Crunchyroll, marca globală de anime cu peste 120 de milioane de utilizatori înregistrați și peste cinci milioane de abonați, extinde lansarea Crunchyroll Beta, o nouă beta experiență pentru utilizatorii Crunchyroll la nivel mondial. Noua experiență web a fost introdusă utilizatorilor din Statele Unite la începutul acestui an, iar acum utilizatorii de pretutindeni se pot bucura de un design proaspăt, de noi funcții pentru o personalizare mai bună și de căutarea îmbunătățită a conținutului dublat.
Lista completă a noilor funcții din Crunchyroll Beta include:
Pentru a experimenta Crunchyroll Beta, utilizatorii eligibili Crunchyroll se pot înscrie prin intermediul imaginilor de antet sau ferestrelor pop-up care apar pe site-ul Crunchyroll. Pentru început, Crunchyroll Beta este disponibil pentru 10% dintre utilizatorii premium și gratuit și va deveni în cele din urmă disponibil pentru toți abonații din întreaga lume, cu excepția celor din Asia, în următoarele săptămâni. Fanii pot comuta între experiența beta și Crunchyroll Classic după cum doresc și sunt încurajați să împărtășească feedback în funcția „Lăsați feedback” sub antetul profilului lor.
Crunchyroll este disponibil în peste 200 de țări și teritorii, cu traducere simultană în opt limbi. Fanii pot viziona anime gratuit cu reclame sau pot alege dintre două abonamente diferite care permit o experiență de vizionare fără reclame, acces la titluri populare de difuzare simultană ziua și data cu premieră în Japonia, vizionare offline și multe altele.
Despre biroul Crunchyroll din Chișinău, Moldova.
Crunchyroll conectează fanii anime și manga din peste 200 de țări și teritorii prin conținutul pe care ei îl adoră. Cunoscut ca un serviciu de streaming de top care oferă conținut AVOD și SVOD, Crunchyroll, de asemenea, oferă experiențe pentru a aprofunda implicarea fanilor și a comunității prin social media, evenimente, jocuri, produse pentru consumatori, distribuție de content, creare de content și publicare de manga.
Desemnată ”Cel mai bun angajator din Moldova al anului 2019”, echipa, care este în creștere constantă, dezvoltă produsul, designul, ingineria și marketingul ce adună comunitatea fanilor pasionați. Aceștia operează în următoarele limbaje de programare: JavaScript, Golang, Kotlin, Swift, Objective-C, TypeScript, Java, PHP, and BrightScript.
Crunchyroll a fost fondată în 2006 și are sediul central în San Francisco, cu birouri în Los Angeles, Tokyo, Paris, Lausanne, Chișinău și Berlin (AV Visionen). Crunchyroll a fost achiziționată în august 2021 de Funimation Global Group, o societate mixtă între Sony Pictures Entertainment și Sony Music Entertainment Japan.