifică prezenţa actelor care urmau a fi prezentate de către participanţii la proces:
- Analizează dosarele repartizate judecătorului pe care îl asistă;
- Verifică prezenţa actelor depuse de către participanţii la proces pe marginea cauzei respective;
- La studierea înscrisurilor anexate la cererile de chemare în judecată, verifică respectarea prevederilor art.167 CPC RM;

IV. Elaborează, la indicaţia judecătorului, proiecte de acte procesuale:
- Prezintă neîntârziat, la solicitareparticipanţilor la proces dosarele pentru cunoştinţă;
- La indicaţia judecătorului, îndeplineşte acte procedurale privind pregătirea şi dezbaterea cauzei în şedinţa de judecată;
- Întocmeşte proiectul hotărîrii, sentinţelor, încheieri, decizii pe marginea cauzelor examinate de judecătorul pe care îl asistă;
- Acordă suport tematic studenţilorfacultăţii de drept care îşidesfăşoară practica.

V.Asigură depersonalizarea hotărîrilor judecătorești și publicarea lor pe pagina web instanței judecătorești:
- Asigură depersonalizarea actelor judecătoreştipronunţate în şedinţă de judecată;
- Publică actele judecătoreştipronunţate în şedinţă de judecatăpe pagina web ainstanței;
- Asigură şi răspunde de aplicarea deplină, exactă și în termenconform competenţeifuncţiei, a Programului Integrat de Gestionare a Dosarelor;
Judecatoria Chisinau

resurse umane (Chișinău)

Aprilie 2017 - Februarie 2018
(10 luni)
specialist principal, Directia Resurse Umane

Responsabilități:

Atribuţii de serviciu:
1. Coordonează procesul de implementare a procedurilor de personal a funcţionarilor publici.
- Participă la elaborarea documentelor de dezvoltare strategică a instanţei, în special privind stabilirea obiectivelor şi acţiunilor referitoare la managementul resurselor umane;
- Participă la elaborarea regulamentului de organizare şi funcţionare a instanţei, a regulamentului intern al instanţei, elaborează regulamentul de organizare şi funcţionare a subdiviziunii resurse umane;
- Planifică/estimează necesarul de personal;
- Proiectează/reproiectează funcţiile/ posturile în cadrul instanţei, coordonează elaborarea/ actualizarea fişelor de post pentru diferite categorii de funcţii/posturi din cadrul instanţei şi vizarea acestora.

2. Monitorizează şi acordă asistenţă comisiei de concurs pentru organizarea şi desfăşurarea concursului pentru ocuparea funcţiilor publice şi posturilor vacante.
- Organizează şi participă la desfăşurarea/realizarea procedurilor cu privire la ocuparea funcţiilor vacante;
- Organizează şi coordonează procesul de integrare socoioprofesională a noilor angajaţi, perioada de probă a funcţionarilor publici debutanţi;
3. Ţine evidenţa dezvoltării profesionale a funcţionarilor publici.
- Elaborează, în baza necesităţilor de instruire a personalului, planul anual de dezvoltare profesională a personalului, organizează, coordonează şi monitorizează implementarea acestuia;
- Evaluează rezultatele şi impactul activităţilor de instruire desfăşurate;
Responsabilităţile:
Titularul funcţiei este responsabil de:
- exercitarea atribuţiilor sale de serviciu în strictă conformitate cu Legea privind organizarea judecătorească, Hotărîrea Guvernului nr. 201 din 11 martie 2009, Regulamentul de ordine internă a judecătoriei şi alte acte normative;
- organizarea raţională a activităţii sale de serviciu;
- de respectarea disciplinei de muncă;
- Păstrarea secretului cu privire la datele şi informaţiile la care are acces în exerciţiul
funcţiunii;
- de respectarea normelor deontologice ale funcţionarului public;
- sporirea competenţei sale profesionale.
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Constructiilor

drept (Chișinău)

Septembrie 2016 - Martie 2017
(6 luni)
consultant principal, Direcția Juridică

Responsabilități:

