Mai multe informații despre CV și posibilitatea de a contacta candidatul vor fi disponibile după înregistrare.
CV de la 19.10.2022

Operator call-center

Informații de bază

Nume, Prenume:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
Data nașterii:
30 Septembrie 2003 (21 ani)
Program de lucru:
Part-time
Oraș:
Chișinău
Număr de contact:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
E-mail:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
Rețele sociale:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP

Domeniul de activitate

Studenți

Despre mine

Vreau să mă dezvolt profesional într-o companie unde pot lucra în echipă și contribui alături de colegii mei la îndeplinirea obiectivelor periodice.

Studii (Superioare în desfășurare)

09.2022 - Prezent
Academia de Studii Economice din Moldova

Facultatea, specialitatea: Contabilitate

Oraș: Chișinău

09.2020 - 05.2022
IPLT ,,Constantin Stere"

Profil: real bilingv

Oraș: Soroca

Limbi străine

Franceza — Mediu
Rusa — Mediu
Engleza — Începător
Abilități cheie
Abilitatea de a învăța rapid Abilitatea de a soluționa eficient problemele Abilități de ascultare Abilități de comunicare Abilități de documentare / păstrarea evidenței Abilități interculturale Access Adaptabilitate Analiza comportamentului consumatorilor Analiza datelor Angajamentul clienților Atenție la detalii și simț estetic Cercetare și analiza datelor Compasiune Comunicare clară și eficientă Comunicare tehnică și non tehnică Convingere Crearea logo Creativitate Cunoștințe generale despre afaceri Empatie Entuziasm Excel Gândire critică Golang Inteligență emoțională Introducerea datelor Lucru în echipa Managementul brandului Managementul proiectului Managementul stresului Marketing B2B Motivație Negocierea și semnarea contractelor Powerpoint Precizie Productivitate și organizare Răbdare Vânzări Vorbitul în public

Permis de conducere

Categorie — B1, B

Voluntariat

Octombrie 2021 - Septembrie 2022
centrul de voluntariat ,,Dacia"

consilier in consiliul local al tinerilor ,,Soroca"


vicepresedinte interimar

CV-uri similare