Mai multe informații despre CV și posibilitatea de a contacta candidatul vor fi disponibile după înregistrare.
CV de la 05.03.2023

Recrutor/Manager/Operator call-center

Informații de bază

Nume, Prenume:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
Data nașterii:
06 Iunie 2002 (22 ani)
Experiență:
2 ani 7 luni
Program de lucru:
Full-time
Oraș:
Chișinău
Număr de contact:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
E-mail:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
Rețele sociale:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP

Domeniul de activitate

Office / Back-office / Secretariat Relații clienți / Call centre Resurse umane / HR

Despre mine

Vreau să mă dezvolt profesional într-o companie unde pot lucra în echipă și contribui alături de colegii mei la îndeplinirea obiectivelor periodice.

Sunt o persoana responsabila si dornica de munca 

Experiență (2 ani 7 luni)

MPLM

(Orhei)

Ianuarie 2022 - August 2023
(1 an 7 luni)
Recruter Meneger

Responsabilități:

Eu in paralel cu aceasta functie eram asistenta team-lider in carea aveam o echipa minunata de operatori si care ii ajutam la probelemem lor in functie de lucru
iar ca recrutir eu faceam interviu onlline angajind personal pentru companie.
Analizan CV-urile ce erau apllicate la noi in companie contactam persoanele care faceau parte din cerintele companiei ,dupa cautam pe diferite siteuri persoane care doreau sa se angajeze .
Cind aveam o echipa de 3-5 persone faceam treninguri de invatare pe 3 zile ,daca treceau aceste 3 zile cu succes atunci lucrau in companie sub supravegherea celor lalti team lideri in dependenta in ce echipa erau .
Periodic faceam treninguri cu persoanele care mai putin se descurcau si care le veneau greu sa lucreze sau care aveau multe intrebari si nu intelegeau cum sa rezolve in privinta munci
Byni

(Orhei)

Ianuarie 2021 - Ianuarie 2022
(1 an )
call-center

Responsabilități:

Raspundeam la apeluri telefonice

Studii (Superioare în desfășurare)

08.2022 - Prezent
Valencia College

Facultatea, specialitatea: Programare Analyst

Țara: United States

Limbi străine

Româna — Expert
Franceza — Mediu
Rusa — Expert
Abilități cheie
HTML Excel Creativitate Crearea logo Cercetare și analiza datelor C++ Angajamentul clienților Analiza datelor Analiza comportamentului consumatorilor Agile Business Analysis Abilități de documentare / păstrarea evidenței Abilități de comunicare Abilități de ascultare Abilitatea de a soluționa eficient problemele Abilitatea de a învăța rapid Lucru în echipa Managementul brandului Managementul proiectului Powerpoint Răbdare Redactare texte Social media / comunicare digitală Statistică Vorbitul în public Web analytics CRM Adaptabilitate Comunicare Leadership

CV-uri similare

CV de la 25.01.2024
Vârsta:23 ani
Experiență: 1 an 1 lună
Ultimul loc de muncă: Call Centru ,
Novamed , (1 an 1 lună) Noiembrie 2020 - Decembrie 2021
Strășeni Full-time