Pe 26 martie, la Dreamiconˣ, 5 speakeri din România, Marea Britanie, Bulgaria, Grecia și Moldova vor împărtăși experiența reală de a lansa un produs/serviciu pe piețe noi în panelul „Experiences and advice for international expansions”.
Succesul internațional - o destinație dorită pentru multe afaceri, dar cum reușesc acestea să ajungă acolo? Este întrebarea care îi preocupă pe antreprenorii și liderii de afaceri din Moldova în căutarea expansiunii globale.
Ce este Dreamiconˣ: Go-To-Market Conference?
Un eveniment dedicat antreprenorilor și profesioniștilor din domeniul tech, oferind o platformă pentru învățare, networking și explorarea strategiilor de extindere pe piețele internaționale. Scopul său este să ofere participanților instrumentele și cunoștințele necesare pentru succesul în afaceri globale.
Discuția va explora modalități de abordare a provocărilor internaționale, cum ar fi înțelegerea piețelor străine, gestionarea resurselor și depășirea barierele culturale și de comunicare. Alături de 5 speakeri regionali, panelul va dezvălui provocările și oportunitățile specifice în extinderea internațională, din diverse perspective - SaaS, sport, marketing sau dezvoltare de software:
Moderator: Adriana Spulber, Head of Communications la Underline Ventures, un fond de investiții de 20 de milioane de dolari. Adriana va facilita discuțiile despre strategiile cheie pentru succesul pe piețele internaționale.
Lisa Guțu, VP of Sales EMEA la Yapily, aduce cu ea o carieră impresionantă în vânzări și dezvoltarea afacerilor în Uniunea Europeană. Ea va împărtăși insights valoroase despre construirea unei prezențe puternice pe piețele internaționale.
Alexander Naydenov, Head of Sales la Hygraph, va oferi sfaturi practice pentru extinderea cu succes a afacerii tale. Cu experiență în vânzările la scară enterprise și în penetrarea piețelor globale, Alexander este un expert în domeniu.
Alexandra Novosiolova, CEO al Lobster Weight, va împărtăși experiențele și strategiile sale pe care le-a folosit pentru a naviga cu succes pe piețele din Asia și SUA. Cu o companie în creștere rapidă, Alexandra aduce cu ea o perspectivă unică și practică.
George Carey-Simos, Head of Digital Strategy la Social Mellon, va aduce perspective valoroase despre cum să folosești mediul online pentru a-ți extinde afacerea în întreaga lume.
Dreamiconˣ reprezintă o oportunitate deosebită pentru antreprenori, fondatori de startup-uri și profesioniștii din industria IT de a obține insights valoroase și de a descoperi strategii eficiente pentru extinderea afacerilor pe piețele internaționale.
Conferința va avea loc pe 26 martie 2024, între orele 09:30 - 16:00, Clasa Viitorului (str. Ion Creangă, 1), Chișinău.
Evenimentul se va desfășura în limba engleză.
Acest eveniment este organizat de Acceleratorul de Inovații și Antreprenoriat Dreamups, în cadrul programului „Tech Clusters” powered by MITP, cu sprijinul Proiectului Tehnologiile Viitorului, finanțat de USAID, Suedia și Marea Britanie, precum și cu suportul Western NIS Enterprise Fund.