Mai multe informații despre CV și posibilitatea de a contacta candidatul vor fi disponibile după înregistrare.
CV de la 17.03.2023

Management, consultanta in afaceri

24 000 lei

Informații de bază

Nume, Prenume:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
Data nașterii:
02 Noiembrie 1988 (36 ani)
Experiență:
7 ani 11 luni
Program de lucru:
Full-time
Oraș:
Chișinău
Număr de contact:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
E-mail:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
Rețele sociale:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP

Domeniul de activitate

Asigurări Management / Administrare Marketing / Publicitate / PR

Despre mine

Imi doresc sa activez in domeniul dezvoltarii mdiului de afaceri atat din RM, precum si de peste hotare. Sa ofer expertiza aferenta domeniului mentionat, ca urmare a experientei ce am obtinut-o pe parcursul anilor

Experiență (7 ani 11 luni)

Cooperativa de Întreprinzător ,,Agrostoc’’

Business in sectorul agricol (Chișinău)

Martie 2021 - Februarie 2023
(1 an 11 luni)
Secretar General al Consiliului Administrativ

Responsabilități:

- Asigură organizarea, coordonarea și participarea în cadrul tuturor ședințelor Consiliului Administrativ (CA);
- Menține în ordinea corespunzătoare a documentelor, proceselor verbale, deciziilor, ordinelor, emise de Consiliu, etc., inclusiv monitorizarea implementării corecte și transparente a deciziilor emise de Consiliul Administrativ, Adunării Generale a Membrilor;
- Elaborează şi difuzează la nivel de cooperativă norme, reguli, şi proceduri ce ţin de îmbunătățirea procesului de colaborare a membrilor și Cooperativă.
- Asigură organizarea și desfășurarea părții lucrative a Adunării Generale a Membrilor Cooperativei și participă nemijlocit în organizarea întregului eveniment, inclusiv cel festiv;
-Asigură asistenţa în problemele legate de relaţiile între Cooperativă şi membrii Consiliului Administrativ, membrii Cooperativei;
- Meninerea relaţiilor de comunicare cu membrii CA dar și membrilor Cooperativei, transmiterea informațiilor oficiale, deciziilor din cadrul ședințelor CA, Adunării Generale, utilizând în acest sens mijloacele şi instrumentarul disponibil, cum ar fi vizite în teritoriu, poşta electronică, conversaţii telefonice, scrisori etc;
- Asigură elaborarea Programelor motivaționale a membrilor/angajaților, inclusiv implementarea acestora;
- Asigură întocmirea și ținerea evidenții cu privire la informația legată de dosarele membrilor, Registrul membrilor, aderarea/ieșirea membrilor din cadrul Cooperativei;
- Asigură conform decizie echipei manageriale a Cooperativei, creșterea numărului de membri la Cooperativă;
- Coordonarea activităților privin organizarea ședințelor regionale, seminarelor, etc, în vederea menținerii bunelor relații de colaborare cu membrii Cooperativei;
- Asigură identificarea și coordonarea privind distribuirea cadourilor la orice evenimente, pentru membrii Cooperativei.
Agenția de Intervenție și Plăți pentru Agricultură (AIPA)

Sector public (Chișinău)

Ianuarie 2018 - Martie 2021
(3 ani 2 luni)
Specialist principal al Directiei Relații Externe și Comunicare

Responsabilități:

- Asigurarea implementării Strategiei de comunicare internă și externă, elaborată în cadrul
serviciului;
- Îndeplinirea tuturor activităților legate de rolul de purtător de cuvânt (facilitând relația
conducerii cu mass-media, oferind informații acesteia ori de câte ori este nevoie);
- Asigurarea participării reprezentanților AIPA în cadrul emisiunilor TV/Radio, privind
informarea grupului țină cu privire la posibilitățile de finanțare prin prisma Fondului de
subvenționare;
- Realizarea și distribuirea informațiilor privind dezvoltarea instituțională a AIPA, precum și
gestionarea Fondului Național de Dezvoltare a Agriculturii și Mediului Rural;
- Pregătirea materialelor informative ce vizează domeniul subvenționării, dar și altor
materiale de informare/promovare a instituției;
- Asigurarea suportului de ordin logistic și administrativ, cu privire la participarea AIPA la diverse evenimente;
- Organizarea conferințelor de presă, pentru diseminarea informațiilor privind implementarea programele de subvenționare în agricultură;
- Organizarea campaniilor de informare, privind promovarea politicii de subvenționare a sectorului agricol;
- Coordonarea activităților de organizare a evenimentului ,,GALA AIPA’’ (Ediția a II-a, a III-a);
- Asigurarea informațională a activităților Agenției prin actualizarea conținutului paginii web a instituției, inclusiv pe rețelele de socializare;
-Realizarea sondajelor privind gestionarea Fondului Național de Dezvoltare a Agriculturii și Mediului Rural (FNDAMR);
- Întocmirea rapoartelor trimestriale și propuneri de îmbunătățire a segmentului de acțiune din cadrul serviciului.
Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova (CCI a RM)

