Manager în sisteme de management al calității
Responsabilități:
Coordonarea activității la toate filialele.
Relaționarea cu toate departementele companiei, și cu angajații de toate nivelele.
Asigurarea calității deservirii și funcționării la toate filialele.
Monotorizarea angajaților cu privire la îndeplinirea obligativităților prevăzute în fișa postului.
Asigurarea climatului corespunzător între angajați.
Emiterea deciziilor cu privire la buna desfășurare a activității companiei.
Păstrarea confidențialității la toate datele cu acces.
Asigurarea respectării normelor de protecție a muncii și de sănătate conform regulamentului în vigoare.
Semnarea contractelor și acordurilor în baza necesităților entității.
Reprezentarea companiei în cadrul relațiilor cu terții.
Stabilirea condițiilor în care pot fi executate și realizate serviciile de întreținere a echipamentului supus amortizării a companiei.
Prezentarea rapoartelor săptămânale aferente cheltuielilor de întreținere a filialelor existente.
Raportarea la timp a abaterilor sesizate.
Asigurarea calității mediului de lucru a angajaților.