Atribuţiile de serviciu:
1. Elaborează sau participă la elaborarea a proiectelor de legi, hotărîrilor Guvernului Republicii Moldova, altor acte normative, elaborate de Minister:
- Redactează proiectele actelor normative;
- Efectuează expertiza juridică;
- Pregăteşte Nota informativă a proiectelor de acte legislative şi normative;
- Întocmeşte Tabelul de divergenţe cu analizarea argumentată a obiecţiilor;
- Organizează evidenţa sistematică şi păstrarea actelor legislativ-normative, cît şi a celor adoptate de către Minister;
2. Reprezentă, în modul stabilit, interesele Ministerului în instanţele judecătoreşti şi alte organe:
- Pregăteşte cerere de chemare în judecată;
- Pregăteşte cerere de eliberare a Deciziilor Curţii Supreme de Justiţie precum şi a Hotărîrilor Curţii de Apel şi a instanţelor de drept comun;
- Participă la examinarea şedinţelor de judecată în toate instanţele judecătoreşti;
- Pregăteşte referinţă şi prezintă probe în şedinţa de judecată;
- Solicită eliberarea şi executarea titlului executoriu;
3. Analiza contractelor de locaţiune ale întreprinderilor din subordine:
- Examinarea contractelor de locaţiune încheiate între întreprinderile din subordine cu agenţii economici privind corespunderea acestora cu prevederile legislaţiei RM;
- Expunerea obiecţiilor cu prezentarea ulterioară a contractelor spre avizare şefului Direcţiei.
4. Examinarea corespondenţei:
- Pregăteşte şi prezintă şefului Direcţiei, spre avizare, răspunsul la petiţiile şi adresările cetăţenilor privind aplicarea legislaţiei în domeniu;
- Conlucrează cu subdiviziunile aparatului central ale Ministerului la elaborarea răspunsurilor la petiţiile cetăţenilor.
Responsabilităţile. Titularul postului răspunde de:
- Exercitarea atribuţiilor sale de serviciu în strictă conformitate cu legislaţia în vigoare;
- Organizarea raţională a activităţii sale conform planului de activitate a Direcţiei şi a indicaţiilor şefului Direcţiei,
- Calitatea materialelor elaborate şi prezentarea lor în termenii stabiliţi;
- Modul de examinare a petiţiilor şi corectitudinea răspunsurilor formulate;
- Consultarea corectă a autorităţilor publice în domeniul său de competenţă;
- Sporirea competenţei sale profesionale.

Studii (Superioare)

09.2012 - 06.2017
Universitatea de Stat din Moldva

Facultatea, specialitatea: drept

Oraș: Chișinău

09.2004 - 06.2008
Universitatea de Stat din Moldva

Facultatea, specialitatea: Relații internaționale, științe politice și administrative, specialitatea - administrație publică

Oraș: Chișinău

Limbi străine

Engleza — Mediu
Abilități cheie
Abilitatea de a învăța rapid Abilități de documentare / păstrarea evidenței Adaptabilitate Creativitate Photoshop Microsoft Office

Cursuri / traininguri

2021, 1 lună
Curs de educație digitală și antreprenorială

Hobby-uri

Fotografia

CV-uri similare

CV de la 07.04.2022
Vârsta:29 ani
Experiență: 1 an 4 luni
Ultimul loc de muncă: Gerfier
Judecătoria Cahul , (3 luni) Noiembrie 2016 - Februarie 2017
Cahul Full-time
CV de la 23.02.2023
Vârsta:24 ani
Experiență: 2 ani 2 luni
Ultimul loc de muncă: Grefier
Judecătoria Chișinău , (2 ani 2 luni) Iulie 2022 - Prezent
Chișinău Full-time 8 000 lei
CV de la 15.09.2024
Vârsta:23 ani
Orhei Full-time, Part-time, Program flexibil
CV de la 01.01.1970
Vârsta:30 ani
Experiență: 6 ani 1 lună
Ultimul loc de muncă: Operator, Casier, Contabil.
Posta Moldovei, La Harap Alb SRL, Sicord SRL. , (6 ani 1 lună) Iulie 2012 - August 2018
Chișinău Full-time 8 000 lei
CV de la 13.04.2024
Vârsta:37 ani
Chișinău Full-time, Part-time, Program flexibil
CV de la 02.08.2024
Vârsta:39 ani
Experiență: 1 an 11 luni
Ultimul loc de muncă: asistent administrator, HR
SRL Horus , (1 an 11 luni) Septembrie 2017 - August 2019
Chișinău Full-time
CV de la 11.09.2024
Vârsta:21 ani
Experiență: 2 ani 11 luni
Ultimul loc de muncă: Operator call-centru
S.R.L. Expert Market Group , (2 luni) Iunie 2024 - August 2024
Chișinău Part-time 5 000 lei
CV de la 11.03.2022
Vârsta:28 ani
Experiență: 3 ani 10 luni
Ultimul loc de muncă: Asistent CEO
New Post International MLD , (9 luni) Iunie 2021 - Martie 2022
Chișinău Full-time, Part-time 14 000 lei
CV de la 07.07.2023
Vârsta:35 ani
Experiență: 11 ani 3 luni
Ultimul loc de muncă: Grefier
Judecătoria Criuleni , (5 ani 2 luni) Mai 2018 - Iulie 2023
Criuleni Full-time, Part-time 10 000 lei