Mai multe informații despre CV și posibilitatea de a contacta candidatul vor fi disponibile după înregistrare.
CV de la 25.03.2022

HR manager

Informații de bază

Nume, Prenume:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
Experiență:
15 ani 10 luni
Program de lucru:
Full-time
Oraș:
Chișinău
Număr de contact:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
E-mail:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP

Domeniul de activitate

Funcții publice

Despre mine

Ce cunosc?

Experiență bună în perfectarea actelor conform legislației din RM;

Studii superioare/masterat absolvite în domeniul de jurisprudență/management/psihologia muncii și organizațională;

Colaborarea eficientă cu departamentele și subdiviziunile companiei;

Cunoașc limba română și rusă la nivel avansat;

Am manifestat abilități bune de comunicare, interes față de oameni și dorința de a lucra în domeniul resurselor umane;

Cunosc metode moderne de evidență a personalului;

Am dat dovadă de capacitatea de a lucra cu un flux mare de informație și cu sarcini multiple;

Cunoștințe de operare a calculatorului (Word, Excel, Power Point);

Cunoștințe teoretice în recrutare, selecție, instruire și evaluare a personalului.

 

Pentru a mă încadra bine în colectiv sunt: 

Obsedată de dezvoltarea mea personală multilaterală (cărți, seminare, forumuri, autoinstruire, autodezvoltare),

Să fiu profesionistă în domeniu respectiv,

Îm pot organiza ziua de lucru,

Pot raporta succint volumul de lucru realizat și rezultatele obținute,

 Sunt o fire pozitivă, iubesc oamenii și îmi pasă de cei din jur.

Experiență (15 ani 10 luni)

TEEF Ion Creanga

public

Septembrie 2019 - Februarie 2022
(2 ani 5 luni)
HR manager

Responsabilități:

Am participat în procesul de selecție și recrutare a personalului (am plasat anunțurile pe canalele de recrutare, verificarea și analiza CV-urilor primate, analiza candidatului nemijlocit la interviu conform etapelor interviului, menținerea dar și dezvoltarea unei baze de date interne), identificarea noilor platforme de recrutare;
Am participat în procesul de integrare a noilor angajați, dezvoltarea procedurii de motivare și adaptare;
Am perfectat procedurile privind relațiile de muncă (angajare, încetare a contractului individual de muncă, de sancționare, premiere, modificare a condițiilor contractuale, diferite tipuri de concedii, etc.) în conformitate cu legislația din RM, regulamentele companiei și ordinele conducătorului instituției; gestionarea și actualizarea dosarelor personale ale angajaților, completarea și evidența tabelelor de pontaj;
Am elaborat fișele de post pentru fiecare funcție în baza statelor de personal, luînd în cosiderație domeniul de activitate a întreprinderii și conform legislației în vigoare;
Am elaborat și monitorizat respectarea condițiilor de muncă – securitatea și sănătatea în muncă;
Am implementat și coordonat sistemului de evaluare a performanțelor profesionale a angajaților (peste 300 de angajați);
Am asigurat interpretarea corectă și aplicarea politicilor de personal ale organizației, am acordat suport managerilor de subdiviziuni pe aspecte specifice domeniului de resurse umane.
Validincom SRL

transport (Chișinău)

Septembrie 2012 - Septembrie 2020
(8 ani )
HR manager

Responsabilități:

Am participat în procesul de selecție și recrutare a personalului (am plasat anunțurile pe canalele de recrutare, verificarea și analiza CV-urilor primate, analiza candidatului nemijlocit la interviu conform etapelor interviului, menținerea dar și dezvoltarea unei baze de date interne), identificarea noilor platforme de recrutare;
Am participat în procesul de integrare a noilor angajați, dezvoltarea procedurii de motivare și adaptare;
Am perfectat procedurile privind relațiile de muncă (angajare, încetare a contractului individual de muncă, de sancționare, premiere, modificare a condițiilor contractuale, diferite tipuri de concedii, etc.) în conformitate cu legislația din RM, regulamentele companiei și ordinele conducătorului instituției; gestionarea și actualizarea dosarelor personale ale angajaților, completarea și evidența tabelelor de pontaj;
Am elaborat fișele de post pentru fiecare funcție în baza statelor de personal, luînd în cosiderație domeniul de activitate a întreprinderii și conform legislației în vigoare;
Am elaborat și monitorizat respectarea condițiilor de muncă – securitatea și sănătatea în muncă;
Am implementat și coordonat sistemului de evaluare a performanțelor profesionale a angajaților (peste 300 de angajați);
Am asigurat interpretarea corectă și aplicarea politicilor de personal ale organizației, am acordat suport managerilor de subdiviziuni pe aspecte specifice domeniului de resurse umane.
Ministerul Muncii, Protecției Sociale și Familiei

public

Martie 2007 - August 2012
(5 ani 5 luni)
consultant principal

Responsabilități:

