Domeniul de activitate
Finanțe / Bănci / Creditare / Contabilitate
Logistică / Depozit / Administrativ
Office / Back-office / Secretariat
Vânzări
Despre mine
Profesionist cu experiență în managementul datelor și servicii pentru clienți, cu abilități 1C și experiență în vânzări și servicii. Caut o oportunitate de a mă dezvolta în analiza datelor, back office sau logistică pentru a-mi folosi abilitățile analitice și atenția la detalii pentru a îmbunătăți eficiența proceselor de afaceri ale companiei.
Experiență
FPC Confort
(Chișinău)
Iulie 2021 -
Prezent
Operator de introducere, validare și prelucrare a datelor in secția garanție si reparatie
Responsabilități:
- Introducerea și prelucrarea datelor în sistemul 1C, verificarea și validarea informațiilor.
- Gestionarea cererile de servicii de garanție si reparație, interacționare cu clienții și partenerii.
- Intocmirea si analiza rapoartelor privind service-ul in garantie, controlul respectarii termenelor si calitatii serviciilor.
Viatel
(Chișinău)
Aprilie 2021 -
Iulie 2021
(3 luni)
Operator caal center
Responsabilități:
-Procesarea apelurilor primite și efectuate, consultarea clienților cu privire la furnizarea serviciilor.
-Ținerea evidențelor apelurilor și interacțiunea cu alte departamente ale companiei.
Salon de draperii și decor
(Chișinău)
Septembrie 2014 -
Mai 2017
(2 ani 8 luni)
Consultant,disigner
Responsabilități:
- Consultanță clienților cu privire la alegerea perdelelor,draperiilor și elementelor decorative pentru interior.
- Crearea de design interior ținând cont de dorințele clientului, înregistrarea comenzilor și controlul asupra implementării acestora.
FPC Confort
(Chișinău)
Mai 2013 -
Septembrie 2014
(1 an 4 luni)
Consultant vânzări , casier
Responsabilități:
- Vânzări de produse, servicii de numerar pentru clienți, înregistrări de vânzări și inventariere.
- Consilierea clienților cu privire la gama și caracteristicile produselor.
FPC Confort
(Chișinău)
Octombrie 2010 -
Iunie 2011
(8 luni)
Dispecer secția transport
Responsabilități:
- Coordonarea programului de transport, controlul asupra livrării la timp a produselor.
- Documentarea și contabilizarea costurilor de transport.
FPC Confort
(Chișinău)
Iunie 2008 -
Octombrie 2010
(2 ani 4 luni)
Consultant vânzări
Responsabilități:
Consilierea clienților cu privire la gama și caracteristicile produselor.
Studii (Superioare)
UTM
Facultatea, specialitatea: Inginerie în telecomunicații
Oraș: Chișinău
Limbi străine
Engleza — Mediu
Rusa — Nativ
Româna — Nativ
Abilități cheie
1C
Analiza datelor și statistici
Rezolvarea problemelor și gestionarea conflictelor
MS Excel: Crearea și analizarea rapoartelor
Organizarea și managementul proiectelor
Abilități de comunicare
Orientare către client și consultanță
Munca în echipă și coordonarea proceselor