Mai multe informații despre CV și posibilitatea de a contacta candidatul vor fi disponibile după înregistrare.
CV de la 19.09.2024

Operator call-center

Informații de bază

Nume, Prenume:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
Data nașterii:
17 Iulie 2007 (17 ani)
Program de lucru:
Part-time, În ture, Program flexibil
Oraș:
Chișinău
Număr de contact:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
E-mail:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
Rețele sociale:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP

Domeniul de activitate

Relații clienți / Call centre

Despre mine

Sunt o studentă la Centrul de Excelență în Economie și Finanțe (CEEF), specializată în Planificarea și Administrarea Afacerilor, cu o dorință continuă de a învăța și a mă dezvolta profesional. Sunt o persoană responsabilă, comunicativă și cu o abilitate de adaptare rapidă la noi provocări. Caut un post de muncă care să îmi permită să combin eficient studiile cu experiența practică, contribuind în același timp la succesul echipei din care voi face parte. Vorbesc fluent limba română și rusă, ceea ce îmi oferă flexibilitatea de a interacționa eficient într-un mediu de lucru multicultural. Sunt motivată să îmi aduc aportul într-un mediu dinamic, în care pot aplica cunoștințele acumulate și să evoluez împreună cu compania.

Studii (Medii de specialitate)

09.2024 - Prezent
Centru de excelență în economie și finanțe

Facultatea, specialitatea: Planificarea și administrarea afacerilor

Oraș: Chișinău

Limbi străine

Rusa — Expert
Ucraineană — Mediu
Engleza — Mediu
Abilități cheie
Excel Adaptabilitate Comunicare Creativitate Empatie Gândire critică Învățare continuă Leadership Lucru în echipa Rezistență la frustrare Soluționarea problemelor Time Management Toleranță Umor

CV-uri similare

CV de la 20.08.2024
Vârsta:19 ani
Experiență: 3 luni
Ultimul loc de muncă: Casier
S.R.L ,,Moldretail group” , (3 luni) Mai 2024 - August 2024
Chișinău Full-time 15 000 lei