Mai multe informații despre CV și posibilitatea de a contacta candidatul vor fi disponibile după înregistrare.
CV de la 23.06.2022

Dadacă, îngrijirea copiilor, personal la domiciliu/ няня, уход за детьми, домашний персонал

Informații de bază

Nume, Prenume:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
Data nașterii:
21 Iunie 1984 (40 ani)
Experiență:
12 ani 9 luni
Program de lucru:
Full-time
Oraș:
Chișinău
Număr de contact:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
E-mail:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
Rețele sociale:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP

Domeniul de activitate

Îngrijire / Personal la domiciliu

Despre mine

Limbi materne: Română, Rusă. Vorbesc fluent engleza. Iubesc copiii și îmi place să fac diverse activități educative cu ei. Am experiență de lucru cu oamenii la nivel internațional, dar doresc să-mi schimb sfera de activitate din motivele sfecificate mai sus. Sunt răbdătoare, îmi dau toată stăruința, angajatorii tot timpul rămân mulțumiți, am scrisori care confirmă acest lucru. 

 

Experiență (12 ani 9 luni)

Radisson Blu Hotel Leogrand

Servicii publice, hotel, spa (Chișinău)

Februarie 2022 - Iunie 2022
(4 luni)
LOTUS SPA MANAGER

Responsabilități:

• Coordonarea, organizarea și controlarea activității Lotus Spa
• Efectuarea trainingului intern și evaluarea performanțelor individuale
• Contribuirea la primirea si informarea oaspeților, preluarea programărilor la telefon și prin e-mail (comunicarea efectuată în 3 limbi fluent, scris și oral – română, rusă și engleză).
• Cunoașterea în detaliu a ofertei de servicii oferite
• Controlarea și răspunderea de curățenia și amenajarea în cadrul departamentului
Grădinița română Nr. 80 și Nr. 86

Educatia prescolara (Chișinău)

Septembrie 2021 - Ianuarie 2022
(4 luni)
Ajutor de educator, educator

Responsabilități:

• Întreţinerea stării sanitaro-igienice a grupei şi a terenului de joc conform Instrucțiunii cu
privire la ocrotirea vieții și sănătății copiilor şi a normelor sanitaro-epidemiologice.
• Acordarea ajutorului educatorului în organizarea procesului educaţional cu copiii
• Organizarea alimentaţiei copiilor în grupă
• Asigurarea protecţiei copiilor faţă de orice formă de violenţă
• Transmiterea informatiilor cu caracter instructiv-educativ
• Facilitarea comunicării cu copiii
• Informarea periodică a familiei copilului cu privire la progresul acestuia, comportamentul social etc.
• Realizarea zilnică plimbări scurte cu beneficiarii.
• Încurajarea beneficiarilor să respecte regimul zilnic al centrului
• Îngrijirea de copii conform necesităților acestora.
Viorica Cosmetics

Export (Chișinău)

Decembrie 2020 - Martie 2021
(3 luni)
Manager vanzari pe export

Responsabilități:

Organizarea vânzărilor de export
• Căutarea noilor clienti, organizare și negociere;
• Realizarea planului vînzărilor pe piața;
• Analiza și căutarea noilor canale de distribuție;
• Planificarea, pregătirea, desfășurarea operațiunilor de export.
ESTEE LAUDER ROMANIA, BIGUDI CONCEPT & ANASTASIA BEVERLY HILLS

• Consilierea clienților în procesul de vânzare și “customer service”. Realizarea planului de vânzări (întocmirea planurilor zilnice și a planului de acțiune lunar, semestrial, anual, întocmirea facturilor) • Participarea la training-uri de deservire a cl (Romania)

Aprilie 2015 - Septembrie 2019
(4 ani 5 luni)
Sales Assistant & Customer Service

Responsabilități:

• Consilierea clienților în procesul de vânzare și “customer service”. Realizarea planului de vânzări (întocmirea planurilor zilnice și a planului de acțiune lunar, semestrial, anual, întocmirea facturilor)
• Participarea la training-uri de deservire a clienților și training-uri legate de apariția produselor noi
• Realizarea machiajelor profesionale & hairstyle în cadrul magazinului
• Asigurarea unui ambient plăcut pentru client
• Efectuarea serviciilor specifice (hair design & make up)
DESSANGE & FASHION STUDIO Moscova

Servicii publice, frumusețe, vânzări produse cosmetice (Russian Federation)

Iulie 2008 - Martie 2013
(4 ani 8 luni)
Manager Beauty Salon

Responsabilități:

• Implicarea activă în administrarea salonului de înfrumusețare. Realizarea planului de vânzări prestabilit, obiectivelor financiare și atingerea indicatoarelor de productivitate.
• Planificarea și organizarea activității salonului, promovarea serviciilor, produselor și imaginii companiei
• Realizarea aprovizionării gestiunilor și urmărirea rulajului
• Întocmirea rapoartelor lunare specifice activității. Întocmirea analizei financiare trimestriale. Monitorizarea corectitudinii și a circuitului documentelor financiare
„Leogrand Hotel” SRL

Servicii publice, hotel, turism (Chișinău)

Septembrie 2005 - Iunie 2008
(2 ani 9 luni)
Assistant Front Office Manager

Responsabilități:

• Abilitatea de a învăta rapid procedurile interne, inițial am fost angajată la recepție. În obligațiunile mele intrau: primirea și cazarea clienților, întocmirea actelor necesare cazării, urmărirea și incasarea plătilor, promovarea serviciilor oferite clienților, soluționarea eficientă a tuturor solicitărilor înregistrate medierea conflictelor și rezolvarea reclamațiilor clienților, preluarea și efectuarea rezervărilor de la client.
Ulterior, am fost promovată, devenind responsabilă pentru supravegherea angajaților.
• Rezolvarea în timp util a problemelor administrative sau tehnice neprevăzute
• Asigurarea training-ului pentru angajații noi la recepție
• Preluarea și înregistrarea rezervărilor clienților.
• Repartizarea camerelor în funcţie de cerinţele şi solicitările clienţilor.
• Emiterea de facturi către clienți.
• Folosirea de tehnici de vânzare pentru promovarea serviciilor hoteliere.

Cursuri / traininguri

4 ani
ASEM
1 an
Oxford House College &Victoria College

CV-uri similare

CV de la 19.06.2023
Vârsta:19 ani
Anenii Noi Full-time