Mai multe informații despre CV și posibilitatea de a contacta candidatul vor fi disponibile după înregistrare.
CV de la 28.03.2023

Director, administrator, agent social, manager de proiect

Informații de bază

Nume, Prenume:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
Data nașterii:
21 Aprilie 1982 (42 ani)
Experiență:
Program de lucru:
Full-time
Oraș:
Leova
Număr de contact:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
E-mail:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
Rețele sociale:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP

Domeniul de activitate

ONG / Asistență Socială Project Management

Despre mine

Manager dedicat protecției persoanelor în etate și cu dizabilități, cu o experiență vastă în roluri de management și abilități solide de comunicare, am capacitatea de a motiva echipa, pentru a atinge obiectivele puse în sarcină. Abilitățile de a gestiona echipe și proiecte complexe mă recomandă pentru medii orientate spre rezultat, dar și spre promovarea unei culturi de colaborare și inovație în cadrul acestora.

Experiență

Azilul pentru persoanele cu disabilitati si in etate

(Leova)

Mai 2005 - Prezent
director/director interimar

Responsabilități:

Drepturile si obligatiunile conform fisei postului, inclusiv:
a. se subordonează autorităţilor (fondator – Ministerul Muncii si Protectiei Sociale) ;
b. organizează activitatea personalului de deservire a tutelaţilor, poartă răspundere deplină de calitatea întreţinerii tutelaţilor, administrează toate bunurile materiale şi mijloacele băneşti transmise, încheie contracte cu persoanele ce solicită cazare în azil şi alte contracte de ordin economic;
c. duce evidenţa materialelor și mijloacelor din gestiune;
d. aprobă dările de seamă și rapoartele lunare, trimestriale, anuale;
e aproba meniul pentru ziua respectivă;
f. aprobă tabelul de pontaj a personalului din azil;
g. organizeaza petrecerea invenatriererii, examinează rezultatele de inventariere a medicamentelor bunurilor materiale şi a aparatajului medical;
h. anunţă rudele şi/sau organizează împreună cu colectivul funerariile;
i. respectă regimul de activitate a instituţiei şi cerinţele securităţii muncii;
j. îşi ridică nivelul profesional prin învăţământul profesional, participă la seminare, şedinţe.
k. studiază şi aplică în activitatea sa actele legislative şi normativele în vigoare;
l. în limitele împuternicirilor sale şi potrivit legislaţiei în vigoare, emite ordine şi dispoziţii referitoare la activitatea azilului, efectuează controlul asupra executării lor, angajează şi eliberează din funcţie personalul azilului, stabileşte premii si plăţi suplimentare conform si in limitele bugetului aprobat, aplică sancţiuni disciplinare în cazuri de încălcare a disciplinei de muncă;
m. stabileste parteneriate de colaborare cu organizaţiile neguvernamentale naţionale şi internaţionale donatoare, confesiuni religioase, agenţii economici din teritoriu;
n. Colaborareaza cu alte institutii de profil în scopul schimbului de experienţă şi dezvoltării capacităţilor profesionale;
o. Înaintarea propunerilor către fondator privind dezvoltarea activităţii azilului, îmbunătăţirii calităţii serviciilor prestate;
p. alte derepturi/obligatii conform Regulamentului de activitate a azilului, conventiei colective nivel ramural, contractului colectiv de munca, contract individual de munca, si/sau alte acte normative conform legislatiei in vigoare
Directia Asistenta Sociala si Protectia Familiei

(Leova)

Ianuarie 2005 - Iunie 2007
(2 ani 5 luni)
sef serviciu ajutor social la domiciliu

Responsabilități:

selectarea persoanelor singuratice si luarea la evdenta pentru deservire sociala, repartizarea acestora catre lucratorii sociali din subordine, monitorizarea si coordonarea activitatii lucratorilor sociali din subordine (35persoane)
ONG Asociatia copiilor abandonati 2001

(Romania)

Octombrie 2001 - Ianuarie 2004
(2 ani 3 luni)
agent social

Responsabilități:

colectare de fonduri pentru copii abandonati de parinti

Studii (Superioare)

09.2008 - 05.2012
Universitatea "Perspectiva INT"

Facultatea, specialitatea: Business si administrare, stiinte economice

Oraș: Chișinău

09.2007 - 05.2008
Universitatea de stat din Moldova

Facultatea, specialitatea: Drept

Oraș: Chișinău

10.2000 - 05.2004
Universitatea "1decembrie 1918"

Facultatea, specialitatea: Facultatea Telologie Ortodoxa, specializarea - Asistenta Sociala

