Domeniul de activitate
Limbi străine / Traduceri
Office / Back-office / Secretariat
Despre mine
Sunt o persoana sinceră, dinamică, sociabilă, cu un interes de a învăța tot ce este nou, organizată, punctuală, responsabilă, veselă, plină de viață și optimistă. Punctele mele slabe constau în: uneori sunt prea serioasă în ceea ce fac, iar eșecul nu reprezintă o opțiune pentru mine.
Îmi doresc un job stabil, interesant cu o tendință de creștere profesională pe viitor și cu un slariu motivant.
Experiență (10 ani )
Investiții.md
Business Consulting (Chișinău)
Septembrie 2022 -
Decembrie 2022
(3 luni)
Business consultant/ SMM
Responsabilități:
- Apeluri reci cu potențialii clienți;
- Lucrul in CRM;
- Menținerea paginilor de pe rețelele de socializare ( Instagram, Facebook, TikTok).
BAA "Turcan Cazac" Law Firm
Servicii juridice (Chișinău)
Octombrie 2017 -
Mai 2022
(4 ani 7 luni)
Office manager
Responsabilități:
- Preluarea apelurilor telefonice si a mesajelor;
- Întâmpinarea vizitatorilor;
- Notificarea personalului cu privire la sosirea vizitatorilor;
- Gestionarea corespondenței generale ale companiei;
- Efectuarea de traduceri scrise în/din engleză, română și rusă;
- Redactarea documentelor și corespondenței scrise;
- Îndeplinirea sarcinilor generale de suport administrativ
Î.C.S. "MOREBOOKS! MARKETING" S.R.L.
House of Publishing (Chișinău)
Februarie 2015 -
Octombrie 2017
(2 ani 8 luni)
ACQUISITION EDITOR FOR ENGLISH MARKET
Responsabilități:
- Responsabilă pentru achiziționarea materialușui și dezvoltarea conținutului pentru publicare;
- Revizuirea manuscriselor nesolicitate de la autori;
- Abordarea autorilor pentru a prelua proiectele pe care compania dorește să le publice;
- Negocierea contractului, redevențelor și a termenilor de livrare cu autorii.
BAA "Turcan Cazac" Law Firm
Servicii juridice (Chișinău)
August 2012 -
Februarie 2015
(2 ani 6 luni)
Recepționist
Responsabilități:
- Primirea clienţilor/vizitatorilor, identificarea cerinţelor şi oferirea informaţiei necesare dacă e cazul;
- Răspunde la apelurile telefonice, selectarea şi furnizeazarea informaţiei solicitate;
- Realizează programărilor;
- Programarea şi repartizeazarea vizitatorilor;
- Verificarea documentelor şi completarea registrelor de evidenţă / ţine evidenţa
computerizată;
- Primirea şi repartizează corespondenţei;
- Distribuirea materialelor informative şi promoţionale;
- Completarea permanentă astocului cu birotica necesară;
- Asigură menţinerea unei ambianţe plăcute în incintă şi în spaţiul înconjurător.
Studii (Superioare)
U. P. S. "Ion Creangă"
Facultatea, specialitatea: Facultate - filologie; specialitatea - limba și litearutura rusă/engleză.
Oraș: Chișinău
Limbi străine
Româna — Expert
Rusa — Expert
Engleza — Mediu
Spaniola — Începător
Abilități cheie
Abilitatea de a învăța rapid
Abilități de ascultare
Abilități de documentare / păstrarea evidenței
Apeluri reci
Atenție la detalii și simț estetic
Compasiune
Editare imagini
Empatie
Lucru în echipa
Managementul relației cu clienții (CRM)
Răbdare
Redactare texte
Word
Hobby-uri
- Călatoriile
- Sportul (înotul, yoga)
- Muzica și cinema
- Cititul literaturii