Mai multe informații despre CV și posibilitatea de a contacta candidatul vor fi disponibile după înregistrare.
CV de la 01.01.1970

Manager HR

Informații de bază

Nume, Prenume:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
Experiență:
Număr de contact:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
E-mail:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP

Domeniul de activitate

Resurse umane / HR

Fișiere atașate

CV, scrisoare de intenție, prezentări sau portofoliu.

Experiență

Validincom SRL

Transport (Chișinău)

Specialist resurse umane și sănătatea și securitatea in muncă

Responsabilități:

1.Organizeaza si coordoneaza intreg procesul de recrutare si selectie de personal pentru posturile vacante, aprobate de conducerea intreprinderii: Căutare activă și selecția angajaților pentru poziții vacante. Procesarea apelurilor; Realizarea interviurilor telefonice; Evaluarea experienței și calităților profesionale ale candidaților; Asigurarea selecției în timp util a personalului; Organizarea, coordonarea și controlul căutării,selecției candidaților folosind diverse resurse („siteuri de lucru”, rețele sociale, recomandări, interacțiune cu mass-media, “furatul prin recomandare”); Selecția specialiștilor. Crearea bazei de date a candidatilor si menținerea ei.
2.Integrarea noilor angajați (plasarea locului de muncă, adaptare); Participarea la dezvoltarea și implementarea unui sistem de remunerare și motivație pentru diferite grupuri de angajați;
3.Participarea la formarea bugetului - costuri anuale de personal, controlul cheltuielilor bugetare;
raportare lunară.
4.Elaborarea și transferului către departamentul de contabilitate a datelor pentru calcularea plăților în avans și a salariilor angajaților companiei; Dezvoltarea raportărilor unificate despre personal și forță de muncă, consolidarea acestuia;
5.Organizarea și controlul fluxului de muncă al personalului în conformitate cu Codul Munii; Organizarea și controlul contabilității pentru orele de lucru cumulate; Studiul stării pieței muncii, nivelul salariilor.
6. Perfectarea actelor de angajare în muncă, evidența în baza de date (angajare, transfer/modificari date, eliberare, tabele de pontaj). Prezentare dărilor de seamă instituțiilor statului;
7.Perfectarea dosarelor personale și a ordinelor de angajare, demisie, concedii, transfer în baza legislatiei RM. Executarea CIM, CRM, CCF, contract cu date cu caracter personal, acorduri suplimentare, declarații etc. 8. Organizarea/desfășurarea evaluării performanțelor profesionale ale angajaților companiei.
9.Eliberarea diverselor certificate pentru angajații intreprinderii, la solicitare.
10.Elaborarea Regulamentelor interne de activitate (RI,RAS,RBC,etc)
11. Elaborarea Fișelor de post specifice fiecărei funcții, adaptarea lor periodică,

Studii (Superioare)

01.1970 - Prezent
USM

Facultatea, specialitatea: Drept

Oraș: Chișinău

Cursuri / traininguri

2020-2021
AgoBravo SRL Cursuri d econtabilitate. 1C

CV-uri similare

CV de la 11.07.2022
Vârsta:35 ani
Experiență: 6 ani 8 luni
Ultimul loc de muncă: Contabil
Hotel Vila Verde , (6 ani 8 luni) Februarie 2012 - Octombrie 2018
Chișinău Full-time 10 000 lei
CV de la 05.09.2024
Vârsta:40 ani
Experiență: 1 an 10 luni
Ultimul loc de muncă: Jurist Consult - Specialist Resurse Umane
PFB Legal Consulting- I.M Gospodarirea spatiilor verzi , (1 an 10 luni) Octombrie 2022 - August 2024
Chișinău Full-time
CV de la 29.01.2022
Vârsta:27 ani
Ungheni Full-time 9 000 lei
CV de la 27.10.2021
Vârsta:37 ani
Chișinău Full-time, Part-time