Mai multe informații despre CV și posibilitatea de a contacta candidatul vor fi disponibile după înregistrare.
CV de la 19.11.2024

HR Manager

Informații de bază

Nume, Prenume:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
Data nașterii:
09 Aprilie 1991 (33 ani)
Experiență:
Program de lucru:
Full-time
Oraș:
Chișinău
Număr de contact:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
E-mail:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
Rețele sociale:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP

Domeniul de activitate

Resurse umane / HR

Despre mine

Doresc să fiu  implicată în dezvoltarea unor inițiative de consultanță HR și management organizațional.

Experiență

Largus Fer

(Chișinău)

Aprilie 2024 - Prezent
Hr Manager

Responsabilități:

Recrutarea și selecția personalului:
• Identificarea nevoilor de personal.
• Crearea și promovarea anunțurilor de angajare.
• Derularea procesului de selecție și organizarea interviurilor.
Managementul documentației:
• Gestionarea contractelor de muncă, fișelor de post și altor documente oficiale.
• Asigurarea conformității cu legislația muncii.
Farmacia Familiei

(Chișinău)

Martie 2024 - Prezent
Hr specialist

Responsabilități:

Recrutarea și selecția personalului:
• Identificarea nevoilor de personal.
• Crearea și promovarea anunțurilor de angajare.
• Derularea procesului de selecție și organizarea interviurilor.
Managementul documentației:
• Gestionarea contractelor de muncă, fișelor de post și altor documente oficiale.
• Asigurarea conformității cu legislația muncii.
Grup de Companii Felicia

(Chișinău)

Mai 2023 - Ianuarie 2024
(8 luni)
Corporate Recruiter

Responsabilități:

Gestionarea procesului de recrutare:
• Crearea descrierilor posturilor și publicarea anunțurilor pe platforme relevante.
• Identificarea și atragerea candidaților prin diverse metode, inclusiv networking și headhunting.
• Organizarea și desfășurarea interviurilor.
2. Colaborarea cu managerii de departamente:
• Înțelegerea nevoilor de personal și a cerințelor specifice fiecărui rol.
• Oferirea de recomandări privind candidații potriviți.
3. Utilizarea tehnologiei și a platformelor HR:
• Gestionarea sistemelor ATS (Applicant Tracking System) pentru urmărirea candidaților.
• Folosirea rețelelor sociale și a altor platforme online pentru recrutare.
4. Construirea brandului de angajator:
• Promovarea companiei ca angajator de top prin participarea la evenimente și campanii de employer branding.
• Crearea unei experiențe pozitive pentru candidați pe parcursul întregului proces de recrutare.
5. Analiză și raportare:
• Urmărirea indicatorilor de performanță, cum ar fi timpul de ocupare a unui post sau rata de retenție a angajaților noi.
• Oferirea de rapoarte către management privind tendințele pieței muncii.
Mille Mobila

(Chișinău)

Iunie 2022 - Noiembrie 2023
(1 an 5 luni)
Șefa secție resurse umane

Responsabilități:

Publicarea anunțurilor de angajare.
• Derularea procesului de selecție, inclusiv screening-ul CV-urilor și organizarea interviurilor.
• Colaborarea cu managerii de departamente pentru a înțelege nevoile de personal.
2. Administrarea documentației:
• Pregătirea și actualizarea contractelor de muncă, fișelor de post și altor documente oficiale.
• Gestionarea dosarelor angajaților și menținerea evidențelor actualizate.
Uniart Grup

(Chișinău)

Mai 2016 - Septembrie 2024
(8 ani 4 luni)
Hr & Administrative Manager

Responsabilități:

În domeniul resurselor umane:

1. Recrutare și selecție:
• Publicarea posturilor vacante și gestionarea procesului de selecție.
• Realizarea interviurilor și sprijinirea onboarding-ului pentru noii angajați.
2. Gestionarea personalului:
• Menținerea documentației angajaților (contracte, dosare de personal etc.).
• Implementarea politicilor de resurse umane și asigurarea conformității cu legislația muncii.
3. Training și dezvoltare:
• Organizarea cursurilor și sesiunilor de instruire.
• Monitorizarea performanțelor angajaților și realizarea evaluărilor periodice.

În domeniul administrativ:

1. Managementul activităților zilnice:
• Gestionarea programului de lucru al angajaților.
• Supravegherea activităților de birou și achiziționarea materialelor necesare.
2. Coordonarea comunicării interne și externe:
• Gestionarea corespondenței și arhivarea documentelor importante.
• Asigurarea unui flux de comunicare eficient între echipe și departamente.
3. Suport pentru conducere:
• Pregătirea rapoartelor administrative și de resurse umane.
• Organizarea întâlnirilor și a evenimentelor interne.

Studii (Superioare)

09.2016 - 07.2017
USM

Facultatea, specialitatea: Drept

Oraș: Chișinău

09.2015 - 07.2017
USEM

Facultatea, specialitatea: Drept

Oraș:

09.2015 - 06.2017
ASEM

Facultatea, specialitatea: Managament

Oraș: Chișinău

Permis de conducere

Categorie — B1
Cu automobil Personal

Cursuri / traininguri

2017, 3 luni
Administrator Horeca

Voluntariat

Mai 2015 - Iunie 2017
Avocat

Certificări

Martie 2024 - Mai 2024
HR Academy SBC-HR

CV-uri similare

CV de la 01.12.2021
Vârsta:25 ani
Chișinău Full-time, Part-time
CV de la 17.01.2024
Vârsta:26 ani
Experiență: 2 ani 6 luni
Ultimul loc de muncă: HR Manager
Numina SRL , (2 ani 3 luni) Septembrie 2021 - Decembrie 2023
Chișinău Full-time, Part-time, În ture 15 000 lei
CV de la 02.07.2024
Vârsta:45 ani
Experiență: 16 ani
Ultimul loc de muncă: HR Manager / Specialist Resurse Umane
“RENAISSANCE-PERFECT” SRL , “VARDA” SRL , (10 ani ) August 2013 - August 2023
Chișinău Full-time
CV de la 22.01.2024
Vârsta:27 ani
Experiență: 4 ani 8 luni
Ultimul loc de muncă: Psiholog-terapeut comportamental
Întreprindere individuală Ceban Cristina , (2 ani 6 luni) Aprilie 2021 - Octombrie 2023
Chișinău Full-time, Part-time 7 000 lei
CV de la 05.07.2022
Vârsta:39 ani
Experiență: 6 ani 4 luni
Ultimul loc de muncă: asistent judiciar
Judecatoria Chisinau , (4 ani 11 luni) Februarie 2018 - Ianuarie 2023
Chișinău Full-time, Part-time