Domeniul de activitate
Office / Back-office / Secretariat
Despre mine
Sunt o perosană responsabilă și punctuală cu experință de un an în Office Management.
Sunt în căutarea unei experiențe profesionale de lungă durată și reciproc avantajoasă atât pentru mine cât și pentru potențialul angajator.
Experiență
Accent Electronic
Management (Chișinău)
August 2021 -
Prezent
Office Manager
Responsabilități:
- Efectuarea corespondenței prin e-mail, telefon și fizic cu colegii, conducerea și alte companii
- Achiziționarea rechizitelor de birou precum și a altor elemente esențiale companiei
- Întimpinarea și direcționarea oaspeților companiei către destinația lor finală
- Asistență către contabilitate în efectuarea planurilor financiare (Inserarea/verificarea datelor în rapoarte)
- Sprijin informațional a colegilor de lucru
- Organizarea prânzurilor
Studii (Superioare)
Universitatea "Aurel Vlaicu" ,Arad
Facultatea, specialitatea: Informatică
Oraș: Chișinău
Limbi străine
Engleza — Mediu
Rusa — Mediu
Abilități cheie
Abilitatea de a învăța rapid
Abilități de ascultare
Abilități de comunicare
Abilități de documentare / păstrarea evidenței
Abilități interculturale
Adaptabilitate
Atenție la detalii și simț estetic
Cercetare și analiza datelor
Compasiune
Comunicare clară și eficientă
Convingere
Creativitate
Gândire critică
Inteligență emoțională
Introducerea datelor
Lucru în echipa
Motivație
Outlook
Planificarea resurselor întreprinderii
Precizie
Word