Domeniul de activitate
Finanțe / Bănci / Creditare / Contabilitate
Office / Back-office / Secretariat
Despre mine
Comunicabil, energic, responsabil, experientä în lucru corporativ, sociabil, flexibil, orientat spre dezvoltare profesionalä continuä, rezistent la stres
Experiență (17 ani 3 luni)
Primaria comunei Biești, rl. Orhei
(Orhei)
Noiembrie 2019 -
Noiembrie 2023
(4 ani )
Primar
Responsabilități:
Conducere, coordonare şi control activitații serviciilor publice locale, gestionarea bugetului local, administrarea bunurilor domeniului public, etc. conform art. 29 a Legii nr. 436 din 28.12.2006 privind administraţia publică locală
B.C. „Eximbank — Gruppo Veneto Banca" S.A.
(Orhei)
Septembrie 2006 -
Martie 2017
(10 ani 6 luni)
Inspector creditar
Responsabilități:
Menținerea și dezvoltarea relației de colaborare cu clienții băncii;
Promovarea activă a produselor bancare în regiuni, vizitarea clienților actuali și potențiali, pe segmentul creditare;
Monitorizarea pieței din regiuni în scopul evaluării numărului clienților potențiali;
Comunicarea și consultarea clienților din portofoliul gestionat.
Promovarea și vânzarea produselor bancare destinate clienților retail;
Gestiunea relațiilor cu clienții retail din portofoliu;
Atragerea de noi clienți retail conform țintelor stabilite;
Întâlniri și vizite la clienții existenți și potențiali;
Analiza financiară și non-financiară a clientului în procesul de pregătire a tranzacțiilor de credit spre aprobare;
Elaborarea și prezentarea ofertelor clienților
Realizarea țintelor individuale stabilite privind vânzările către clienții retail.
Î.C.S. „ProCredit" S.A.
(Orhei)
Noiembrie 2003 -
August 2006
(2 ani 9 luni)
Expert creditar
Responsabilități:
Promovarea și vânzarea produselor bancare destinate clienților retail;
Gestiunea relațiilor cu clienții retail din portofoliu;
Atragerea de noi clienți retail conform țintelor stabilite;
Întâlniri și vizite la clienții existenți și potențiali;
Analiza financiară și non-financiară a clientului în procesul de pregătire a tranzacțiilor de credit spre aprobare;
Elaborarea și prezentarea ofertelor clienților
Realizarea țintelor individuale stabilite privind vânzările către clienții retail.
Studii (Superioare)
Institutul Relatii Internationale „Perspectiva"
Facultatea, specialitatea: Facultatea de drept, profilul jurisprudentä, specializarea drept economic
Oraș: Chișinău
Limbi străine
Româna — Expert
Rusa — Nativ
Engleza — Începător
Germana — Începător
Abilități cheie
Analiza datelor
Excel
Finanțe
Managementul proiectelor
Securitatea datelor
Statistică
Adaptabilitate
Comunicare
Creativitate
Etica în muncă
Gândire critică
Învățare continuă
Lucru în echipa
Rezistență la frustrare
Soluționarea problemelor
Time Management
Umor
Permis de conducere
Categorie — B
Cu automobil Personal
Cursuri / traininguri
„Planul de Operare si Mentenantä al Operatorului de Servicii”
„Securitatea Sänätatea Muncii"
„Promovarea imaginii vînzarea produselor financiare"
„Tehnici de vînzare & Customer Care"
„Analiza Financiar Economicä a activitätii companiilor"
„Creditare de consum prin intermediul cardurilor de credit. Businessul efectiv cardurilor de credit”
„Bunele practici pentru managementul riscului creditar: evaluarea, analiza și monitoringul creditelor comerciale”
„Trainingul comunicării efective cu clienții”
Voluntariat
Noiembrie 2020 - Noiembrie 2020
SRL „Modern Vicon”
Participare la Atelierul de elaborare a „Planului socio-economic de dezvoltare a comunei Biești pentru 5 ani”
Certificări
Martie 2021 - Martie 2021
SRL „SSM EXPERT”
„Securitatea și Sănătatea Muncii” (nivelul 2 de pregătire).
Certificat nr. 01347, seria SSM II din 26.03.2021
Fundația Centrul Moldo-Elvețian pentru Cooperare SKAT
„Planul de Operare și Mentenanță al Operatorului de Servicii” (management organizațional și al resurselor umane, management al resurselor materiale și logistice, management financiar, marketing și relații cu clienții).
Certificat nr. 16 din 05.07.2023.