CMO
Responsabilități:
> Analiză de piață, concurență și analiză predictivă, raportare și soluții pentru domenii principale precum trafic, notorietatea brandului, backlinks, generarea de lead-uri, autoritatea domeniului, estimarea acoperirii și alți indicatori relevanți.
> Marketing de conținut & Copywriting - peste 300 de articole, printre care: interviuri tech, cercetare de piață, sondaje de opinie ale utilizatorilor, cercetări financiare, articole tech și analize comparative.
> Realizarea a peste 50 de campanii de email de dimensiuni medii și mari (500-125.000+ destinatari) pentru diverse scopuri de marketing (creșterea notorietății, acțiuni targetate, fidelizare, strategii de link-building, vânzări).
> Gestionarea unei echipe de marketing de 3 persoane, from zero to hero. (Am predat, explicat, educat, condus și dezvoltat echipa care avea la inceput la baza doar cunoștințe de limba engleză conversațională)
> Dezvoltarea și implementarea a peste 20 de tactici de marketing digital aliniate cu obiectivele și strategiile actuale ale companiei.
> Coordonarea activității departamentului de marketing asigurând o cooperare eficientă cu alte departamente (design, management de produs, dezvoltatori web).
> Proiectarea și implementarea de planuri de reacție rapidă pentru a răspunde actualizărilor SEO care au influențat indicatorii cheie ai site-ului.
> Stabilirea, menținerea și dezvoltarea relațiilor B2B cu sute de companii IT la nivel global.
> Marketing pentru evenimente digitale - dezvoltare și implementare - TechBehemoths 2024 Awards.