Domeniul de activitate
Office / Back-office / Secretariat
Experiență (4 ani 6 luni)
Loridon Grup SRL
(Chișinău)
Martie 2020 -
Septembrie 2024
(4 ani 6 luni)
Manager de oficiu
Responsabilități:
* Crearea și menținerea unui mediu de lucru plăcut, asigurând eficiența organizațională în companie;
* Organizarea și coordonarea atribuțiilor de administrare și procedurile de birou;
* Menținerea în condiții optime a stocurlor de materie primă procurate de la furnizorii locali;
* Abilități de lucru la PC și a pachetului MS Office;
* Întocmirea rapoartelor și documentelor interne;
Studii (Superioare în desfășurare)
ASEM
Facultatea, specialitatea: Școala masterală; specialitatea - Comerț exterior și activitate vamală
Oraș: Chișinău
ASEM
Facultatea, specialitatea: Facultatea Business și Administrarea Afacerilor; specialitatea - Merceologie și Comerț
Oraș: Chișinău
Limbi străine
Româna — Nativ
Rusa — Expert
Engleza — Începător
Abilități cheie
Analiza datelor
Excel
Statistică
Adaptabilitate
Creativitate
Etica în muncă
Gândire critică
Învățare continuă
Lucru în echipa
Time Management
Toleranță
Permis de conducere
Categorie — B
Cu automobil Personal