Mai multe informații despre CV și posibilitatea de a contacta candidatul vor fi disponibile după înregistrare.
CV de la 27.07.2024

Contabil, operator introducerea datelor, manager resurse umane

Informații de bază

Nume, Prenume:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
Data nașterii:
27 August 1985 (39 ani)
Experiență:
Program de lucru:
Full-time, Part-time
Oraș:
Soroca
Număr de contact:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
E-mail:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
Rețele sociale:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP

Domeniul de activitate

Finanțe / Bănci / Creditare / Contabilitate Psihologie Relații clienți / Call centre Resurse umane / HR

Experiență

Cooperativa raională de Consum „Universalcoop” Soroca

(Soroca)

Iulie 2012 - Prezent
Specialist serviciul personal/ contabil

Responsabilități:

I. Lucrul privind secția pe cadre:Evidenţa/completarea dosarelor personale şi altor documente ale angajaților; Întocmirea ordinelor cu privire la personal şi evidenţa Registrului Dispoziţiilor pe secţia de cadre; Întocmirea şi prezentarea spre aprobare Biroului Executiv „Universalcoop” Soroca a graficelor concediilor de odihnă anuale ale gestionarilor şi executarea controlului respectării acestora; Calcularea timpului necesar pentru concediu; Completarea buletinelor de boală; Întocmirea tabelului de pontaj, etc.
II. Organizarea muncii statutare:1)Organizarea activităţii şi exercitarea controlului asupra respectării principiilor cooperatiste, prevederilor legale şi statutare, desfăşurării adecvate a adunărilor organelor de conducere;
2)Evidenţa şedinţelor Biroului Executiv, adunărilor Consiliului de Administraţie şi Adunării Generale;
3)Evidenţa corespondenţei de intrare şi ieşire;
4)Evidenţa consumării energiei electrice etc.
Contabilitate:
- prelucrarea şi verificarea documentelor primare pe sectoarele corespunzătoare şi prelucrarea (totalizarea) acestora;
- înregistrarea în evidenţa contabilă a operaţiunilor privind mişcarea mijloacelor financiare şi valorilor materiale;
- întocmirea calculelor preţurilor de cost al lucrărilor executate, serviciilor prestate;
- Evidența următoarelor conturi:
• 217/2 – Comerțul. Înregistrarea facturilor de intrare; controlul lentei de casă; primirea, descifrarea și evidența dărilor de seamă lunare a vînzărilor unităților comerciale în baza facturilor fiscale ale agenților economici și a facturilor interne de livrare a mărfurilor de la depozitul central a magazinelor din sistem;
• 241 "Casa"¸ operarea preluării, evidenţei, eliberării, păstrării mijloacelor băneşti şi a hîrtiilor de valoare, cu respectarea obligatorie a regulilor stabilite;
• 242 "Cont curent în valută naţională" şi întocmirea corespunzătoare a jurnalelor-order;
completarea documentelor bancare de transfer al banilor, înregistrarea dispoziţiile de plată şi trezoreriale în acest sens; etc.
Agenţia pentru Ocuparea Forţei de Muncă Soroca

(Soroca)

Aprilie 2009 - Iulie 2012
(3 ani 3 luni)
Specialist coordonator în vederea ocupării forţei de muncă

Responsabilități:

Informarea șomerilor cu locurile de muncă vacante;
Înregistrarea locurilor de muncă vacante;
Înregistrarea șomerilor la cursuri de scurtă durată;
Evidența șomerilor ce beneficiază indemnizația de șomer;
Centrul de Resurse pentru Tineret ”Dacia”

(Soroca)

Iunie 2006 - Martie 2009
(2 ani 9 luni)
asistent social

Responsabilități:

• Dezvoltarea DVI a beneficiarilor;
• Identificarea nevoilor beneficiarilor;
• Planificarea activităţilor de integrare socio-profesională a tinerilor;
• Susţinerea tinerilor în perfectarea documentaţiei;
• Menţinerea relaţiilor cu familia, familia lărgită a tinerilor;
• Iniţierea activităţilor de consiliere socială cu tinerii în regim rezidenţial şi de zi;
• Organizarea şi participarea la seminare;
• Identificarea gazdelor;
• Monitorizarea tinerilor la locul de muncă, la locul de trai;

Studii (Superioare)

09.2019 - 06.2021
Universitatea Cooperatist-Comercială din Moldova

Facultatea, specialitatea: Facultatea: ”Comerț, finanțe și contabilitate” : Specialitatea: „Contabilitate în comerț”

Oraș: Chișinău

09.2003 - 07.2008
Universitatea de Stat din Moldova

Facultatea, specialitatea: Facultatea de Asistenţă Socială Sociologie şi Filozofie, Specialitatea: Asistenţă socială

Oraș: Chișinău

Limbi străine

Rusa — Mediu
Abilități cheie
Microsoft Word Excel Power Point Programa 1C versiunea 7 - responsabilitate - iniţiativă - sinceritate -capacitatea de a lucra în echipă. Analiza datelor Excel Finanțe Adaptabilitate Lucru în echipa Soluționarea problemelor

Permis de conducere

Categorie — B1, B

CV-uri similare

CV de la 10.12.2023
Vârsta:48 ani
Experiență: 5 ani 5 luni
Ultimul loc de muncă: HSK Manager in hotel.
Hollidayn , Novotel , (5 ani 5 luni) Decembrie 2017 - Mai 2023
Nisporeni Full-time, Part-time
CV de la 07.12.2021
Vârsta:34 ani
Experiență: 7 ani 9 luni
Ultimul loc de muncă: Jurist
Biroul Executorului Judecatoresc , (7 ani 2 luni) Aprilie 2012 - Iunie 2019
Chișinău Full-time 15 000 lei
CV de la 04.01.2024
Vârsta:24 ani
Experiență: 1 an 11 luni
Ultimul loc de muncă: Operator
Callteam , (7 luni) Ianuarie 2024 - August 2024
Chișinău Full-time 10 000 lei
CV de la 01.02.2024
Vârsta:39 ani
Experiență: 9 ani 4 luni
Ultimul loc de muncă: Fondator
Janocom-Prim SRL , (9 ani 4 luni) Septembrie 2014 - Ianuarie 2024
Căușeni Full-time, Part-time, În ture 25 000 lei
CV de la 07.11.2024
Vârsta:33 ani
Experiență: 12 ani 3 luni
Ultimul loc de muncă: Concediu de maternitate
Concediu de maternitate , (8 ani 4 luni) Iunie 2016 - Octombrie 2024
Chișinău Full-time
CV de la 09.09.2023
Vârsta:32 ani
Experiență: 1 an 10 luni
Ultimul loc de muncă: Contabil-casier
Srl Stilhol , (10 luni) Mai 2016 - Martie 2017
Chișinău Full-time, Part-time, În ture
CV de la 04.03.2024
Vârsta:28 ani
Experiență: 2 ani 7 luni
Ultimul loc de muncă: office manager
S.R.L.”El Passo Grup” , (2 ani ) Ianuarie 2019 - Ianuarie 2021
Chișinău Full-time