Domeniul de activitate
Office / Back-office / Secretariat
Despre mine
Detalii personale
- Data nasterii: 01.11.1990
- Nationalitate:Moldoveanca
- Stare Civila: Casatorita
Am acumulat experienta in domeniul de secretariat,departamentul resurselor umane si management.
In cadrul activitatii la compania "Ecofin-Audit -Service"SRL am participat la organizarea conferintelor si sedintelor
- Sunt o persoana amabila,responsabila,punctuala,dinamica,energica,comunicabila.
- Doresc sa ma dezvolt profesional itr-o companie unde voi lucra in echipa si voi contribui alaturi de colegi la indeplinirea obiectivelor periodice.
Experiență (4 luni)
"Ecofin-Audit-Service" SRL
Secretariat (Chișinău)
Martie 2014 -
Iulie 2014
(4 luni)
Manager de oficiu
Responsabilități:
-Primirea si efectuarea apelurilor telefonice/Fax.
-Oferirea de asistenta a angajatilor companiei de exemplu:(activitati de introducere a datelor,programare de itilniri,xerox/scaner,e-mailuri etc.)
-Gestionarea,inregistrarea si distribuirea corespondentei de intrare/iesire.
-Evidenta Cadrelor
Studii (Superioare)
Academia de Studii Economice din Moldova
Facultatea, specialitatea: Contabilitate. Stiinte economice.Contabil
Oraș: Chișinău
Limbi străine
Româna — Expert
Rusa — Expert
Engleza — Începător
Abilități cheie
Abilitatea de a învăța rapid
Abilitatea de a soluționa eficient problemele
Abilități de ascultare
Abilități de comunicare
Abilități de documentare / păstrarea evidenței
Access
Adaptabilitate
Comunicare clară și eficientă
Convingere
Creativitate
Editare imagini
Empatie
Entuziasm
Excel
Introducerea datelor
Lucru în echipa
Motivație
Photoshop
Powerpoint
Printare digitală
Productivitate și organizare
Răbdare
Word
Cursuri / traininguri
august 2014-octombrie 2015
Hobby-uri
- Compozitii Hand-Made
- Fotograf