Mai multe informații despre CV și posibilitatea de a contacta candidatul vor fi disponibile după înregistrare.
CV de la 29.03.2024

Sunt gata să accept orice funcție

Informații de bază

Nume, Prenume:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
Data nașterii:
15 Aprilie 1981 (43 ani)
Experiență:
17 ani 3 luni
Program de lucru:
Full-time, Part-time
Oraș:
Orhei
Număr de contact:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
E-mail:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
Rețele sociale:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP

Domeniul de activitate

Finanțe / Bănci / Creditare / Contabilitate Office / Back-office / Secretariat

Despre mine

Comunicabil, energic, responsabil, experientä în lucru corporativ, sociabil, flexibil, orientat spre dezvoltare profesionalä continuä, rezistent la stres

Experiență (17 ani 3 luni)

Primaria comunei Biești, rl. Orhei

(Orhei)

Noiembrie 2019 - Noiembrie 2023
(4 ani )
Primar

Responsabilități:

Conducere, coordonare şi control activitații serviciilor publice locale, gestionarea bugetului local, administrarea bunurilor domeniului public, etc. conform art. 29 a Legii nr. 436 din 28.12.2006 privind administraţia publică locală
B.C. „Eximbank — Gruppo Veneto Banca" S.A.

(Orhei)

Septembrie 2006 - Martie 2017
(10 ani 6 luni)
Inspector creditar

Responsabilități:

Menținerea și dezvoltarea relației de colaborare cu clienții băncii;
Promovarea activă a produselor bancare în regiuni, vizitarea clienților actuali și potențiali, pe segmentul creditare;
Monitorizarea pieței din regiuni în scopul evaluării numărului clienților potențiali;
Comunicarea și consultarea clienților din portofoliul gestionat.
Promovarea și vânzarea produselor bancare destinate clienților retail;
Gestiunea relațiilor cu clienții retail din portofoliu;
Atragerea de noi clienți retail conform țintelor stabilite;
Întâlniri și vizite la clienții existenți și potențiali;
Analiza financiară și non-financiară a clientului în procesul de pregătire a tranzacțiilor de credit spre aprobare;
Elaborarea și prezentarea ofertelor clienților
Realizarea țintelor individuale stabilite privind vânzările către clienții retail.
Î.C.S. „ProCredit" S.A.

(Orhei)

Noiembrie 2003 - August 2006
(2 ani 9 luni)
Expert creditar

Responsabilități:

Promovarea și vânzarea produselor bancare destinate clienților retail;
Gestiunea relațiilor cu clienții retail din portofoliu;
Atragerea de noi clienți retail conform țintelor stabilite;
Întâlniri și vizite la clienții existenți și potențiali;
Analiza financiară și non-financiară a clientului în procesul de pregătire a tranzacțiilor de credit spre aprobare;
Elaborarea și prezentarea ofertelor clienților
Realizarea țintelor individuale stabilite privind vânzările către clienții retail.

Studii (Superioare)

09.1998 - 06.2003
Institutul Relatii Internationale „Perspectiva"

Facultatea, specialitatea: Facultatea de drept, profilul jurisprudentä, specializarea drept economic

Oraș: Chișinău

Limbi străine

Româna — Expert
Rusa — Nativ
Engleza — Începător
Germana — Începător
Abilități cheie
Analiza datelor Excel Finanțe Managementul proiectelor Securitatea datelor Statistică Adaptabilitate Comunicare Creativitate Etica în muncă Gândire critică Învățare continuă Lucru în echipa Rezistență la frustrare Soluționarea problemelor Time Management Umor

Permis de conducere

Categorie — B
Cu automobil Personal

Cursuri / traininguri

2023, 4 luni
„Planul de Operare si Mentenantä al Operatorului de Servicii”
2021, 1 lună
„Securitatea Sänätatea Muncii"
2012, 1 lună
„Promovarea imaginii vînzarea produselor financiare"
2011, 1 lună
„Tehnici de vînzare & Customer Care"
2009, 1 lună
„Analiza Financiar Economicä a activitätii companiilor"
2008, 1 lună
„Creditare de consum prin intermediul cardurilor de credit. Businessul efectiv cardurilor de credit”
2007, 1 lună
„Bunele practici pentru managementul riscului creditar: evaluarea, analiza și monitoringul creditelor comerciale”
2005, 1 lună
„Trainingul comunicării efective cu clienții”

Voluntariat

Noiembrie 2020 - Noiembrie 2020
SRL „Modern Vicon”

Participare la Atelierul de elaborare a „Planului socio-economic de dezvoltare a comunei Biești pentru 5 ani”

Certificări

Martie 2021 - Martie 2021
SRL „SSM EXPERT”

„Securitatea și Sănătatea Muncii” (nivelul 2 de pregătire).


Certificat nr. 01347, seria SSM II din 26.03.2021

Martie 2023 - Iulie 2023
Fundația Centrul Moldo-Elvețian pentru Cooperare SKAT

„Planul de Operare și Mentenanță al Operatorului de Servicii” (management organizațional și al resurselor umane, management al resurselor materiale și logistice, management financiar, marketing și relații cu clienții).


Certificat nr. 16 din 05.07.2023.

Hobby-uri

Sport, cälätorie

CV-uri similare

CV de la 17.07.2023
Vârsta:41 ani
Experiență: 3 ani
Ultimul loc de muncă: Contabil
Dal nobil srl , (3 ani ) Iulie 2020 - Iulie 2023
Chișinău Full-time, Part-time
CV de la 31.07.2022
Vârsta:37 ani
Experiență: 11 ani 11 luni
Ultimul loc de muncă: Contabil sef
Primaria comunei Falestii Noi , (6 ani 7 luni) Ianuarie 2016 - August 2022
Chișinău Full-time, Part-time
CV de la 18.07.2023
Vârsta:34 ani
Experiență: 10 ani 9 luni
Ultimul loc de muncă: Specialist Monitorizare Conturi si Tranzactii
BC Fincombank SA , (2 ani 7 luni) Iunie 2019 - Ianuarie 2022
Chișinău Full-time 40 000 lei
CV de la 10.09.2021
Vârsta:37 ani
Experiență: 4 ani 6 luni
Ultimul loc de muncă: Asistență persoanelor în cadrul instituției
Casa Reha, refugiu pentru persoane vârstnice și cu dizabilități , (6 luni) Februarie 2019 - August 2019
Chișinău
CV de la 28.02.2024
Vârsta:19 ani
Experiență: 9 luni
Ultimul loc de muncă: Contabil
IMSP Spitalul Raional Hincesti , (9 luni) Octombrie 2021 - Iulie 2022
Hîncești Full-time, Part-time