Business (Chișinău)

Martie 2015 - Ianuarie 2018
(2 ani 10 luni)
Specialist principal Direcția Dezvoltarea Mediului de Afaceri

Responsabilități:

- Coordonarea tuturor activitățiilor Comitetelor Sectoriale create de pe lângă CCI a RM: Comitetul pentru Antreprenoriat în Agricultură, Comitetul pentru Antreprenoriat în Domeniul Serviciilor și Comitetul pentru Antreprenoriat în Domeniul Industriei;
- Organizarea reuniunilor tematice pentru comitetele sectoriale;
- Organizarea activităților de parteneriat public privat pentru implementarea Agendei Naționale de Business și a Agendei Locale de Business, în vederea lobării intereselor membrilor CA, în raport cu autoritățile de nivel central;
- Asigurarea suportului de ordin logistic și administrativ în proiectele derulate de CCI;
- Organizarea evenimentelor de afaceri destinate promovării activității CCI, (forumuri economice, mese rotunde, expoziții, etc.);
- Servicii de informare și consultare a cadrul legislativ și normativ pentru reglementarea activității antreprenoriale în domeniul comerțului exterior în Republica Moldova și țările UE;
- Elaborarea propunerilor asupra Analizelor de acte normative și legislative privind reglementarea activității de întreprinzător pe diverse sectoare ale economiei;
- Colaborarea cu autoritățile publice centrale, privind protejarea intereselor membrilor CCI în activitățile de antreprenoriat;
- Pregătirea rapoartelor de activitate privind acțiunile îndeplinite în cadrul direcției.

Studii (Superioare)

09.2013 - 06.2015
Universitatea de Stat, Republica Moldova

Facultatea, specialitatea: Master în Științe Economie, Specializarea Administrarea Afacerilor

Oraș: Chișinău

01.2009 - 01.2012
Universitatea Alexandru Ioan Cuza, Iași, România

Facultatea, specialitatea: Facultatea de Filosofie și Științe Social Politice, Specialitatea Științe Politice

Țara: Romania

Limbi străine

Româna — Expert
Rusa — Mediu
Engleza — Mediu
Abilități cheie
Manageriale Microsoft Office Diplomat Onesta

Permis de conducere

Categorie — B

CV-uri similare

CV de la 02.09.2023
Vârsta:59 ani
Experiență: 5 ani 1 lună
Ultimul loc de muncă: Colaborator stiintific
Institutul de cercetari stiintifice in domeniul economiei comertului , (5 ani 1 lună) August 1986 - Septembrie 1991
Chișinău Full-time, Part-time, În ture
CV de la 23.11.2022
Vârsta:27 ani
Experiență: 7 ani
Ultimul loc de muncă: Alimentator Utilaje Textile
Steinel Electronic SRL , (7 ani ) Noiembrie 2017 - Prezent
Chișinău Full-time 12 000 lei
CV de la 01.02.2023
Vârsta:36 ani
Experiență: 13 ani 8 luni
Ultimul loc de muncă: manager decorator
BestEvent , (5 luni) Aprilie 2022 - Septembrie 2022
Chișinău Full-time, Part-time
CV de la 12.05.2022
Vârsta:22 ani
Experiență: 1 an 10 luni
Ultimul loc de muncă: Specialist suport clienți
BC "MAIB" SA , (4 luni) Ianuarie 2022 - Mai 2022
Chișinău Full-time
CV de la 21.09.2022
Vârsta:31 ani
Experiență: 8 ani
Ultimul loc de muncă: Project Manager
HR Portal , (1 an 11 luni) Iulie 2021 - Iunie 2023
Chișinău Part-time, Program flexibil
CV de la 04.05.2023
Vârsta:17 ani
Experiență: 2 ani 1 lună
Ultimul loc de muncă: TNME Tiktok Manager
Teatrul Național “Mihai Eminescu” , (2 ani 1 lună) Octombrie 2022 - Prezent
Chișinău Part-time
CV de la 04.10.2022
Vârsta:25 ani
Chișinău Part-time