Mai multe informații despre CV și posibilitatea de a contacta candidatul vor fi disponibile după înregistrare.
CV de la 22.04.2022

Marketing Manager

22 000 lei

Informații de bază

Nume, Prenume:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
Data nașterii:
20 Martie 1992 (32 ani)
Experiență:
2 ani 5 luni
Program de lucru:
Full-time, Part-time
Oraș:
Chișinău
Număr de contact:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
E-mail:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
Rețele sociale:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP

Domeniul de activitate

Marketing / Publicitate / PR

Despre mine

Eager and open-minded Chief Marketing Officer with 2.5 years ofe xperience. Result-oriented, team-player, and progressive thinker.

Able and willing to put my flexibility into play for goal achievements.

Working under pressure is something I got used to, educated by deadline standards, and able to adapt things on-the way.

Meticulosity and analytical describe me the best.  Always happy to take some extra time for the sake of the result.

I enjoy consulting both in business development and marketing.

Experiență (2 ani 5 luni)

Mobiteam Group SRL

Digital Marketing (Chișinău)

Noiembrie 2019 - Aprilie 2022
(2 ani 5 luni)
Manager marketing și vânzări

Responsabilități:

Managed B2B communication from scratch up to developing partnerships with tech companies.

Decisive contribution to business development processes; such as planning and leading internal
communication between teams, making
recommendations based on speed and direction

Increased market awareness and penetration through creative strategies and implemented them personally with on-the-way adaptations.

Performed competitor analysis and evaluated their missed opportunities on the market. Based on this, recommended viable solutions to cover
the market needs from a brand perspective.

Developed content strategies and implemented them by creating and spreading articles on all specialized channels that could target the audience and bring results.

Developed over 250 pieces of unique and industry focused content, based on SEO metrics such as keyword volume, keyword difficulty, search intent based on location, keyword types, and so on.

Created, and fine-tuned press releases for various marketing campaigns connected to product launching or news announcement.

Identified and implemented low-cost
opportunities to drive relevant traffic and convert

Studii (Superioare)

09.2012 - 06.2015
ULIM

Facultatea, specialitatea: Relații Internaționale

Oraș: Chișinău

Limbi străine

Engleza — Expert
Rusa — Mediu
Abilități cheie
Abilitatea de a învăța rapid Abilități de comunicare Analiza datelor Atenție la detalii și simț estetic Cercetare și analiza datelor Comunicare clară și eficientă Excel Gândire critică Lucru în echipa Managementul brandului Marketing B2B SEO Web analytics Word

Certificări

Februarie 2022 - Februarie 2022
SEO FOUNDATION by SEM Rush Academy

Achieved by completing a course on SEO course focused on testing knowledge of SEO principles and tools

Decembrie 2021 - Ianuarie 2022
Digital Marketing Foundation

A course developed by Google in the framework of Google Digital Garage meant to explain and test skills of both B2B and B2C marketing abilities

Februarie 2021 - Februarie 2021
Advanced Google Analytics

Achieved by completing all assessment and tests from Google Analytics for Business at the advanced level

CV-uri similare

CV de la 14.04.2022
Vârsta:33 ani
Experiență: 10 ani 8 luni
Ultimul loc de muncă: Middle SEO-специалист
Demis Group , (7 luni) Iunie 2021 - Ianuarie 2022
Chișinău Full-time, Part-time 25 000 lei
CV de la 20.01.2022
Vârsta:23 ani
Experiență: 2 ani 1 lună
Ultimul loc de muncă: Creator Content
Matematica.md , (2 ani 1 lună) Noiembrie 2021 - Decembrie 2023
Strășeni Full-time 8 000 lei
CV de la 23.07.2024
Vârsta:31 ani
Experiență: 7 ani
Ultimul loc de muncă: Director de Marketing
ATehno , (4 ani ) Aprilie 2019 - Aprilie 2023
Chișinău Full-time, Part-time, Program flexibil
CV de la 05.07.2022
Vârsta:18 ani
Chișinău Full-time