Mai multe informații despre CV și posibilitatea de a contacta candidatul vor fi disponibile după înregistrare.
CV de la 23.04.2025

HR Manager

16 000 lei

Informații de bază

Nume, Prenume:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
Data nașterii:
12 Mai 1981 (43 ani)
Experiență:
17 ani 11 luni
Program de lucru:
Full-time, Part-time, Program flexibil
Oraș:
Chișinău
Număr de contact:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
E-mail:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
Rețele sociale:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP

Domeniul de activitate

Management / Administrare Resurse umane / HR Telecomunicații Turism / Hotel staff

Experiență (17 ani 11 luni)

Profmet Grup SRL

(Chișinău)

Octombrie 2022 - Noiembrie 2023
(1 an 1 lună)
Specialist în recrutare, adaptare și integrare

Responsabilități:

Elaborarea și publicarea anunțurilor de angajare.
Selecția CV-urilor și organizarea interviurilor.
Colaborarea cu managerii de departamente pentru a înțelege cerințele posturilor.
Utilizarea canalelor adecvate pentru atragerea candidaților (platforme online, agenții, rețele sociale etc.).
Participarea la târguri de joburi și evenimente de recrutare.
Crearea și implementarea programului de onboarding pentru noii angajați.
Pregătirea documentației și suportului necesar pentru integrarea rapidă.
Asigurarea accesului la echipamente, conturi și informații relevante.
Organizarea întâlnirilor introductive cu colegii și managerii.
Monitorizarea progresului noului angajat în perioada de probă.
Oferirea de suport și feedback regulat în primele luni de activitate.
Facilitarea comunicării între noul angajat și echipă.
Evaluarea satisfacției și gradului de integrare prin sondaje sau discuții informale
Menținerea unei baze de date actualizate cu candidați și angajați noi.
Elaborarea de rapoarte privind eficiența proceselor de recrutare și integrare.
Participarea la îmbunătățirea politicilor și procedurilor HR.
Î.C.S. „VISTARCOM” S.R.L.

(Chișinău)

Noiembrie 2021 - Martie 2022
(4 luni)
HR Manager

Responsabilități:

Gestionarea ciclului de viață al angajaților în cadrul companiei.
Coordonarea proceselor de recrutare și selecție.
Implementarea politicilor de resurse umane.
Gestionarea proceselor de onbording și integrare.
Administrarea relațiilor de muncă
„BINAMEX-M” S.R.L.

(Chișinău)

Ianuarie 2019 - August 2020
(1 an 7 luni)
Referent tehnic

Responsabilități:

Întocmirea unui necesar de rapoarte și documentații cu caracter tehnic.
Coordonarea executării activităților de instalare, configurare și testare a echipamentelor de telecomunicații.
Suport pentru echipele de intervenție.
Î.C.S. „VISTARCOM” S.R.L.

(Chișinău)

Octombrie 2016 - Ianuarie 2019
(2 ani 3 luni)
Specialist serviciul personal

Responsabilități:

Întocmirea și actualizarea dosarelor de personal.
Gestionarea contractelor individuale de muncă (întocmire, modificare, suspendare, încetare).
Monitorizarea și arhivarea documentelor legate de angajați
Asigurarea respectării legislației muncii și a regulamentului intern.
Acordarea de suport angajaților privind drepturile și obligațiile legale.
Evidența timpului de muncă.
Centralizarea pontajului lunar.
Verificarea concediilor medicale, de odihnă și a altor tipuri de absențe.
Transmiterea datelor către departamentul de salarizare.
Întocmirea de rapoarte periodice privind personalul (fluctuație, vechime, etc.).
Furnizarea de date pentru audituri interne sau externe.
„CAMUSAT ROM-TELECOMUNICAȚII” S.R.L.

(Romania)

Ianuarie 2016 - August 2016
(7 luni)
Referent tehnic

Responsabilități:

Asistență pentru echipele de pe teren în instalarea și întreținerea echipamentelor telecom.
Verificarea documentației tehnice (planuri, desene tehnice, fișe de echipamente).
Întocmirea sau actualizarea documentației pentru proiecte (ex: rapoarte tehnice, fișe de conformitate, planuri de execuție).
Comunicarea cu inginerii de proiect și cu echipele din șantier pentru a clarifica detalii tehnice.
„CAMUSAT ML” S.R.L. („SPECTRA & CO” S.R.L.)

(Chișinău)

Martie 2013 - Septembrie 2016
(3 ani 6 luni)
Asistent manager, referent tehnic, specialist resurse umane, manager de proiect

Responsabilități:

Întocmirea, documentarea și finalizarea ofertelor tehnice și de preț;
Completarea formularelor şi memoriilor tehnice;
Obținerea permisului și autorizării pentru construcții și transmiterea acestora departamentelor de specialitate;
Completarea dosarelor de proiect prin obținerea documentelor necesare finalizării lucrărilor, întocmirea dosarului final de proiect;
Întocmirea cărților tehnice a construcțiilor civile;
Organizarea efectuării lucrărilor de mentenanță a echipamentului instalat la amplasamentele de telefonie mobilă celulară (deservirea tehnică în infrastructura sitului, construcțiile existente şi instalațiile de environment).
„PIROTERM-SERVICE” S.R.L. (INGINER.MD)

