Mai multe informații despre CV și posibilitatea de a contacta candidatul vor fi disponibile după înregistrare.
CV de la 12.12.2024

Specialist SEO, Specialist PPC, Specialist Google Ads, Specialist Marketing Online

Informații de bază

Nume, Prenume:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
Data nașterii:
22 Februarie 2000 (24 ani)
Experiență:
5 ani
Program de lucru:
Full-time, Part-time, În ture, Program flexibil
Oraș:
Chișinău, Bălți, Cahul, Călărași, Orhei
Număr de contact:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
E-mail:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
Rețele sociale:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP

Domeniul de activitate

Grafică / Webdesign / DTP IT Software Marketing / Publicitate / PR Office / Back-office / Secretariat

Experiență (5 ani )

A.i. Technology

(Romania)

Februarie 2021 - Octombrie 2023
(2 ani 8 luni)
EXPERT GOOGLE ADS, PPC

Responsabilități:

Cercetare și analiză
Cercetare și analiză a cuvintelor cheie În calitate de consultant SEO, posed abilitățile de a efectua cercetări
cuprinzătoare de cuvinte cheie, identificând cuvinte cheie relevante și de mare valoare care se aliniază cu
obiectivele clientului și cu publicul țintă. Copywritting & Strategia de conținut
Strategia de conținut Conținutul joacă un rol esențial în succesul SEO.
In calitate de expert SEO, sunt abil în dezvoltarea strategiilor de conținut care se aliniază cu obiectivele
clientului și cu publicul țintă. Analiza și interpretarea datelor
Abilitatea de a analiza și interpreta datele de analiză web este esențială pentru un expert SEO. - abilități
analitice puternice pentru a identifica modele, tendințe și corelații în cadrul datelor. Management de
proiect In calitate de expert SEO, dețin abilități puternice de planificare și organizare.
De asemenea, este important împart proiectul în sarcini mai mici, incat să atribui responsabilități și să mă
asigur că resursele potrivite sunt alocate fiecărei sarcini. Raportare și comunicare Abilitățile de comunicare
eficiente sunt vitale pentru un consultant SEO atunci când prezintă date și perspective de analiză web
clienților sau echipelor interne. - capabil să procesez informații complexe de analiză în rapoarte sau
prezentări clare și concise care transmit informații și recomandări utile.
09/2019 – 12/2023 București, România
ADS MANAGER & LEAD GENERATION SPECIALIST DIGITAL ADS
Identificare cuvinte cheie tranzacționale pentru generarea optimă de clienți potențiali.
Implementare strategii detaliate de cuvinte cheie negative la nivel de cont, campanie și set de anunțuri.
Utilizare Planificator de cuvinte cheie Google pentru o planificare profundă a sezonului.
Identificare concurenți cheie și analizați ofertele și paginile de destinație ale acestora.
Extragere statistici din statisticile licitațiilor pentru a rămâne în fața concurenței.
Cunoștință în utilizarea Facebook Pixel și Google Tag Manager pentru urmărirea corectă a conversiilor,
bazată pe obiectivele campaniei.
Determinare care este tipul optim de campanie pentru fiecare ofertă.
Optimizarea și configurarea campaniei de la capăt la capăt, inclusiv cercetarea cuvintelor cheie, urmărirea
conversiilor, direcționarea și integrarea creației. - verificări bisăptămânale ale KPI și faceți optimizările
necesare. - evaluare date pentru a îmbunătăți listele de cuvinte cheie și pentru a împărtăși informații
creative cu echipa.
Integrare de noi formulare sau canale de chestionare în CRM-urile clientului.
Informare clienți cu privire la actualizările contului.
Solicitarea informațiilor sau resurselor necesare de la clienți atunci când este necesar.
Furnizarea rapoartelor detaliate de progres pentru fiecare cont în format text sau Loom.
Configurarea "Fraud Blocker" și Geo Blocking pentru clienții noi. - Experiență vastă în gestionarea și
optimizarea campaniilor de publicitate online, cu accent pe generarea de lead-uri.
DIGITAL AGENCY

(Romania)

Mai 2020 - Septembrie 2022
(2 ani 4 luni)
EXPERT SEO

Responsabilități:

