Ești pregătit să adopți practici de muncă remote care să îmbunătățească retenția angajaților și să crească productivitatea echipei tale?
02-01-2024 1130
Timp de citire: 2 min.

Ești pregătit să adopți practici de muncă remote care să îmbunătățească retenția angajaților și să crească productivitatea echipei tale?

HR Design Consulting în parteneriat cu delucru.md te invită la webinarul live pe Facebook, cu tema “Retenția Angajaților în Mediul Remote”.

Webinarul se desfășoară pe pagina de Facebook a HR Design Consulting: https://www.facebook.com/hrdesignconsulting/ 

Miercuri - 17 ianuarie, ora 11.00

Pe fondul unor măsuri fiscale care vor afecta bugetele companiilor in 2024, și a unei piețe a muncii destul de volatilă în ceea ce privește recrutarea, retenția angajaților devine din ce în ce mai importantă pentru orice organizație care își dorește să se dezvolte.

În întâlnirea noastră vă propunem o temă pe cât de actuală, pe atât de "neplăcută" pentru managerii din companii, și anume retenția angajaților care lucrează remote. 

Vom vorbi despre acele aspecte care aduc atât productivitate cât și implicare din partea angajaților, dacă sunt aplicate și urmărite îndeaproape de către liderii organizațiilor.

Pentru că într-o lume în care munca remote devine normală, nu locația, ci angajamentul și satisfacția angajaților sunt cheia succesului unei companii.

Gazdele evenimentului sunt specialiștii HR Design Consulting - cu expertiză în aria motivării și retenției angajaților, a culturii organizaționale și administrarea afacerilor:

Bianca Vuță – Fondator HR Design, deține o experiență profesională de peste 20 de ani, atât în mediul corporatist cât și în cel antreprenorial. Alături de o diplomă universitară în economie, Bianca deține certificări internaționale în Agile HR (ICP-AHR), LAB Profile™ și Reiss Motivation Profile™. De asemenea, este Trainer autorizat și Practitioner Coach NLPt. Este fondatorul și partenerul principal al companiei de consultanță și recrutare - HR Design Consulting.

Alina Taranov – Reprezentant HR Design în Republica Moldova, s-a alăturat echipei la începutul anului 2023. Alina are experiență de peste 10 ani în administrarea afacerilor și resurse umane, pasiunile sale profesionale fiind explorarea și stabilirea de conexiuni autentice, cu scopul de a înțelege oamenii, nevoile lor și căile prin care aceste nevoi să fie acoperite, pentru a construi cele mai eficiente echipe într-o companie.

Temele de discuție prezentate pe scurt: 

  • cum s-a realizat trecerea de la munca la birou, la munca în regim hibrid și apoi remote, atât la nivel global cât și în România și Republica Moldova, în diverse industrii
  • ce înseamnă de fapt « remote » pentru angajați și angajatori – avantaje, dezavantaje și implicații la nivel psihologic-organizațional
  • care sunt acele acțiuni concrete pe care un manager le poate aplica pentru a obține implicarea și implicit retenția angajaților care lucrează remote
  • tips & tricks pentru angajați când lucrează remote
  • surpriza de final – cu care ne-am obișnuit deja ???? 

Salvează evenimentul în calendar sau apasă «Particip» în pagina evenimentului https://fb.me/e/12aVXOpY6 și astfel îți asiguri prezența la webinar!

Pentru orice informații suplimentare nu ezita să ne contactezi la contact@hrdesignconsulting.ro sau la unul din numerele: +40 730 074 155 (RO) sau +373 685 02 322 (MD).

Te așteptăm cu nerăbdare la eveniment!

Caută un loc de muncă după:
Redacția  delucru.md
Publicat de către
Redacția delucru.md
heart
Abonează-te la rețelele noastre digitale. Află primul despre cele mai noi informații din piața muncii destinate angajatorilor.
Încă ești în căutarea unui loc de muncă sau poate cauți angajați pentru firma ta?