Mai multe informații despre CV și posibilitatea de a contacta candidatul vor fi disponibile după înregistrare.
CV de la 09.11.2023

Office Manager

Informații de bază

Nume, Prenume:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
Data nașterii:
26 Octombrie 1991 (33 ani)
Experiență:
5 ani 2 luni
Program de lucru:
Full-time
Oraș:
Chișinău
Număr de contact:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
E-mail:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
Rețele sociale:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP

Domeniul de activitate

Juridic Office / Back-office / Secretariat

Experiență (5 ani 2 luni)

GARMA-GRUP SRL

(Chișinău)

Septembrie 2018 - Noiembrie 2023
(5 ani 2 luni)
Jurisconsult/Office manager

Responsabilități:

- sarcini administrative și de organizare, relaționare cu departamentele companiei, atribuții de secretariat (re-distribuire şi efectuare apeluri, faxuri, corespondență, emailuri), menținerea evidenței documentelor interne și arhivarea electronică a acestora, ținerea evidenței agendei zilnice a Administratorilor;
- traducerea diferitelor documente și contracte, elaborarea de rapoarte specifice și gestionarea bazelor de date și arhivelor;
- facilitarea cooperării dintre şi între consultanţii/ experţii pe termen scurt şi partenerii proiectului

- pregătirea conţinutului diferitelor evenimente şi şedinţe (căutarea documentelor necesare, pregătirea mapelor pentru întâlniri, etc.)

- asigurarea interfeței cu clienții, furnizorii și partenerii societății, cu structurile externe (administrația publică, bănci, )
- redactarea proceselor-verbale ale şedinţelor sau întâlnirilor la care participă administratorii, sau care sunt de importanţă deosebită pentru conducerea societăţii
- administrează şi completează dosarele şi informaţiile confidenţiale
- pregatire dosare pentru participare la licitatii, deschidere de conturi bancare, intocmirea ordinelor de deplasare, obținerea actelor permisive
- intocmirea drafturilor de contract si a actelor aditionale la contractele cu furnizorii de servicii
- verificarea documentelor înaintate la semnat din punct de vedere al corectitudinii formale şi de conţinut
- intocmirea, urmarirea, verificarea si aprobarea contractelor
-consiliere juridica în cadrul companiei companie
- administrare operațiunilor de logistică,
- organizarea și desfășurarea activităților de protocol
- alte responsabilități necesare pentru buna desfășurare a activității firmei.

Studii (Superioare)

09.2010 - 05.2016
Universitatea de Stat din Moldova

Facultatea, specialitatea: Facultatea de Drept

Oraș: Chișinău

Limbi străine

Româna — Expert
Engleza — Expert
Rusa — Mediu
Abilități cheie
Rezistență la frustrare Reziliență Învățare continuă Gândire critică Etica în muncă Comunicare Adaptabilitate Limbi străine Analiza datelor Soluționarea problemelor Time Management Toleranță Abilități excelente de operare PC pachetului MS Office și Contabilitate 1C(8)

Permis de conducere

Categorie — B1, B

Cursuri / traininguri

2017, 6 luni
Contabilitate și audit

Voluntariat

Ianuarie 2015 - August 2017
Consiliul Național al Tineretului din Moldova

Prezent - Prezent
Advocacy pentru tineret

CV-uri similare

CV de la 29.09.2020
Vârsta:62 ani
Experiență: 36 ani 3 luni
Ultimul loc de muncă: Administrator
AlI-Nel Logistic SRL , (14 ani 7 luni) Iunie 2006 - Ianuarie 2021
Chișinău Full-time
CV de la 29.08.2024
Vârsta:43 ani
Experiență: 11 ani 6 luni
Ultimul loc de muncă: Jurist
„ANSERGLOB” SRL , (11 ani 6 luni) Mai 2013 - Prezent
Chișinău Part-time
CV de la 09.04.2021
Vârsta:32 ani
Experiență: 6 ani 2 luni
Ultimul loc de muncă: Manager vanzari propuse peteoliere
Parcul de autobuse si taximetre nr 9 din briceni SRL , (1 an 2 luni) Octombrie 2021 - Decembrie 2022
Chișinău Full-time, Part-time
CV de la 02.03.2021
Experiență: 1 lună
Ultimul loc de muncă: Operator
SEBN.MD , (1 lună) Octombrie 2020 - Noiembrie 2020
CV de la 15.04.2024
Vârsta:19 ani
Experiență: 6 luni
Ultimul loc de muncă: Hostess & Brand Ambasadoare
IDS Advertising , (6 luni) Octombrie 2023 - Aprilie 2024
Chișinău Part-time, În ture, Doar seara