Am abilitatea de a găsi cu ușurință contactul cu oamenii de diferite vârste și profesii; experiență de lucru în vânzări și în domeniul serviciului clienți în Moldova și în străinătate(CSI); gata pentru călătorii de afaceri pentru o perioadă determinata; sunt gata să lucrez în timpul orelor suplimentare și, dacă este necesar, în weekend, permis de conducere.
Sunt gata sa incep lucrul!
(Chișinău)
Responsabilități:
- devămarea importul produselor, verifica facturi de transport, CMR;(Chișinău)
Responsabilități:
Gestionarea activității: - organizarea, gestiunea și controlul vânzărilor în conformitate cu planul de vânzări; - studierea pieței; - înaintarea ofertelor, negocierea contractelor; - crearea și dezvoltarea bazei de date a clienților; - identificarea si contactarea potențialilor clienți noi in vederea lărgirii portofoliului;- negocierea si urmărirea contractelor comerciale; - promovarea serviciilor și produselor ale companiilor; - menținere și dezvoltare a relațiilor cu clienții.(Chișinău)
Responsabilități:
- asigurarea bună de desfășurare a activităților ce duc la îndeplinirea obiectivelor stabilite de consiliul de administrație al companiei;(Chișinău)
Responsabilități:
- oganizarea și desfășurarea procesului instructiv-educativ, realizarea activității metodice, educaționale și de cercetare științifică.Facultatea, specialitatea: Facultatea de Științe Juridice și Administrative
Oraș: Chișinău