Mai multe informații despre CV și posibilitatea de a contacta candidatul vor fi disponibile după înregistrare.
CV de la 13.02.2025

Buyer, Analist Credit, Ajutor Contabil

Informații de bază

Nume, Prenume:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
Data nașterii:
07 Ianuarie 1990 (35 ani)
Experiență:
Program de lucru:
Full-time, În ture
Oraș:
Chișinău
Număr de contact:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
E-mail:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
Rețele sociale:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP

Domeniul de activitate

Achiziții Finanțe / Bănci / Creditare / Contabilitate Telecomunicații

Experiență

ÎM "Orange Moldova" SA

(Chișinău)

Octombrie 2022 - Prezent
Coordonator Executiv de Interconectare, Roaming și Relaţii cu Operatori și Parteneri

Responsabilități:

• emiterea facturilor destinate operatorilor/partenerilor naționali și internaționali
pentru serviciile de interconectare, acces, linii închiriate, IP tranzit, etc.;
înregistrarea facturlor emise în compartimentul de venituri şi reconcilierea
sumelor - Accounts Receivable (AR)
• verificarea și procesarea facturilor emise de operatori/parteneri naționali și
internaționali către Orange Moldova pentru serviciile de interconectare, acces, linii
închiriate, IP tranzit, etc.
• procesarea facturilor primite de la parteneri şi înregistrarea acestora în modulul de
costuri, reconcilierea sumelor - Accounts Payable (AP)
• crearea ”Purchase Requests" (Solicitare de achiziţie) în aplicația Oracle Financials
pentru serviciile respective
• recepţionarea şi procesarea facturilor de la parteneri pentru serviciile relevante prin
mijlocul PR si ulterior PO (Comanda de achiziţie)
• informarea operatorilor/partenerilor privind achitările/datoriile, după caz
• înregistrarea datelor referitoare la achitări/neachitări, etc. de către operatori/
parteneri în termenii stabiliți
• gestionarea și urmărirea conturilor operatorilor/partenerilor, emiterea notificărilor,
inclusiv cu privire la datorii, menținerea corespondenței cu privire la plata facturilor
inclusiv acte de verificare
• gestionarea și urmărirea contractelor si acordurilor aditionale
• organizarea și coordonarea raportării necesare referitoare la activitățile recurente
Sunrise & UPC Communications AG GmbH Elveţia / Global Liberty SUA

(Chișinău)

Septembrie 2021 - Octombrie 2022
(1 an 1 lună)
Analist Examinare de Credit, Risc Și Fraude

Responsabilități:

Identificarea și prevenirea posibilelor neplăţi ale clienților care au trecut prin
automatizarea procesul de verificare a creditului fără a accepta rezultatul (fie de către
client, fie de către agentul de vânzări).
LEGAL:
• Gestionarea controalelor zilnice ale comenzilor pentru riscul de credit și fraudă
• Tratarea tuturor cazurilor de colectare a retururilor provenite de la agențiile de
colectare
• Analiza cazurilor de nepotrivire în ceea ce privește suma restantă
• Ajustarea sumei creditate
• Curățarea interfeței de risc
• Controlul zilnic al comenzilor magazinului online
• Sarcini și investigații ad-hoc
RETURNAREA PLĂȚII:
• Trimiterea cererilor de rambursare pentru voce premium către furnizorii relevanți în
termenul limită
• Creditare
• Rambursări în conturile clienților
FRAUDĂ:
• Monitorizarea utilizării (în principal servicii premium, roaming și apeluri
internaționale) zilnic și dacă posibil în weekend Informații (prin SMS/e-mail
predefinit) ale clienților cu utilizare mare
• Blocarea clientilor cu utilizare foarte mare sau cu un consum neobisnuit
• Investigarea cazurilor privind combaterea spălării banilor
"Forward International"SRL; CC "AquaTrade" SRL; CIC "Fidesco" SRL; ICS”Lukoil-Moldova”S.R.L

(Chișinău)

Iunie 2013 - Iulie 2021
(8 ani 1 lună)
Contabil; Asistent-Contabil

Responsabilități:

Înregistrarea și asamblarea tranzacțiilor financiare de zi cu zi, constând în vânzări,
achiziții, plăți și chitanțe.
pregătirea înregistrărilor cărților și registrelor cu tranzacții financiare pentru un bilanț de
analiză
• Foi și declarații de profit și pierdere
• Documente de tranzacții
• Păstrarea și menținerea registrelor în ordine perfectă.
• Auditul documentelor cheie și verificarea tranzacțiilor.
• Reconcilierea discrepanțelor financiare.
• Formulare de impozitare.
• Pregătirea documentelor de plată.
• Calculul și pregătirea declarațiile fiscale, debitele, soldul, stocarea rămasă.
• Realizarea de rapoarte financiare pentru managementul superior.

Studii (Superioare)

09.2015 - 07.2018
ASEM

Facultatea, specialitatea: Academia de Studii Economice din Moldova

Oraș: Chișinău

Limbi străine

Româna — Nativ
Rusa — Expert
Engleza — Mediu
Abilități cheie
Toleranță Time Management Soluționarea problemelor Rezistență la frustrare Reziliență Lucru în echipa Învățare continuă Gândire critică Etica în muncă Empatie Creativitate Comunicare Adaptabilitate Abilități interpersonale Analiza datelor CRM Excel Finanțe Securitatea datelor Statistică Umor

Permis de conducere

Categorie — B1, B
Cu automobil Personal

CV-uri similare

CV de la 18.11.2024
Vârsta:20 ani
Experiență: 1 an 5 luni
Ultimul loc de muncă: Consultant( operator introducere date)
Companie acte românești , (2 luni) Septembrie 2024 - Noiembrie 2024
Chișinău Part-time 4 000 lei
CV de la 19.02.2024
Vârsta:36 ani
Experiență: 9 ani 2 luni
Ultimul loc de muncă: Șef Serviciu evidență contabilă
Ministerul Agriculturii, Dezvoltării Regionale și Mediului , (2 ani 5 luni) Iunie 2017 - Noiembrie 2019
Chișinău Part-time, În weekend, Program flexibil
CV de la 05.02.2025
Vârsta:57 ani
Experiență: 15 ani
Ultimul loc de muncă: contabil-șef
Steaua Media SRL , (3 ani ) Iunie 2006 - Iunie 2009
Chișinău Full-time, Part-time, Program flexibil
CV de la 30.01.2023
Vârsta:31 ani
Experiență: 6 ani 6 luni
Ultimul loc de muncă: inspector superior
IGPF , (1 an ) Ianuarie 2022 - Ianuarie 2023
Chișinău Full-time 8 500 lei