Mai multe informații despre CV și posibilitatea de a contacta candidatul vor fi disponibile după înregistrare.
CV de la 24.10.2024

Șef departamentului de achiziții și logistică

27 000 lei

Informații de bază

Nume, Prenume:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
Data nașterii:
14 Aprilie 1985 (39 ani)
Experiență:
Program de lucru:
Full-time
Oraș:
Chișinău
Număr de contact:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
E-mail:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
Rețele sociale:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP

Domeniul de activitate

Achiziții Import - export Logistică / Depozit / Administrativ

Despre mine

Îmi place să dezvolt afaceri, optimizând cheltuielile și găsind cei mai buni furnizori pentru companiile în care lucrez. Acest lucru ne ajută nu doar să economisim, ci și să îmbunătățim calitatea serviciilor și produselor.

Experiență

SOLAR ENERGY

(Chișinău)

Mai 2023 - Prezent
Șef Departamentului de achiziții și Logistică

Responsabilități:

Responsabilități generale:
Organizarea și gestionarea proceselor de achiziții și logistică în domeniul energiei solare.
Participarea la planificarea strategică și formarea obiectivelor pe termen lung ale companiei.
Funcții principale:
Optimizarea costurilor: Asigurarea competitivității prețurilor pentru panourile solare și produsele conexe, asa ca Invertoare, structuri metalice pentru construcția parcurilor solare, materiale electrice, cabluri de putere, retea, antiincendiare, transformatoare de putere și altele.precum și controlul respectării bugetului.
Gestionarea furnizorilor: Căutarea și evaluarea furnizorilor, negocierea pentru obținerea celor mai bune condiții de achiziție, inclusiv contracte pe termen lung.
Analiza pieței: Cercetarea tendințelor pe piața energiei solare, monitorizarea prețurilor materiilor prime și componentelor.
Logistică: Organizarea unei lanțuri de aprovizionare eficiente, inclusiv transportul și depozitarea produselor procurate.
Controlul calității: Asigurarea conformității produselor cu standardele de calitate și cerințele de siguranță.
Colaborarea cu alte departamente: Interacțiunea cu departamentele financiare, tehnice și comerciale pentru atingerea obiectivelor comune ale companiei.
VERUM GROUP

(Chișinău)

Noiembrie 2018 - Aprilie 2023
(4 ani 5 luni)
Șef Departamentului de achiziții și Logistică

Responsabilități:

Funcții și responsabilități
Căutarea furnizorilor de diverse produse, medicamente veterinare (vaccinuri, antibiotice, vitamine, antiinflamatoare și altele, în total 400 de tipuri), echipamente veterinare și zootehnice din diferite țări (România, China, Germania, Rusia).
Furnizarea tuturor materialelor necesare pentru intretinere a fermelor porcine, abatorului, elevatorului, fabricei de furaje, fabricei de producere a uleiului, 15 magazinelor și 2 laboratoarelor.
Achiziționarea de materiale și echipamente de laborator pe piața locală, precum și de la producători din România, Germania, Belarus, Belgia, China și Spania.
Pregătirea documentelor pentru import, inclusiv susținerea vămuirii cu un broker și înregistrarea autorizațiilor în ANSA.
Căutarea transportului și logisticii necesare pentru livrarea produselor.
Achiziționarea de materiale și echipamente de construcție si electrice, transfoarmatoarelor de putere, pentru reparații și construcții de încăperi utilitare.
Achiziționarea de materii prime din Europa pentru a asigura funcționarea fabricii de furaje.
Practica redactării, elaborării și analizei contractelor, asigurându-se că toate clauzele sunt clare și conforme cu legislația în vigoare.
Examinarea juridică a documentelor și pregătirea opiniilor juridice pentru a garanta conformitatea cu reglementările legale.
CHETON GRUP

(Chișinău)

Mai 2011 - Noiembrie 2018
(7 ani 6 luni)
Inginer de calitate, protectia incendiara

Responsabilități:

practica interacțiunii pe probleme juridice cu organele administrației centrale și locale (licențiere, înregistrare, autorizare, legalizare)
elaborarea, implementarea și contabilizarea documentației de reglementare în domeniul sănătății și securității ocupaționale la întreprindere;
ISO 9001-2015 managementul calității;
Managementul calității Global GAP;
elaborarea, implementarea și contabilizarea documentației de reglementare în domeniul securității industriale;
pregătirea documentelor pentru obținerea subvențiilor în agricultură;
pregătirea si depunerea documentelor pentru participarea la achizițiile publice.
auditor ISO 9001-2015 (7,5 ani de experiență de implementare cu succes la o fabrică chimică) și auditor Global Gap (2 ani de experiență în agricultură).
Am asigurat primirea subvențiilor maxime anuale de la AIPA pentru compania agricolă timp de 7 ani.

Studii (Superioare)

09.2003 - 06.2008
Universitatea de Stat din Moldova

Facultatea, specialitatea: Drept Penal

Oraș: Chișinău

Limbi străine

Româna — Expert
Engleza — Expert
Rusa — Nativ
Abilități cheie
Windows Word Excel 1 c SAP SRM Power BI Google Sheet Microsoft Teams

Cursuri / traininguri

2016-2018, cate 2 saptamini anual
Global Gap
2011-2018, cate 2 saptamini anual
ISO 9001-2015
2011-2018, cate 2 saptamini anual
Electrosecuritate grad 3
2011-2018, cate 2 saptamini anual
Siguranța industrială
2011-2018, cate 2 saptamini anual
Cursuri de protecția muncii de nivelul 2
2011-2018, cate 2 saptamini anual
Seminare cu tematica Apărarea împotriva incendiilor la întreprinderi / instituții
2011-2018, cate 2 saptamini anual
Instruirea la apărarea împotriva incendiilor
2017-2018
REACH și punerea în aplicare a REACH”, Substanțe chimice periculoase

Voluntariat

Ianuarie 2005 - Iunie 2007
"Centrul pentru Drepturile Omului" din cadrul Partidului Popular Republican din Republica Moldova

1. Crearea Centrului pentru Drepturile Omului in cadrul companiei electorale a unui Partid


2. Consultații juridice gratuite pentru populația cu venituri mici 


3. Pregătirea actelor pentru procesele civile în judecătorie 


4. Reprezentarea a persoanelor fizice la toate institutiile de stat

Hobby-uri

 turbinе eolianе

CV-uri similare

CV de la 21.01.2024
Vârsta:40 ani
Experiență: 14 ani 1 lună
Ultimul loc de muncă: Manager logist
Sixt Rent a car , (2 ani 6 luni) Iulie 2021 - Ianuarie 2024
Chișinău Full-time 20 000 lei
CV de la 28.05.2024
Vârsta:43 ani
Experiență: 3 ani 7 luni
Ultimul loc de muncă: Asistent administrativ
Companie Imobiliară , (3 ani 7 luni) Iunie 2020 - Ianuarie 2024
Chișinău Full-time 15 000 lei
CV de la 29.10.2021
Vârsta:27 ani
Chișinău Full-time 9 000 lei
CV de la 18.05.2023
Vârsta:37 ani
Experiență: 13 ani
Ultimul loc de muncă: Specialist Relatii cu Publicul
Centru National de Asistenta Medicala Urgenta Prespitaliceasca , (7 ani 1 lună) Aprilie 2016 - Mai 2023
Chișinău Full-time, Part-time 14 000 lei
CV de la 22.07.2024
Vârsta:34 ani
Experiență: 8 ani
Ultimul loc de muncă: Front of house
Premier Inn , (9 luni) Noiembrie 2022 - August 2023
Anenii Noi Part-time