Domeniul de activitate
Finanțe / Bănci / Creditare / Contabilitate
Marketing / Publicitate / PR
Office / Back-office / Secretariat
Resurse umane / HR
Despre mine
Îmi doresc să activez într-o companie cu mediu prietenos, activ și stabil, în care să mă dezvolt profesional, să însușesc noi cunoștințe și abilități. Doar astfel sunt convinsă că aș putea contribui eficient, împreună cu colegii la îndeplinirea obictivelor și obținerea rezulatelor dorite de companie.
Experiență
ÎS CVC Mileștii Mici
(Ialoveni)
Octombrie 2023 -
Decembrie 2023
(2 luni)
Specialist marketing și vînzări
Responsabilități:
- implementarea politicilor de promovare a produselor marca Mileștii Mici;
- reprezentarea companiei față de furnizori, clienți, persoane/organizații, inclusiv participarea la expoziții, concursuri specializate naționale și internaționale;
-asigurarea relației cu publicul și promovarea publicitară a produselor;
- organizarea și participarea la elaborarea produselor noi, design-ul, eticheta și alte complectații ale acestora;
- implicarea în procesul de organizare a exportului, indeplinirea actelor necesare.
Compania de Construcție Art Urban Grup SRL
(Chișinău)
Martie 2021 -
Prezent
Manager în servicii de personal, pregătirea personalului și alte relații de muncă
Responsabilități:
Noua fucție deținută în cadrul aceleași companii presupune de a îmbina responsabilitățile funcției antrerioare dar și de a ajuta Contabilul-șef a companiei prin:
- introducerea și evidența facturilor fiscale de livrări și procurări în programul 1C;
- elaborarea Registrului de Casă, decontări, casarea materialelor;
- evidența personalului inclusiv în program 1C;
- elaborarea transferurilor și dispozițiilor de plată, inclusiv fiind și persoana delegată de a reprezenta compania la instituțiile bancare în bază de delegație.
Compania de Construcție Art Urban Grup SRL
(Chișinău)
Octombrie 2019 -
Prezent
Manager oficiu, secretariat și resurse umane
Responsabilități:
Înițial prima fucție presupune a fi persoana reprezentantă a companiei față de clienți, oaspeți și parteneri. Responsabilitățile de bază constau în:
- întîlnirea clienților, repartizarea lor către agenții de vînzare a companiei, stabilirea programului de vizite și întîlniri a directoruluicu partenerii companiei;
- asigurarea oficiului cu cele necesare (materiale birotice, apă potabilă, cafea, ceai);
- evidența corespondenței (intrări, ieșiri);
- întocmirea cererilor, ordinelor personale ale angajaților, fișe personale, contracte de muncă, inclusiv introducerea și evidența informației ce ține de personalul angajat în programul 1C.
Întreprinderea de Stat Specializată în lucrări de explozie ÎSS INMEX
(Chișinău)
Septembrie 2018 -
Aprilie 2019
(7 luni)
Referen activitate de bază (secretariat și resurse umane)
Responsabilități:
Responsabilitățile de bază țineau de întocmirea agendei directorului, stabilirea întînirilor de serviciu, organizarea și buna desfășurare a ședințelor, volantelor, asigurarea oficiului cu cele necesare, evidența corespondenței (scrisorilor de intrare/ieșire), inregistrarea și evidența contractelor, întocmirea proceselor verbale, documentelor, ordinelor interne și externe, inclusiv de angajare / eliberare a angajaților, evidența retribuțiilor, elaborarea tabelelor de pontaj.
Studii (Superioare)
Institutul Internațional de Management IMI-NOVA
Facultatea, specialitatea: Științe economice, marketing și logistică
Oraș: Chișinău
Limbi străine
Engleza — Mediu
Româna — Nativ
Rusa — Expert
Abilități cheie
Pachet Google
Soluționarea problemelor
Rezistență la frustrare
Adaptabilitate
Comunicare
Creativitate
Empatie
Etica în muncă
Învățare continuă
Lucru în echipa
Microsoft Office ( Word
Excel
Powe Point
Program 1C
Permis de conducere
Categorie — B1, B
Cu automobil Personal
Cursuri / traininguri
Curs de specializare "Specialist Resurse Umane"