Am o experiență de 7 ani în domeniul deservirii clienților, structurată astfel: 2 ani în Call Center, 2 ani în suport tehnic și 3 ani în gestionarea reclamațiilor.
3 ani am activat în planificarea și bugetarea departamentului Mass Market Customer Care, ocupând o funcție în domeniul Work Force Management. Responsabilitățile mele includeau analiza datelor și utilizarea statisticilor pentru optimizarea proceselor, coordonând o echipă formată din 20 de angajați. Ulterior am fost transferată în poziția de Team Leaderul echipei Call Center. Aceasta este poziția mea actuală.
Pe parcursul celor 6 ani la Orange Moldova, am beneficiat de multiple traininguri relevante, cum ar fi: managementul conflictelor, protecția datelor cu caracter personal, comunicarea asertivă și negocierea. În plus, am urmat cursuri de Excel avansat și Social Media Management, ceea ce îmi permite să înțeleg și să aplic instrumente moderne în munca mea. Sunt în căutarea unei noi oportunități care să-mi permită să îmi dezvolt abilitățile,dar și să contribui la simplificarea procedurilor de lucru. Depun suflet în tot ce fac. Mă caracterizează adaptabilitatea și capacitatea de a învăța rapid informația.
(Chișinău)
Responsabilități:
• Identificarea erorilor de proces și luarea deciziilor pentru rezolvarea acestora(Chișinău)
Responsabilități:
• Crearea și gestionarea bugetului echipelor Support 24/24 și Telesales(Chișinău)
Responsabilități:
• Gestionarea planificării resurselor pentru 14 echipe (~150 angajați)(Chișinău)
Responsabilități:
• Gestionarea reclamațiilor clienților și oferirea de soluții personalizate.(Chișinău)
Responsabilități:
• Identificarea și rezolvarea dificultăților tehnice pe rețele fixe și mobile.Facultatea, specialitatea: Telecomunicatii, tehnician in telecomunicatii
Oraș: Chișinău
•Citit
•Înot
•Călătorii