Domeniul de activitate
Finanțe / Bănci / Creditare / Contabilitate
Resurse umane / HR
Telecomunicații
Despre mine
Caut un job part-time pe care aș putea să-l alternez cu cel existent, full time, dar sunt dispusă să discutăm și oferte pentru posturi full time. Am o experiență vastă în deservirea clienților, call center, vânzări, tratare reclamații (3 ani experiență), dar și ce ține de planificare, bugetare, creare grafice de lucru, analiză a datelor.
Pe parcursul celor 6 ani de activitate la Orange Moldova am beneficiat de mai multe traininguri pe teme diferite: conflict management, protecția datelor cu caracter personal, cursuri de excel, suport clienți online, social media manager etc. La moment îmi doresc o schimbare și caut un job nou. Dețin capacitatea de a asimila informația rapid și dacă nu cunosc suficient un anumit domeniu - sunt dispusă să învăț. Ador să citesc, îmi place să am o viață dinamică, dar și să fiu mereu implicată în diferite proiecte, concursuri etc. Mi-aș dori să am posibilitatea să lucrez de la distanță sau în regim hybrid.
Aștept cu drag oferta dumneavoastră și vă doresc s-aveți o zi fantastică!
Vă mulțumesc pentru timpul acordat!
Experiență
BC Moldindconbank S.A.
(Chișinău)
Iunie 2023 -
Prezent
Manager bugetare, planificare și IVR
Responsabilități:
-Planificare si bugetare resurse umane echipa Support 24/24 si echipa Telesales
-Planificare Traininguri, meetinguri
-Crearea orarelor pentru operatorii echipa Support 24/24
-Creare grafic pentru echipa Telesales
-Evidența concedii echipa Telesales si echipa Support 24/24
-Crearea rapoarte privitor la demisii, angajări
Orange Systems
(Chișinău)
August 2022 -
Iunie 2023
(10 luni)
Mass Market Customer Care Forecaster & Scheduler
Responsabilități:
- Responsabila de forecast si planificarea resurselor departamentului MMCC
- Crearea graficelor de lucru pentru departamentul MMCCC
- Responsabila de rapoartele Attrition, Absenteism
- Planificare traininguri pentru angajati
-Analiza statisticii, apeluri parvenite in Call Center
Î.M. Orange Moldova S.A.
(Chișinău)
Aprilie 2019 -
August 2022
(3 ani 4 luni)
Problem Solver (Coordonator reclamatii)
Responsabilități:
- Responsabila de înregistrarea, soluţionarea plângerilor orale și scrise a clienţilor Orange
- Anticiparea necesităţilor clientului, optimizarea consumului lunar şi promovarea serviciilor şi produselor Orange în corespundere cu nevoile clientului
-Împuternicită pentru a oferi compensaţii, şi gesturi comerciale clienţilor Orange, în procesul de tratare a reclamaţiilor
-Soluționare plângerilor After Sales, inițierea Expertizei Independente a dispozitivelor către Camera de Comerț și Industrie dacă este cazul
-Responsabilă de a transmite răspuns scris clienților Orange care solicită acest lucru
-Coordonarea cu echipele responsabile și organizarea audiențelor clientului cu directorul companiei
Î.M. Orange Moldova S.A.
(Chișinău)
Aprilie 2019 -
Ianuarie 2020
(9 luni)
Inginer Suport Tehnic Nivel 2
Responsabilități:
-identificarea și solutionarea dificultatilor de ordin tehnic pe rețea fixă și mobilă ale clientilor Orange
-oferirea suportului informational despre produsele și serviciile prestate
de către Compania Orange
-declararea incidentelor care impactează rețeaua fixă/mobilă Orange
-colaborarea cu echipeșe responsabile de erori întru identificarea și rezolvarea incidentelor
Studii (Medii de specialitate)
Colegiul Politehnic
Facultatea, specialitatea: Telecomunicatii, tehnician in telecomunicatii
Oraș: Chișinău
Limbi străine
Româna — Nativ
Rusa — Expert
Engleza — Mediu
Abilități cheie
Gândire critică
Etica în muncă
Empatie
Statistică
Securitatea datelor
Managementul proiectelor
Excel
Analiza datelor
Outlook
SMM
Microsoft Word
Excel
Leadership
Lucru în echipa
Soluționarea problemelor
Time Management
Umor
Leadership
Soluționarea problemelor