Administrarea și cultivarea relațiilor cu clienții existenți și potențiali. Răspunderea la întrebările clienților cu privire la produsele sau serviciile oferite, prezentându-le și recomandându-le serviciile companiei. Realizarea negocierilor prin telefon.
Studii (Superioare în desfășurare)
09.2021 - Prezent
UTM
Facultatea, specialitatea: FCIM
Oraș: Chișinău
Limbi străine
Româna — Expert
Engleza — Expert
Abilități cheie
Abilitatea de a învăța rapidAbilitatea de a soluționa eficient problemeleAbilități de ascultareAbilități de comunicareAbilități de documentare / păstrarea evidențeiAngajamentul cliențilorC++CompasiuneComunicare tehnică și non tehnicăConvingereCreativitateCSSCunoștințe generale despre afaceriEmpatieEntuziasmExcelGenerarea de Lead-uriHTMLInteligență emoționalăLimbajul de programare CManagementul relației cu clienții (CRM)Managementul stresuluiPowerpointProductivitate și organizarePythonVânzăriWord