Implementare & Strategie PPC / SEO:
Identificare cuvinte cheie tranzacționale pentru generarea optima de clienți potențiali.
Implementare strategii detaliate de cuvinte cheie negative la nivel de cont, campanie și set de anunțuri.
Utilizare Planificator de cuvinte cheie Google pentru o planificare profundă a sezonului.
Identificare concurenți cheie, analiza ofertelor și paginile de destinație ale acestora. Interpretare Statistici
Extragere statistici din statisticile licitațiilor PPC pentru a ramâne în fața concurenței.
Cunoștințe în utilizarea Facebook Pixel și Google Tag Manager pentru urmarirea corectă a conversiilor,
bazata pe obiectivele campaniei. Determinarea tipului optim de campanie pentru fiecare ofertă.
Optimizarea și configurarea campaniei, inclusiv cercetarea cuvintelor cheie, urmărirea conversiilor,
direcționarea și integrarea creației. - verificări bisaptamânale ale KPI și efectuarea optimizarilor necesare. -
evaluare date pentru a îmbunătăți listele de cuvinte cheie și pentru a împărtăși informații creative cu
echipa. - Integrare de noi formulare sau canale de chestionare în CRM-urile clientului. - Informare clienți cu
privire la actualizarile contului. Solicitarea informațiilor sau resurselor necesare de la clienți atunci când
este necesar.
Furnizarea rapoartelor detaliate de progres pentru fiecare cont în format text sau Loom.
Configurarea "Fraud Blocker" și Geo Blocking pentru clienții noi. Strategie PPC / SEO:
Eficiența costurilor:
Eficiența costurilor pe termen lung Spre deosebire de metodele de publicitate plătită, SEO este o investiție
pe termen lung care poate oferi rezultate durabile. Deși poate necesita investiții inițiale pentru eforturile de
optimizare, cum ar fi crearea de conținut și îmbunătățiri tehnice, beneficiile continue pot dura o perioadă
considerabilă. Odată ce site-ul dvs. atinge un clasament mai înalt in Google cu ajutorul cuvintelor cheie și
câștigă autoritate, puteți continua să atrageți trafic organic fără să plătiți pentru fiecare clic sau afișare.
Trafic organic:
Trafic organic mai mare Traficul organic se referă la vizitatorii care vin pe site-ul dvs. prin rezultatele
neplătite ale motoarelor de căutare. SEO își propune să îmbunătățească clasarea site-ului dvs. în paginile cu
DESPRE MINE
EXPERIENȚA PROFESIONALĂ
rezultate ale motoarelor de căutare (SERP), ceea ce poate duce la o creștere semnificativă a traficului
organic. Atunci când site-ul dvs. apare mai sus în rezultatele căutării pentru cuvinte cheie relevante, acesta
atrage mai multe clicuri și vizitatori. Setul de abilități SEO
Expertiză tehnică SEO și O înțelegere puternică a SEO tehnic este crucială pentru un consultant SEO.
Acestea includ cunoștințe despre arhitectura site-ului web, HTML, hărți de site XML, fișiere robots.txt,
canonizare, marcare a schemei, optimizare a vitezei site-ului și receptivitate mobilă.

Studii (Medii de specialitate)

12.2020 - 12.2024
Google LLC

Facultatea, specialitatea: Google Ads Parter

Țara: Romania

01.1970 - Prezent
Google

Facultatea, specialitatea: Google Ads Partner

Oraș:

Permis de conducere

Categorie — B1, B

Cursuri / traininguri

2024
SEO Specialist

Certificări

Decembrie 2021 - Decembrie 2024
PPC GOOGLE CERTIFICATION - Google

2021 Bucuresti, România
PPC GOOGLE CERTIFICATION - Google


Microsoft Word Microsoft Office PPC SEO/PPC SEO, Social Media, PPC, Google Tools (SEO, PPC,
Google Analytics, Google Adwords) Digital marketing SEO Google & Facebook Ads Google Ads
Google Analytics Facebook (Business, Ads) Google Ads Expert SEO Expert PPC Specialist
SEO Specialist PPC Specialist Google Ads

CV-uri similare

CV de la 11.10.2024
Vârsta:24 ani
Experiență: 3 luni
Ultimul loc de muncă: Graphic Designer Intern
Asociația Companiilor de Creație din Moldova , (3 luni) Iunie 2021 - Septembrie 2021
Chișinău Full-time, Part-time
CV de la 27.09.2022
Vârsta:33 ani
Experiență: 4 luni
Ultimul loc de muncă: Ajutor contabil
Bunescu Plus , (4 luni) Noiembrie 2018 - Martie 2019
Chișinău Full-time
CV de la 15.01.2020
Vârsta:40 ani
Experiență: 11 ani 6 luni
Ultimul loc de muncă: QA Lead, Business Analyst
Allied Testing , (11 ani 6 luni) Iulie 2008 - Ianuarie 2020
Chișinău Full-time 40 000 lei
CV de la 05.03.2022
Vârsta:25 ani
Experiență: 1 an 8 luni
Ultimul loc de muncă: Operator
QualityHub , (2 luni) Noiembrie 2023 - Ianuarie 2024
Bălți Full-time, Part-time 10 000 lei
CV de la 28.04.2022
Vârsta:21 ani
Chișinău Full-time
CV de la 20.04.2022
Vârsta:43 ani
Experiență: 18 ani 1 lună
Ultimul loc de muncă: Illustrator, Graphic & Animation Designer
Fine Hygienic Holding , (7 luni) Octombrie 2021 - Mai 2022
Chișinău Full-time, Part-time
CV de la 03.03.2024
Vârsta:28 ani
Experiență: 2 ani 3 luni
Ultimul loc de muncă: Customer Service Associate
Tenderland Meats , (2 ani 3 luni) Februarie 2021 - Mai 2023
Chișinău Part-time