Țara: Romania

Limbi străine

Engleza — Începător
Rusa — Mediu
Abilități cheie
Abilitatea de a învăța rapid Abilitatea de a soluționa eficient problemele Abilități de ascultare Abilități de comunicare Abilități de documentare / păstrarea evidenței Angajamentul clienților Comunicare clară și eficientă Convingere Creativitate Cunoștințe generale despre afaceri Excel Gândire critică Grijă sporită pentru pacienți Îngrijirea și asistența pacientului Inteligență emoțională Introducerea datelor Lucru în echipa Negocierea și semnarea contractelor Planificarea resurselor întreprinderii Precizie Productivitate și organizare Răbdare Redactare texte Vorbitul în public Word

Permis de conducere

Categorie — B

Cursuri / traininguri

2003
Formare operatori introducere, validare și prelucrare date pe microcalculatoare compatibile IBM-PC
2004
Pregatirea personalului didactic
2005
Organizarea activităților de susținere și asistență scială
2005
Comunicarea in lucrul cu beneficiarul
2005
Abilități de lucru în echipă
2006
Tacis Cities Award Scheme of the European Union
2007
Implementarea SNR pentru protecția și asistența victimelor și potențialelor victime ale traficului de ființe umane
2007
Elaborarea strategiei de dezvoltare a regiunii de dezvoltare Sud 2007-2013
2008
Management de proiect, Comunicare, Planificare strategica
2009
Managementul resurselor umane si legislația muncii
2010
Consolidarea capacităților managerilor din sistemul de protecție socială în domeniul HIV/SIDA
2010
I am Media Literate
2010
Competențe manageriale pentru sistemul de Asistență Socială
2010
Formator în sistemul de Asistență Socială
2010
Protecția și abilitarea victimelor traficului de ființe umane și violenței domestice in cadrul SNR
2010
Securitatea si sanatatea muncii a conducatorilor si specialistilor unitatilor economice
2011
Respectarea drepturilor omului prin consolidarea capacităților comisiilor locale de monitorizare a locurilor de detenție
2011
Funcționarea Serviciului Social Echipa Mobilă
2012
Managementul serviciilor sociale
2013
Securitatea si sanatatea muncii a conducatorilor si specialistilor unitatilor economice
2016
Sesiunea de instruire in domeniul nediscriminării
2021
Securitatea si sanatatea muncii a conducatorilor si specialistilor unitatilor economice
2021
Protectia datelor cu caracter personal
2021
Apararea impotriva incendiilor la intreprinderi si institutii
2022
Exploatarea sistemelor si utilajelor de gaze la obiectele social-comunale cu capacitate termica unitare de pana la 100kW
2024
Plan de actiuni in caz de pericol grav si imediat. Instruirea in vederea aplicarii planului de evacuare
2024
Instruirea de securitate electrica la I grupa
2024
Acreditarea prestatorilor de servicii sociale
2024
Inventarierea - instrument de bază al gestiunii patrimoniului public

Voluntariat

Mai 2005 - Octombrie 2024
ONG ”Daruind vei dobândi”

Identificarea si atragerea de donatori in vederea sustinerii materiele, financiare si culturale a Azilului pentru persoane cu dizabilitati si in etate din or.Leova

Hobby-uri

Implicare in activitati de caritate;

Implicare in imbunatatirea cadrului legal si dezvoltarea serviciilor de asistenta sociala la nivel de comunitate

Recomandări

Persoane de referinta

Postica Sergiu (Sef Directia Asistenta Sociala si Protectia Familiei Leova)

Briceag Aliona (Vicepresedintele raionului Leova pe probleme sociale)

CV-uri similare

CV de la 27.02.2021
Experiență: 1 an 8 luni
Ultimul loc de muncă: Vânzător-consultant-exploator
Cart-Nord , (1 an 8 luni) Ianuarie 2019 - Septembrie 2020
Full-time 7 000 lei
CV de la 17.08.2021
Vârsta:28 ani
Experiență: 4 ani 4 luni
Ultimul loc de muncă: Jurist
Direcția generală asistență socială și sănătate a Consiliului municipal Chișinău , (4 ani 4 luni) Iulie 2020 - Prezent
Chișinău
CV de la 13.05.2022
Vârsta:29 ani
Experiență: 1 an 6 luni
Ultimul loc de muncă: Production admin
Orean Personal Care Ltd , (9 luni) Iunie 2020 - Martie 2021
Cahul 8 000 lei
CV de la 25.06.2024
Vârsta:38 ani
Experiență: 4 ani 4 luni
Ultimul loc de muncă: Project Manager
"Terranet Creative Studio " , (1 an 1 lună) Martie 2023 - Aprilie 2024
Chișinău Full-time, Part-time, Program flexibil
CV de la 28.07.2023
Vârsta:32 ani
Experiență: 6 ani 3 luni
Ultimul loc de muncă: Asistent social
Bugetar , (6 ani 3 luni) Martie 2016 - Iunie 2022
Chișinău Tură de noapte