(Chișinău)

Ianuarie 2012 - Martie 2013
(1 an 2 luni)
Office manager, asistent manager, specialist resurse umane

Responsabilități:

Organizarea agendei managerului (întâlniri, ședințe, deplasări).
Pregătirea documentelor, rapoartelor și prezentărilor.
Gestionarea corespondenței (e-mailuri, apeluri, scrisori).
Facilitarea comunicării între manager și echipe/departamente.
Urmărirea implementării sarcinilor delegate de manager.
Participarea la întâlniri și întocmirea proceselor verbale.
Planificarea și organizarea de întâlniri, traininguri, evenimente interne.
Rezervarea transportului și cazării pentru delegații.
Menținerea legăturii cu parteneri, clienți și furnizori.
Programarea întâlnirilor și urmărirea contractelor sau colaborărilor.
Compania de audit „AUDIT-PROF” S.R.L.

(Chișinău)

August 2004 - Ianuarie 2012
(7 ani 5 luni)
Office manager; asistent manager; specialist resurse umane; asistent jurist

Responsabilități:

Gestionarea corespondenței (poștă, e-mail, apeluri telefonice).
Asigurarea necesarului de papetărie, consumabile și alte resurse pentru birou.
Organizarea și menținerea spațiului de lucru curat și funcțional.
Planificarea întâlnirilor și redactarea proceselor verbale.
Gestionarea programărilor și a agendelor manageriale.
Asigurarea suportului logistic pentru evenimente interne (ședințe, traininguri, etc.).
Coordonarea onboardingului pentru noii angajați.
Menținerea evidenței documentelor de personal (concedii, contracte, fișe de pontaj).
Comunicarea cu firmele de servicii externe.
Transmiterea anunțurilor oficiale și menținerea unui climat organizațional eficient.
Susținerea echipei prin oferirea de informații sau resurse necesare.

Studii (Superioare)

09.2022 - 06.2024
Școala Masterală de Excelență în Economie și Business

Facultatea, specialitatea: Managementul și dezvoltarea resurselor umane

Oraș: Chișinău

09.2011 - 07.2015
Academia de Studii Economice a Moldovei

Facultatea, specialitatea: Facultatea Business şi Administrarea Afacerilor (Turism şi Servicii Hoteliere)

Oraș: Chișinău

09.2002 - 07.2009
Universitate de Stat din Moldova

Facultatea, specialitatea: Facultatea de Drept (Drept Internaţional)

Oraș: Chișinău

09.1998 - 07.2001
Colegiul Republican de Informatică şi Drept

Facultatea, specialitatea: specializarea Drept

Oraș: Chișinău

Limbi străine

Româna — Nativ
Rusa — Expert
Engleza — Mediu
Franceza — Începător
Abilități cheie
Utilizator experimentat de operare PC (Microsoft Office Power Point UniSim Trello Slack ROCMAN).

Cursuri / traininguri

2014
Specialist resurse umane
2025
Analist HR. Managementul resurselor umane

CV-uri similare

CV de la 10.08.2021
Vârsta:49 ani
Experiență: 22 ani 4 luni
Ultimul loc de muncă: Inginer în telecomunicații
Starnet S.R.L. , (3 luni) Septembrie 2016 - Decembrie 2016
Chișinău Full-time, Part-time 250 000 lei
CV de la 09.02.2025
Vârsta:59 ani
Experiență: 19 ani 7 luni
Ultimul loc de muncă: Inspector principal
Inspectoratul fiscal de stat Rezina si Garda financiara Orhei , (19 ani 7 luni) Aprilie 2005 - Noiembrie 2024
Rezina Full-time, Part-time
CV de la 08.12.2022
Vârsta:22 ani
Experiență: 3 luni
Ultimul loc de muncă: vânzător-consultant in sală
JYSK , (3 luni) Iunie 2020 - Septembrie 2020
Chișinău Part-time 8 000 lei
CV de la 20.09.2021
Vârsta:27 ani
Experiență: 1 an 5 luni
Ultimul loc de muncă: Asistent de profesor/ Pofesor
Impact Academies&Camps , (5 luni) Mai 2019 - Octombrie 2019
Chișinău Part-time 5 000 lei
CV de la 21.09.2022
Vârsta:27 ani
Experiență: 3 ani 6 luni
Ultimul loc de muncă: Bibliotecar
Biblioteca Publică satul Rezina , (3 ani 6 luni) Octombrie 2021 - Prezent
Ungheni 8 000 lei
CV de la 27.04.2022
Vârsta:23 ani
Experiență: 3 luni
Ultimul loc de muncă: Vânzător-consultant
Meli Melo , (3 luni) Ianuarie 2022 - Aprilie 2022
Chișinău Full-time
CV de la 21.11.2024
Vârsta:25 ani
Experiență: 1 an 2 luni
Ultimul loc de muncă: Front Desk Agent
Radisson Blu Leogrand Chisinau , (3 luni) Ianuarie 2024 - Aprilie 2024
Chișinău Full-time, Part-time 15 000 lei
CV de la 11.03.2024
Experiență: 4 ani 5 luni
Ultimul loc de muncă: Personal assistant
Assistermeg Norge , (4 luni) Martie 2023 - Iulie 2023
Full-time, Part-time