Domeniul de activitate
Office / Back-office / Secretariat
Saloane / Clinici frumusețe
Despre mine
Mă numesc Donțu Eliza,am 21 de ani.Sunt studentă la Academia de Studii Economice din R.M.
Sunt o persoană punctuală,amabilă,responsabilă și ambițioasă.
Activând de aproape de un an in calitate de administrator si receptionist, am descoperit in mine abilitatea de abordare individuală a fiecărui client in parte, aderând la principiul-"Clientul trebuie sã fie mereu pe primul loc".
Pe lângã aceasta, sunt adepta muncii în echipă,unul dintre factorii principali pentru o activitate de calitate si productiva, contribuind la o atmosferã pozitivă si plăcută in interiorul organizatiei.
Experiență (1 an 5 luni)
Imperial Massage
(Chișinău)
Aprilie 2023 -
Martie 2024
(11 luni)
Administrator/Recepționist/Maseur
Responsabilități:
În primul rând o obligațiune pe care o aveam era de a face programări la maseurii din cadrul salonului de luni până duminică.Colectarea informației detaliate despre client,nevoile și problemele acestuia pentru ca ulterior să-l direcționez la persoana necesara.Să informez clienții despre ofertele valabile la momentul respectiv.
O altă responsabilitate a fost de a duce evidența materialelor necesare pentru prestarea ulterioară a serviciilor cât și de a asigura ordinea în zona de așteptare cât și la recepție.
Deservirea cu ceai și cafea a clienților cât timp sunt în așteptare.
Efectuarea unui raport a venitului per total pe lună și ducerea evidenței fluxului lunar de clineți în cadrul salonului.
În cazul apariției unei situații conflictuale în cadrul salonului, de diminuat situația pe cale pașnică și de a propune soluții convenabile pentru ambele părți.
Monitorizarea clienților de pe rețelele de socializare cât și platforme de mesagerie și apelare audio precum Instagram,Facebook,Telegram,Whatsapp și Viber.
Comunicarea intensivă cu personalul pentru a duce o analiză și de a propune metode de îmbunătățire a calității muncii acestora.
Massage House
(Chișinău)
Octombrie 2022 -
Aprilie 2023
(6 luni)
Maseur
Responsabilități:
1.Interogarea clientului despre problemele de sănătate sau dacă le-a impus doctorul resticții pentru a alege tehnica și intensitatea potrivită.
2.Menținerea curățeniei la locul de muncă.
3.Respectarea etichetului cât și a limbajului profesional.
4.Anunțarea din timp la epuizarea materialelor necesare pentru muncă.
5.Evitarea situațiilor conflictuale cu clienții și adresarea la administrator în cazul în care apar ceva neînțelegeri între personal.
Studii (Superioare în desfășurare)
Academia de Studii Economice din Moldova
Facultatea, specialitatea: Facultatea de Business și Administrarea Afacerilor, Specialitatea de Management și Antreprenoriat
Oraș: Chișinău
Limbi străine
Româna — Nativ
Engleza — Mediu
Rusa — Nativ
Abilități cheie
Soluționarea problemelor
Rezistență la frustrare
Lucru în echipa
Învățare continuă
Etica în muncă
Empatie
Creativitate
Comunicare
Limbi străine
Analiza datelor
Time Management