Am o experiență de 7 ani în domeniul deservirii clienților, structurată astfel: 2 ani în Call Center, 2 ani în suport tehnic și 3 ani în gestionarea reclamațiilor. În ultimii 3 ani, am activat în planificarea și bugetarea departamentului Mass Market Customer Care, ocupând o funcție în domeniul Work Force Management. Responsabilitățile mele actuale includ analiza datelor și utilizarea statisticilor pentru optimizarea proceselor, coordonând o echipă formată din 22 de angajați.
Pe parcursul celor 6 ani la Orange Moldova, am beneficiat de multiple traininguri relevante, cum ar fi: managementul conflictelor, protecția datelor cu caracter personal, comunicarea asertivă și negocierea. În plus, am urmat cursuri de Excel avansat și Social Media Management, ceea ce îmi permite să înțeleg și să aplic instrumente moderne în munca mea. Sunt în căutarea unei noi oportunități care să-mi permită să îmi dezvolt abilitățile și să contribui la optimizarea proceselor și simplificarea procedurilor de lucru. Mă caracterizează adaptabilitatea, capacitatea de a învăța rapid și dorința de a aduce valoare organizației prin eficiență și inovare.
(Chișinău)
Responsabilități:
• Crearea și gestionarea bugetului echipelor Support 24/24 și Telesales(Chișinău)
Responsabilități:
• Gestionarea planificării resurselor pentru 14 echipe (~150 angajați)(Chișinău)
Responsabilități:
• Gestionarea reclamațiilor clienților și oferirea de soluții personalizate.(Chișinău)
Responsabilități:
• Identificarea și rezolvarea dificultăților tehnice pe rețele fixe și mobile.Facultatea, specialitatea: Telecomunicatii, tehnician in telecomunicatii
Oraș: Chișinău
•Citit
•Înot
•Călătorii