Am participat în procesul de selecție și recrutare a personalului (am plasat anunțurile pe canalele de recrutare, verificarea și analiza CV-urilor primate, analiza candidatului nemijlocit la interviu conform etapelor interviului, menținerea dar și dezvoltarea unei baze de date interne), identificarea noilor platforme de recrutare;
Am participat în procesul de integrare a noilor angajați, dezvoltarea procedurii de motivare și adaptare;
Am perfectat procedurile privind relațiile de muncă (angajare, încetare a contractului individual de muncă, de sancționare, premiere, modificare a condițiilor contractuale, diferite tipuri de concedii, etc.) în conformitate cu legislația din RM, regulamentele companiei și ordinele conducătorului instituției; gestionarea și actualizarea dosarelor personale ale angajaților, completarea și evidența tabelelor de pontaj;
Am elaborat fișele de post pentru fiecare funcție în baza statelor de personal, luînd în cosiderație domeniul de activitate a întreprinderii și conform legislației în vigoare;
Am elaborat și monitorizat respectarea condițiilor de muncă – securitatea și sănătatea în muncă;
Am implementat și coordonat sistemului de evaluare a performanțelor profesionale a angajaților (peste 300 de angajați);
Am asigurat interpretarea corectă și aplicarea politicilor de personal ale organizației, am acordat suport managerilor de subdiviziuni pe aspecte specifice domeniului de resurse umane.

Studii (Superioare)

09.2020 - Prezent
USM

Facultatea, specialitatea: Psihologie

Oraș: Chișinău

09.2001 - 06.2004
USM

Facultatea, specialitatea: Drept

Oraș: Chișinău

Permis de conducere

Categorie — B

Certificări

Prezent - Prezent
Lilia Buliga

Contabilitate pentru incepatori. Programul 1C. 2021.


Noi modificări la Codul Muncii: recomandări legislative în perspectiva CNPM; Chisinau, 2021.


Necesitatea flexibilizării legislației muncii. Recomandări legislative. Perspectiva Confederației Naționale a Patronatului din Republica Moldova;  Chisinau, 2020


Instruirea interdisciplinară şi performanţa individuală: Cheia 15 din sistemul nipon de perfecționare continuă ”20 Chei; Chisinau, 2020.


Особенности планирования численности персонала; Chisinau, 2020.


Calculul sporurilor pentru condiții nocive de muncă. Prevederi actuale în legislație și strategii de viitor; Chisinau, 2020


Tehnici moderne de evaluare a personalului versus atestare; Normarea muncii in RM; Chisinau, 2020.

CV-uri similare

CV de la 28.09.2023
Vârsta:67 ani
Experiență: 45 ani 4 luni
Ultimul loc de muncă: inspector
Servicii Securitate si Paza , (4 ani 1 lună) Septembrie 2019 - Octombrie 2023
Chișinău Part-time
CV de la 20.04.2023
Vârsta:23 ani
Experiență: 4 luni
Ultimul loc de muncă: Subofiter superior de investigații
Ministerul Afacerilor Interne , (4 luni) Octombrie 2020 - Februarie 2021
Chișinău Full-time
CV de la 09.12.2023
Vârsta:37 ani
Experiență: 17 ani 3 luni
Ultimul loc de muncă: Manager
Serviciu Rutier , (1 an 1 lună) Octombrie 2022 - Noiembrie 2023
Briceni Full-time, Part-time, În ture, Tură de noapte 15 000 lei
CV de la 05.11.2023
Vârsta:48 ani
Experiență: 23 ani 9 luni
Ultimul loc de muncă: Șef Direcție în cadrul Departamentului creditare nebancară
Comisia Nationala a Pietei Financiare , (23 ani 9 luni) Septembrie 1999 - Iunie 2023
Chișinău Full-time